Gezocht : cross/enduro plek in de buurt van Tilburg

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

HELLdesker
Contacteer:

Kben een beginnende enduro/offroad rijder en zoek in de omgeving van Tilburg wat leuke plekken om te rijden.

Kben nu 1 keer naar de Maasvlakte geweest bij R'dam en een keer naar Almere. Meestal rij ik op dat bouwterrein tegenover Mandemakers aan de A59 in Waalwijk, maar daar ben ik nu 2 keer flink vast komen zitten en dat terrein is eigelijk gewoon te nat/drassig om er probleemloos te kunnen rijden.

Wie weet er wat leuke stekkies waar je (zonder bemoeienis van de politie) leuk kunt rijden ? (zowel voor beginnende als gevordere rijders, kga immers niet alleen)
Houten Klaas

Ga as. zondag gewoon een offroadrit rijden. Je zult zien dat je dat wel meevalt.
Rudy
Contacteer:

http://www.mxo.nl/ en dan bij circuits
Marc Otten

Als je vanuit Tilburg afzakt naar het zuiden kun je nog redelijk offroad rijden. Er zijn hier nog vele onverharde legale paden.
Ad ketelaars organiseerd hier schitterende roadboekritten. Je zult wel zelf je weg moeten vinden als je hier nog niet bekend bent. Op een beetje gedetaileerde kaart 1:50.000 staan de onverharde paden aangegeven.
ktm300mxc
johanb

in biest-houtakker zit een crossclub, de grensjagers uit hilvarenbeek. als je er lid wordt dan kun je er crossen. rij er maar langs, het pad langs het kanaal afrijden richting biest-houtakker
adje

johanb schreef:in biest-houtakker zit een crossclub, de grensjagers uit hilvarenbeek. als je er lid wordt dan kun je er crossen. rij er maar langs, het pad langs het kanaal afrijden richting biest-houtakker
Deze crossclub heet vanaf dit jaar motorcrossclub Biest-Houtakker.
De baan wordt voortaan goed bijgehouden door MC de dreef uit Dongen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
johanb

De baan wordt voortaan goed bijgehouden door MC de dreef uit Dongen
bedankt ad voor je info, ben jij soms ad franssen uit goirle?
Ad Ketelaars
Contacteer:

Hoeveel dagen achtereen wil je rijden HELLdesker :twisted: ??
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ad Ketelaars
Contacteer:

Met die schuilnaam (adje) zul je dat nooit te weten komen :wink: . Komen trouwens wel erg goeie crossers uit Goirle, of niet dan Johanb. :wink: Ik kan er zo een paar opnoemen, maar dan sneuvelen er weer een paar nicknames :wink:
Sjokske

:lol: Gokje : Johanb(ensing) :?: :idea: :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
HELLdesker
Contacteer:

Ad Ketelaars schreef:Hoeveel dagen achtereen wil je rijden HELLdesker :twisted: ??
Nou laat ik eens beginnen met 1 dag 8)

Mijn WR komt trouwens uit de buurt van Goirle. (op de grens met belgie zit een crossdealer)

Maar effe serieus, ik zoek niet speciaal routes (alhoewel die natuurlijk ook van harte welkom zijn) maar meer een groot terrein (tankbaan Oirschot :wink: ) waar vanalles is, zoals zwart zand, mul zand, beetje heuveltjes en zo..
johanb

Gokje : Johanb(ensing)
nee, ben ik niet. ken ik alleen van naam
Ad Ketelaars
Contacteer:

Blijft gokken met al die nicknames. Volgens mij denken de meesten, dat de nickname die ik gebruik, mijn echte naam is. Maar ik heet eigenlijk Giovanni Sala 8) . Mijn overgrootouders zijn ooit eens geemigreerd vanuit Italie :cry: naar Nederland. Vandaar.

Trouwens op de Oirschotse hei kun je naar hartelust rijden. Kun je zeker ook een dag volmaken.
adje

Ad Ketelaars schreef:Blijft gokken met al die nicknames. Volgens mij denken de meesten, dat de nickname die ik gebruik, mijn echte naam is. Maar ik heet eigenlijk Giovanni Sala 8) . Mijn overgrootouders zijn ooit eens geemigreerd vanuit Italie :cry: naar Nederland. Vandaar.

