Glideplate - radatorbescherming (zijdelings) - luchtfilterke - afdekplaat voor luchtfilterhuis (goede afdichting bij kuisen)
pb voor info of foto...
RM250 2002 stukken !!VERKOCHT!!
Moderator: ghulst
- mxrider#28
Denk niet dat het gaat passen op mijn kx125
Welja , gooi het nog liever weg dan dat je het gratis weggeefthornet911 schreef:Nu vrijdag komen ze om het groot vuil, indien niet verkocht, smijt ik het erbij! Moet plaats maken in de garage.....
Wat is dat nu voor instelling
Stimpie wou het toch ook hebben.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
tja er bestaan ook rare mensenadje schreef:Welja , gooi het nog liever weg dan dat je het gratis weggeefthornet911 schreef:Nu vrijdag komen ze om het groot vuil, indien niet verkocht, smijt ik het erbij! Moet plaats maken in de garage.....
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
* En waarom wil stimpie er niet voor betalen (een hele redelijke prijs zo dunkt me...) ???adje schreef:Welja , gooi het nog liever weg dan dat je het gratis weggeefthornet911 schreef:Nu vrijdag komen ze om het groot vuil, indien niet verkocht, smijt ik het erbij! Moet plaats maken in de garage.....
ik zei dat maar voor te lachen wantr met suzuki rij ik (nog) niethornet911 schreef:* En waarom wil stimpie er niet voor betalen (een hele redelijke prijs zo dunkt me...) ???adje schreef:Welja , gooi het nog liever weg dan dat je het gratis weggeefthornet911 schreef:Nu vrijdag komen ze om het groot vuil, indien niet verkocht, smijt ik het erbij! Moet plaats maken in de garage.....
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Hé Hornet, zet het op de site hieronder, kost je geen dup.
En bewaar het anders zolang in een vuilniszak achter het huis, maarja het zijn jouw spullen.
En bewaar het anders zolang in een vuilniszak achter het huis, maarja het zijn jouw spullen.