Nou ja ...nieuw.... Ik ben er wel er blij mee, rijdt, stuurt en remt superrrr!!! Nu nog goed leren rijden, de TTR is veel gemoedelijker
Mijn nieuwe aanwinst
Moderator: ghulst
Een wr450?
Veel plezier ermee
Veel plezier ermee
-
- Contacteer:
Mooie motor Steve!!
Nee een 400. WR450 is veel te duur voor me, en misschien ook wel te veel peekaas. Deze is prima om eens een enduro te proberen. Mocht het bevallen kan ik evt. altijd nog iets nieuwers kopen. En als t niet bevalt weer een TTR, natuurlijkJBassie schreef:Een wr450?
Veel plezier ermee
ja jammer genoeg welFreek schreef:In Mauretanie liggen er nog wel een paarSTTEVE schreef:WR450 is veel te duur voor me,
Hoi Steve,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe motor. Die WRretjes die sporen goed in het zand, ook zat PK's!
Ik heb er bij Arjan Brouwer eens op eentje mogen rijden (was dan wel een 450) en da's richten en schieten.
Hou 'm heel!
Noppy
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe motor. Die WRretjes die sporen goed in het zand, ook zat PK's!
Ik heb er bij Arjan Brouwer eens op eentje mogen rijden (was dan wel een 450) en da's richten en schieten.
Hou 'm heel!
Noppy
Goeie keuze! Als je die TTR nog hebt dan zou ik die vast te koop zetten.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
TTR kon ik omruilen tegen deze WR400. Die jongen wilde meer koppel (kwam van een XR600 vandaan) en ik wilde iets lichters. Heb nog wel even zitten twijfelen, zo van "ik weet wat ik heb en niet wat ik ervoor terug krijgt" maar als je niks gokt weet je het nooit.Fox-kid schreef:Goeie keuze! Als je die TTR nog hebt dan zou ik die vast te koop zetten.
-
- Contacteer:
HEEY STEVE
PERFECTE KEUZE EN EEN WR 400 IS SNEL GENOEG
HEB IK ZELF OOK
HET GAAT NIET ALLEEN OM DE PK'S MAAR OOK HOEVEEL EN
HOELANG JE GAS GEEFT (DUS NIET REMMEN)
GRTZ DENNIS
PERFECTE KEUZE EN EEN WR 400 IS SNEL GENOEG
HEB IK ZELF OOK
HET GAAT NIET ALLEEN OM DE PK'S MAAR OOK HOEVEEL EN
HOELANG JE GAS GEEFT (DUS NIET REMMEN)
GRTZ DENNIS
lang leve 4 takt !!!
STTEVE schreef:TTR kon ik omruilen tegen deze WR400. Die jongen wilde meer koppel (kwam van een XR600 vandaan) en ik wilde iets lichters. Heb nog wel even zitten twijfelen, zo van "ik weet wat ik heb en niet wat ik ervoor terug krijgt" maar als je niks gokt weet je het nooit.Fox-kid schreef:Goeie keuze! Als je die TTR nog hebt dan zou ik die vast te koop zetten.
Nu alleen nog even het plaatje links in de kantlijn inruilen!!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Hé Steve,
Dus 't is toch gelukt. Gefeliciteerd en Join The Club!
Enne... als je nog een WPH nodig hebt
Veel plezier ermee.
Groeten,
Arnaud.
Dus 't is toch gelukt. Gefeliciteerd en Join The Club!
Enne... als je nog een WPH nodig hebt
Veel plezier ermee.
Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Nee, die houd ik maar zo, anders kan ik mezelf niet meer vinden...Fox-kid schreef: Nu alleen nog even het plaatje links in de kantlijn inruilen!!
Hoi Steve,
Van harte gefeliciteerd met JOUW nieuwe aanwinst.
Ik heb zelf een aantal keer precies op deze motor gereden. Zoals je weet heeft de vorige eigenaar er een keer zijn duim op gebroken (valpartij in kruip door sluip door) ik hoop dat het jouw bespaart blijft. Verder is het een prima machine. Wij hopen net zo veel plezier van de TTR te hebben als jij van de WR
Greetz,
Sanne
Van harte gefeliciteerd met JOUW nieuwe aanwinst.
Ik heb zelf een aantal keer precies op deze motor gereden. Zoals je weet heeft de vorige eigenaar er een keer zijn duim op gebroken (valpartij in kruip door sluip door) ik hoop dat het jouw bespaart blijft. Verder is het een prima machine. Wij hopen net zo veel plezier van de TTR te hebben als jij van de WR
Greetz,
Sanne
# 442