Gisteren met een vijftal robuste noppenridders wezen rijden in mijn geboortestreek aan de duitse kant van Roermond. Ik rijd er normaal nooit omdat de weg erheen al bloedlink is maar was een spontane ingeving omdat er hier ook al incedenten waren geweest. Afijn, lekker getoerd door bossen , hei en moerassen. Je kent het wel: paar koprollen, adhoc onderhoud en gezellige onderonsjes met paardemensen... Rond de middag gingen we tanken en beetje dollen bij m'n maat Aral-Ad, waarna we dapper onze weg vervolgden langs de A 52, taludsgewijs natuurlijk. Te wijten aan het slechte onderhoud van de paden ( hier is echt nooit gereden ) beland de onfortuinlijke Meester Giovanni na een voorwaartse 1080 in de verontrustende nabijheid van legers shoppinggeile duitsers op weg naar de "outlet" in Roermond. De bevreidingsactie duurde een klein half uurtje maar onze anders standvaste kompaan had toch iets aan strijdvaardigheid ingeboet en wenste zijn gehavende lichaam ( rug ) thuiswaards en in de zorgzame handen van zijn aanstaande te begeven! Uhbabyjeahbaby!!! In mijn ijver om deze wens tegemoet te komen nam ik een verkeerde weg waardoor we ons vastreden tegen de BFG-kazerne. Dit was exact de kans waarop de plaatselijke hermandat had zitten wachten! Met een overmacht van 1,2 tegen 1 probeerden ze ons, die we reeds in het nauw zaten als regenbogenforellen in een luxemburgs restaurant, staande te houden en ons vermoedelijk van onze gehele vooraad euros te beroven. Wat volgde was een enorm gespetter op ongeveer twee vierkante meter, en natuurlijk vond geen van mijn vrolijke gezellen mijn achterwiel waardoor ik nog urenlang in spanning verkeerde
voor ik via een haperende telefoon kon vernemen dat allen, een na betaling van losgeld, veilig in de limburgse modder zaten elkaars motoren uittegraven! Op mijn schuiladres in duitsland kreeg ik derwijl een gazet onder m'n neus geschoven met de kop: Taskforce maakt jacht op wildcrossers!
Bei uns zuhause...
Moderator: ghulst
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Weer een paar nieuwe vrienden voor het leven gemaakt?
Bedoel je dat ik hier op dit eerbare forum niemeer mag schrijven dan????pHreaC schreef:Gij moet nu is boeken schrijven zie!!!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ja mich, ga ook naar Franchimont. Tenminste als 't niet te koud word want dan heeft de lange reis weinig zin. Ga je met de jongens uit Echt?
Ik had ook graag gegaan, maar ik zal aan jullie denken in EuroDisney...
Jo VdB
Jo VdB