Perfecte staat. Pas groot onderhoud gehad (nieuwe piston + distributieketting + ...).
Doma uitlaat + origineel
VDO digitale km teller
crossvelg achteraan
electrische starter
neopreen voorvorkbescherming
carterbescherming
tandwielen, ketting goede staat
Acerbis halogeen lichtje extra
origineel stuur extra
Eventueel ruil tegen 250F enduro (KTM-Yamaha-Husqvarna).
Tel: 014 /58 46 94 of 0478 /39 47 92 (België!)
Yamaha WR450 '03
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: ma jan 10, 2005 11:07
- Locatie: Grobbendonk
Prijs?
gaas ambriage
Enig id hoe dat met importeren naar NL zit, Ives?? Hoeveel komt er dan nog bij...?
Wel 'n erg mooi fietsje!
Arnaud.
Wel 'n erg mooi fietsje!
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Nou da's nog niet zo'n simpele vraag. Ben even met google aan de slag gegaan en dit is het beste dat ik kon vinden:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804
Verder op het forum hebben ze het ook over import vanuit België. In ieder geval, ondanks het 'Verenigd Europa', moet je toch nog wat neertellen bij een import. Gelukkig zijn de enduro's in België toch net dat tikkeltje goedkoper
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804
Verder op het forum hebben ze het ook over import vanuit België. In ieder geval, ondanks het 'Verenigd Europa', moet je toch nog wat neertellen bij een import. Gelukkig zijn de enduro's in België toch net dat tikkeltje goedkoper
Da's een duidelijk verhaal! Zou in dit geval bij een richt-catalogusprijs van € 8500,- toch op zo'n € 570 + € 80 = € 650,- neerkomen om 'm over de grens te krijgen...
Er vanuit gaande dat je de knipperlichten + spiegel etc. nog hebt liggen en er verder in de keuring niets geks voor de dag komt.
Is het voordeel van een gunstiger geprijsde enduro in België toch ineens een stuk minder gunstig (helaas!)
Arnaud.
Er vanuit gaande dat je de knipperlichten + spiegel etc. nog hebt liggen en er verder in de keuring niets geks voor de dag komt.
Is het voordeel van een gunstiger geprijsde enduro in België toch ineens een stuk minder gunstig (helaas!)
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Ik heb 4 jaar geleden mijn TTR geimporteerd. Motor werd niet eens gestart, terwijl ik er allerlei originele onderdelen op had gezet om door de keuring te komen. De grootste hobbel was de hele papierwinkel, niet het technische gedeelte