Trouwens op de Oirschotse hei kun je naar hartelust rijden. Kun je zeker ook een dag volmaken.
Ben jij Adriana Ketelaars dan , want ik zie bij je profiel dat je een vrouw bent :lol: ( Zie onder je avatar bij geslacht )
Laatst gewijzigd door adje op di mar 07, 2006 00:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding

Rico
Contacteer:

Misschien een keer een man of 5 organiseren en vanuit goirle een mooie route rijden?

Met als postduif een van de mensen die bekend is met de mooie routes?

Of naar oirshot lijkt me ook leuk om pollen te schieten :)
adje

johanb schreef:
De baan wordt voortaan goed bijgehouden door MC de dreef uit Dongen
bedankt ad voor je info, ben jij soms ad franssen uit goirle?
Bingo , wie ben jij dan als je niet Johanb(ensing ) bent ?
Je hebt mijn naam trouwens wel verkeerd gespeld ( moet met 1 S )

Afbeelding Afbeelding

ktm_gs300

Ad Ketelaars schreef:Trouwens op de Oirschotse hei kun je naar hartelust rijden. Kun je zeker ook een dag volmaken.
Das toch het militaire oefenterrein?? Daar mag je toch niet komen??
Honda crf 250
adje

ktm_gs300 schreef:
Ad Ketelaars schreef:Trouwens op de Oirschotse hei kun je naar hartelust rijden. Kun je zeker ook een dag volmaken.
Das toch het militaire oefenterrein?? Daar mag je toch niet komen??
Vloeken mag ook niet :twisted:

Afbeelding Afbeelding

johanb

Bingo , wie ben jij dan als je niet Johanb(ensing ) bent ?
Je hebt mijn naam trouwens wel verkeerd gespeld ( moet met 1 S )
sorry voor de spelfout. ik kom uit moergestel, ben nog lid geweest van de grensjagers, 11 jaar geleden
adje

Ja nu weet ik het , butter-fly is your name :P
Hoe is het kerel , lang niet meer gezien.
Ga je een keer met ons mee dan ?

Grtz Ad ( de eeuwige Honda rijder :wink: )

Afbeelding Afbeelding

Ad Ketelaars
Contacteer:

HELLdesker vroeg toch WAAR je kunt rijden. Toch niet waar je MAG rijden. In de wijde omgeving van mijn woonplaats kun je ook mooi rijden, maar weet je niet exact wat je doet, dan wordt je door een diender op een WR450 klem gereden :roll: .
HELLdesker
Contacteer:

Ad Ketelaars schreef:HELLdesker vroeg toch WAAR je kunt rijden. Toch niet waar je MAG rijden. In de wijde omgeving van mijn woonplaats kun je ook mooi rijden, maar weet je niet exact wat je doet, dan wordt je door een diender op een WR450 klem gereden :roll: .
Is dat zo ?
HELLdesker schreef: Wie weet er wat leuke stekkies waar je (zonder bemoeienis van de politie) leuk kunt rijden ? (zowel voor beginnende als gevordere rijders, kga immers niet alleen)
8) :wink:
pruus
Contacteer:

Zeg Helldesker, kan het zijn dat ik jou twee jaar geleden es heb opgeraapt in de chikane van Zandvoort omdat je je R6 had weggegooid en dat je toen wat bleek zag omdat je je sleutelbeen in tweeen had liggen????
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ad Ketelaars
Contacteer:

Helldesker, als je bij mij op zaterdag of zondag eens wilt aanpikken, neem dan eens contact op.
HELLdesker
Contacteer:

pruus schreef:Zeg Helldesker, kan het zijn dat ik jou twee jaar geleden es heb opgeraapt in de chikane van Zandvoort omdat je je R6 had weggegooid en dat je toen wat bleek zag omdat je je sleutelbeen in tweeen had liggen????
Je mag niet meer raden. Toch een nachtje lekker in het ziekenhuis mogen slapen vanwege dat gebroken sleutelbeentje 8)

(vorig jaar ben ik een bocht verder gekomen (bos-in) om er daar wederom met een highsider af te gaan)
Ad Ketelaars schreef:Helldesker, als je bij mij op zaterdag of zondag eens wilt aanpikken, neem dan eens contact op.
Doe ik. Thx!
Plaats reactie