Start 9.00u bij de Camping de Vlinderhoeve, Kring van Dorth.
De senioren en de nationalen rijden 3x en de ééndaglicenties rijden 2x 65 km tijdens de Hamac enduro!
Met onder andere de mooie proef op en rond en af de vuilsnisbelt!!
12 november: ONK enduro Harfsen
Moderator: ghulst
-
Vandaag Erwin en Adje geholpen bij de enduro. Het was een leuke ervaring,volgend jaar zeker een paar keer met een daglicentie meedoen.
Wanneer ik de uitslagen bekijk had er voor Ad zeker een top tien ingezeten.Helaas ging hij down en beschadigde daarbij zijn motor.
Morgen naar Varsseveld,mmm zelf weer rijden.
Wanneer ik de uitslagen bekijk had er voor Ad zeker een top tien ingezeten.Helaas ging hij down en beschadigde daarbij zijn motor.
Morgen naar Varsseveld,mmm zelf weer rijden.
-
As is verbande turf,ik weet het .Maar wanneer je tijden van de eerste ronde meeneemt in de tweede ronde.Pff een top 5,top 6.
Borculo moet je rijden Ad.Wanneer jij rijdt, ben ik weer je helper.
Borculo moet je rijden Ad.Wanneer jij rijdt, ben ik weer je helper.
Jammer maar helaas , volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Nou van die top 5 - 6 zal niet meegevallen hebben maar als je idd de tijden van de eerste ronde door zou trekken dan had er zeker top 10 ingezeten.
Het was erg luxe dat Erwin en ik vandaag een goede hulp hadden.
Nogmaals dank aan Klaas
Vanavond mijn Hondaatje weer helemaal klaargezet voor morgen Varsseveld
Nou van die top 5 - 6 zal niet meegevallen hebben maar als je idd de tijden van de eerste ronde door zou trekken dan had er zeker top 10 ingezeten.
Het was erg luxe dat Erwin en ik vandaag een goede hulp hadden.
Nogmaals dank aan Klaas
Vanavond mijn Hondaatje weer helemaal klaargezet voor morgen Varsseveld
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik heb ook weer lekker gereden, hoewel ik onbehoorlijk moe was aan het eind. Gelukkig gaat dat vanzelf over.
Wat een mooie rit daar in Harfsen. Heel veel kruip door sluip door en bijzonder weinig asfalt.
Voor mij bleef het bij een "top 60" notering, ach ja.... Adje had geen voorrem meer, startte na mij de crossproef en kwam evengoed nog voorbij. (Ik heb nog wat te leren)
Klaas bedankt, super luxe zo iemand die je motor verzorgt terwijl je zelf nog een broodje kan eten in die paar minuten.
Wat een mooie rit daar in Harfsen. Heel veel kruip door sluip door en bijzonder weinig asfalt.
Voor mij bleef het bij een "top 60" notering, ach ja.... Adje had geen voorrem meer, startte na mij de crossproef en kwam evengoed nog voorbij. (Ik heb nog wat te leren)
Klaas bedankt, super luxe zo iemand die je motor verzorgt terwijl je zelf nog een broodje kan eten in die paar minuten.
-
Ad mooie piccies,dat springen moet je mij ook een keer leren.
Erwin
Erwin
Probeert ie daar nou over dat blauwe lint te rijdenHouten Klaas schreef:Ad mooie piccies,dat springen moet je mij ook een keer leren.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Ik ben dit jaar , evenals vorig jaar bij de helpers/uitzetters geweest op de donderdag.
Gewoon leuk werk hoor.
Zaterdag ook de hele dag geweest , echter de lijst van de daglicensies was laat bij de omroepbus zodat ik geen bekende namen wist.
Volgende keer maar een draadje opzetten met degenen die in Harfsen helpen en rijden van `t forum??
Bikkels united zeg maar.
Gr Erik
Gewoon leuk werk hoor.
Zaterdag ook de hele dag geweest , echter de lijst van de daglicensies was laat bij de omroepbus zodat ik geen bekende namen wist.
Volgende keer maar een draadje opzetten met degenen die in Harfsen helpen en rijden van `t forum??
Bikkels united zeg maar.
Gr Erik
Bombardier , gaan met die banaan.
Prachtige route maar na 5 1/2 uur had ik de pijp wel leeg. In de proeven op mijn, toch nog wat veilige limiet gereden met als resultaat 1 punt voor de 25e plaats, viel me tegen na 9 proeven hard werken. Maar goed dat het hobby is want voor geld zou ik het niet doen.