aloha biggers,
ik heb een voorpijp liggen en een bagagerek
gratis af te halen, zo niet dan vuilbak
en een achterpomp met zware honda cross veer erop
deze is te koop voor 5 tientjes
groetje peter
voorpijp
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Hey Peter, wat heb jij eigenlijk voor achterveer/shock onder je Big? Ik hoorde van Leo dat er eentje van een CR 500 onder zat. Ik wil mijn 650 andere achtervering geven, maar weet nog niet wat. Wil meer veerweg en instelmogelijkheid..pjlaurens schreef:nee jongen heb geen haast
ik zelf heb een wp pomp, dus ik laat hem rustig in de schuur liggen totdat je hem wil hebben
sms of bellen kan ook
06-54646558
groet peter
Is dat via Droog in Pijnacker gegaan? Anders zal ik die wel eens bellen.
Mannen
ja hoor kom maar gerust een keer langs, maar bel of mail even van tevoren of ik thuis ben
wat betreft die vering, dat is een wp pomp achter en voor kayaba.
Dat is inderdaad via jan droog gegaan in pijnakker.
het was nog een heel projecie........
andere spindels erin en ander bevestigings ogen e.d maar deze is nu in als uit gaande instelbaar met een losse gaspot
Heb vandaag de hele dag weer bezig aan mijn dr, na wat probleempjes, loopt het blok als de rotziekte, de vlammen komen uit de iutlaat en een sound........
oke ciou for now
groet peter
ja hoor kom maar gerust een keer langs, maar bel of mail even van tevoren of ik thuis ben
wat betreft die vering, dat is een wp pomp achter en voor kayaba.
Dat is inderdaad via jan droog gegaan in pijnakker.
het was nog een heel projecie........
andere spindels erin en ander bevestigings ogen e.d maar deze is nu in als uit gaande instelbaar met een losse gaspot
Heb vandaag de hele dag weer bezig aan mijn dr, na wat probleempjes, loopt het blok als de rotziekte, de vlammen komen uit de iutlaat en een sound........
oke ciou for now
groet peter