Sjokske's speelgoedje gaat in de verkoop i.v.m. aanschaf nieuw exemplaar (uiteraard weer TM'meke) :
http://www.speurders.nl/speurder.php?id ... 80&tbl=ads
TM530 Enduro 2004
Moderator: ghulst
Mooi exemplaar. heeft nog steeds mijn voorkeur boven een 525
Scherp geprijst ook
Jammer dat ik de pleuries niet heb.
Scherp geprijst ook
Jammer dat ik de pleuries niet heb.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Wat let je, de bmw eruit en een enduro fiets kopen. Ga jij meer plezier mee beleven. De gs geeft jouw straks teveel beperkingen.
Klaas heeft gelijk alleen mijn GS gaat de deur niet uit. Is het nu te laat
voor, teveel geinversteerd.
Maar ik kan Sjokske niet gelukkig maken met een dooie mus.
Hoewel deze TM wel een fiets is waar ik blubber dromen van heb (en natuurlijk de aprilia enduro twin, hè klaas)
@sjokske, ik zag op marktplaats al een bieding, Serieus genoeg? of zijn het losse flodders
voor, teveel geinversteerd.
Maar ik kan Sjokske niet gelukkig maken met een dooie mus.
Hoewel deze TM wel een fiets is waar ik blubber dromen van heb (en natuurlijk de aprilia enduro twin, hè klaas)
@sjokske, ik zag op marktplaats al een bieding, Serieus genoeg? of zijn het losse flodders
Tis een begin, maar zit nog redelijk ver van mijn (overigens vraag)prijs.
Komend weekend toch eens kijken wat erbij moet als ik hem inruil (uiteraard weer op een TM, het blijft toch een beetje mijn vriendinneke).
Ik zou niet weten waar ik anders mee voor de dag zou willen komen (veel wensen, zoals 500+ cc'tjes vanwege overgewicht berijder , electrische starter - is bij TM helaas niet zo functioneel als bij KTM bijvoorbeeld - hydraulische koppeling en vooral geen oranje kleurtje ).
Dus opties : Husqvarna, Husaberg, KTM (dus niet), Sherco (schijnt ook met 510 of zoiets te komen), Beta (is ook leuk, al weet ik niet of in Nederland al een importeur is, en is nog altijd een stukkie KTM ), VOR (eigenlijk geen optie want voor zover bekend failliet).
(Licht)blauw bevalt me wel.
Komend weekend toch eens kijken wat erbij moet als ik hem inruil (uiteraard weer op een TM, het blijft toch een beetje mijn vriendinneke).
Ik zou niet weten waar ik anders mee voor de dag zou willen komen (veel wensen, zoals 500+ cc'tjes vanwege overgewicht berijder , electrische starter - is bij TM helaas niet zo functioneel als bij KTM bijvoorbeeld - hydraulische koppeling en vooral geen oranje kleurtje ).
Dus opties : Husqvarna, Husaberg, KTM (dus niet), Sherco (schijnt ook met 510 of zoiets te komen), Beta (is ook leuk, al weet ik niet of in Nederland al een importeur is, en is nog altijd een stukkie KTM ), VOR (eigenlijk geen optie want voor zover bekend failliet).
(Licht)blauw bevalt me wel.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
De nieuwe Husaberg 2006 folder.Maak eens een proefritje op een FE 650 als je kunt.
http://www.husaberg.com/catalog/2006.pdf
http://www.husaberg.com/catalog/2006.pdf
White Knuckle Tight!!!
Ik geloof niet dat sjokske zo'n koffiemolen wilBluto schreef:De nieuwe Husaberg 2006 folder.Maak eens een proefritje op een FE 650 als je kunt.
http://www.husaberg.com/catalog/2006.pdf
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Of toch wel ? :Sjokske schreef: Beta (is ook leuk, al weet ik niet of in Nederland al een importeur is)
Bouwman
Oude Ijsselweg 14
7075 DL ETTEN (Gld)
http://www.bouwman-import.nl/import/bromfietsen.htm
(Nog niet eens zo overdreven duur : € 8.999,= voor een hagelnieuwe RR525 incl. kenteken)
Iemand ervaringen mee ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Waarom gaat eigenlijk de TM weg?
Te duur in onderdelen of andere wensen?
Te duur in onderdelen of andere wensen?
Kan je alleen vertellen dat in een Italiaans blad (Fuoristrada) positief over de 2006 modellen is geschreven. Motorisch KTM die iets beter dosseert. Grootste verschil zit hem in de vering. Er zijn mensen die niet echt met het PDS systeem van KTM overweg kunnen. De Beta heeft een hevel/triangel/ etc. achtervork veringsysteem.Iemand ervaringen mee ?
Voordeel van de KTM achtergrond is de ruime beschikbaarheid van de gangbare onderdelen.
LC8 990 Adv - Montesa 315R, een lekker stel.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Een echte KTM is dan weer niet zo heel veel duurder. Ik zou toch liever een KTM kopen.Sjokske schreef:(Nog niet eens zo overdreven duur : € 8.999,= voor een hagelnieuwe RR525 incl. kenteken)
Andere wensen, nl. een hagelnieuwe. Duur in onderdelen is betrekkelijk, heb ooit wel eens een radiateur in de poeier gereden en dat geintje kostte € 310,=. Vond ik vreselijk veel geld, totdat onlangs iemand op dit forum nog vreselijk veel meer neer moest tellen voor een radiateur van volgens mij een Yamaha WR450F. Zuigers zijn wel knap aan de prijs (ca. € 400,=), maar die ene keer per jaar kan het lijden. Voor de rest heb ik niet veel hoeven vernieuwen, behalve de reguliere slijtagedelen (en die wijken qua prijs niet eens zoveel af van andere merken).oossie schreef:Waarom gaat eigenlijk de TM weg?
Te duur in onderdelen of andere wensen?
P.S. Ik heb haar zojuist ingeruild op een 2006'er (foto's volgen over een weekie of zo als ze in mijn schuur komt logeren)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
gefeliciteerd en denk erom trouw blijven aan je eigen idee!
zodoende heb ik nog steeds een husaberg
zodoende heb ik nog steeds een husaberg
Waar heb ik toch een andere naam voor zo'n gele rakker gezien ?henk-v schreef:zodoende heb ik nog steeds een husaberg
Had iets met Douwe Egberts te maken of zo
See you in d'Ardennen komend jaar nog wel een keer
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
hengelo volgende week maar wel op de ktm