Vanochtens op de fiets gemerkt dat het ietsje frisser wordt.
Wie heeft er een goede tip voor crosshandschoenen die lekker warm zijn, maar nel nog genoeg gevoel overlaten?
kouwe jatten
Moderator: ghulst
Denk dat van die dunne plastieke handschoentjes wel goed zijn voor onder u handschoenen te doen.
Wij gebruiken dat namelijk op het werk ook om onder ons werkhandschoenen te doen en zijn daar vree content van.
Heb wel nog niet geprobeerd op de moto dus kan het nie goe zeggen
Greetzzz....
Wij gebruiken dat namelijk op het werk ook om onder ons werkhandschoenen te doen en zijn daar vree content van.
Heb wel nog niet geprobeerd op de moto dus kan het nie goe zeggen
Greetzzz....
-
Ik heb behoorlijk veel in de winter gereden. Heb ook plastic handschoentjes geprobeerd: hielp niks, want geen luchtlagen. De kunst is om luchtlagen te creeren. Ik heb toen van die dunne katoenen ski-handschoentjes onder m'n normale handschoenen gedaan en dat werkte goed. Maar als het echt koud wordt moet je toch aan de dikke handschoenen of aan de moffen.
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
-
Cyril Despres op weg zonder kouwe klouwe:
Paris-Dakar 2005, tolweg bij Alicante.
Paris-Dakar 2005, tolweg bij Alicante.
Nee hoor, gewoon bij de (cross)motorwinkel. Ik kocht ze bij vd Kuinder (van Scott en Sinisalo).Noppy schreef:Waar koop je die? Bij de betere duikshop?
Boven het vriespunt goed te doen, en ook als ze nat worden blijven je handen warm. onder het vriespunt doe ik r van die binnenhandschoenen in. Daarna wordt t dikke skihandschoenen
Pas geleden deze aangeschaft : http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=6118
Wel een grote maat bestellen, ze vallen krap uit (heb daardoor nog een paar maat L - heb zelf maat XL nu - in de aanbieding)
Wel een grote maat bestellen, ze vallen krap uit (heb daardoor nog een paar maat L - heb zelf maat XL nu - in de aanbieding)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ik heb ergens een paar neopreen handschoenen liggen.
Maar die zitten nogal strak: bloeddoorvoer belemmerend: dooie vingers.
Het is wel zo dat het alleen het eerste kwartier pijn doet, daarna geen probleem
Misschien eens dunne skihandschoenen proberen.
Het is wel zo dat het alleen het eerste kwartier pijn doet, daarna geen probleem
Misschien eens dunne skihandschoenen proberen.
smurf.
Maatje groter proberen?TTT schreef:Ik heb ergens een paar neopreen handschoenen liggen.
Zelf rij ik ook met neopreen handschoenen, en als het echt koud is, met plastiek wegwerphandschoentjes eronder.
En bij écht vriesweer steek ik er warme zakjes in (op de rug van mijn hand).
Beter een slecht karakter dan geen karakter