Zoek wat mensen die in de buurt van Westerlo rijden (bv: Averbode)... Zou graag wat mensen willen leren kennen hier in de buurt om mee te gaan off-road rijden om de wegen wat te leren kennen hier in de buurt.
Indien iemand zich geroepen voelt of mensen/club kent hier in de buurt...alle info welkom
grtz
pHreaC
GEZOCHT: Endurorijders/Enduroclub te Westerlo
Moderator: ghulst
Hoi,
ik ben van de buurt, maar geen lid van de enduroclub van Westerlo. Rij gerust een keertje mee als ge wilt. Als je nog "enduristen" uit de regio wil leren kennen, kan je ook lid worden van Grensland. Da's zo'n beetje een overkoepelende organisatie voor enduro-clubjes uit de provincie anwerpen en wijde omgeving. Er is volgend weekend (4 februari dacht ik) trouwens een echt endurofeest in Westerlo (zaal Zoerla in Zoerle-Parwijs) dat georganiseerd wordt door Grensland.
Groetjes,
Bart
ik ben van de buurt, maar geen lid van de enduroclub van Westerlo. Rij gerust een keertje mee als ge wilt. Als je nog "enduristen" uit de regio wil leren kennen, kan je ook lid worden van Grensland. Da's zo'n beetje een overkoepelende organisatie voor enduro-clubjes uit de provincie anwerpen en wijde omgeving. Er is volgend weekend (4 februari dacht ik) trouwens een echt endurofeest in Westerlo (zaal Zoerla in Zoerle-Parwijs) dat georganiseerd wordt door Grensland.
Groetjes,
Bart
Keep on smiling!
Ik rij momenteel niet meer rond (of toch geen enduro)...Heb tijdje terug wat offroad liggen rijden met men YZ (mits toestemming van de buurtbewoners natuurlijk), maar heb toen men YZ verkocht en een bandit gekocht voor woon-werk verkeer (auto zat er toen nog niet in), nu ik dan toch een auto heb gaat men bandit weg en komt er een WR in de plaats...ben alvast in die tussentijd aan het zoeken naar endurogelegenheid bij mij in de buurt, zal dus nog even afwachten zijn vrees ik
grtz
pHreaC
grtz
pHreaC
Ik 1 keer per maand, meestal ook met z'n tweetjes. Mettertijd is een clubje ontstaan van "gelijkgezinde" enduroliefhebbers uit heel de provincie antwerpen. Helemaal volledig is het clubje echter (bijna) nooit.
De meesten zitten regelmatig op Noppenforum, nietwaar mannen?
Allemaal in koor ... ja, Bart !
De meesten zitten regelmatig op Noppenforum, nietwaar mannen?
Allemaal in koor ... ja, Bart !
Keep on smiling!
Ik ben van Diest en ga regelmatig met iemand van Averbode rijden. Je mag altijd eens mee komen rijden. Ik ben trouwens ook bij grensland aangesloten. En kom dus ook naar het enduro feest nu zaterdag.pHreaC schreef:Ik rij momenteel niet meer rond (of toch geen enduro)...Heb tijdje terug wat offroad liggen rijden met men YZ (mits toestemming van de buurtbewoners natuurlijk), maar heb toen men YZ verkocht en een bandit gekocht voor woon-werk verkeer (auto zat er toen nog niet in), nu ik dan toch een auto heb gaat men bandit weg en komt er een WR in de plaats...ben alvast in die tussentijd aan het zoeken naar endurogelegenheid bij mij in de buurt, zal dus nog even afwachten zijn vrees ik
grtz
pHreaC
En ik heb nog een WR450 te koop staan in prima staat !! Foto's en details kun je trouwens ook vinden op het forum van grensland.
Ga me toch een nieuwe aanschaffen denk ik zo...enjah, ben dus vandaag niet binnengeraakt op grensland...als ze zeggen enkel via voorverkoop is het dus ook enkel via voorverkoop
maja, volgend jaar beter zeker...(via voorverkoop dus)
maar dat terzijde, vanwege dit niet binnen kunnen dus niemand kunnen spreken van hier in de buurt...zijn er zo mss nog evenementen waar je wel bijkan zonder voorverkoop etc...of misschien zelfs een clubhuisje voor de enduroclub westerlo, had toch echt wel graag wat gesproken met enkele endurorijders van hier in de buurt
info welkom
maja, volgend jaar beter zeker...(via voorverkoop dus)
maar dat terzijde, vanwege dit niet binnen kunnen dus niemand kunnen spreken van hier in de buurt...zijn er zo mss nog evenementen waar je wel bijkan zonder voorverkoop etc...of misschien zelfs een clubhuisje voor de enduroclub westerlo, had toch echt wel graag wat gesproken met enkele endurorijders van hier in de buurt
info welkom
Ja, om aan de inkom te blijven staan babbelen was het gisterenavond wel wat koud, vond ik ook. Was best wel een leuk evenement: een demo trial doorheen de hele zaal (zelfs over de feesttafels heen!), Henno Van Bergeijk die met z'n XT500 (waarmee hij de eindstreep van de Dakar haalde dit jaar!) kwam binnengereden en uitleg gaf, een tentoonstelling van de meest gangbare merken enduro's door de lokale verdelers, non-stop filmpjes en foto's van allerlei evenementen op enduro-gebied, interview met Jeroen Ramon (de enige belgische motorrijder die de Dakar uitreed en winnaar van de 250cc klasse) en last but not least heel lekker eten en natuurlijk een druk bezochte dansvloer!
Je kan misschien op zondagochtend (voor 9u) of -middag eens een bezoekje brengen aan café "Sooi van 't Hof" in Westerlo (vlakbij de abdij van Tongerlo): dat is de vaste start- en aankomstplaats van de enduroclub van Westerlo.
Je kan misschien op zondagochtend (voor 9u) of -middag eens een bezoekje brengen aan café "Sooi van 't Hof" in Westerlo (vlakbij de abdij van Tongerlo): dat is de vaste start- en aankomstplaats van de enduroclub van Westerlo.
Keep on smiling!