Komende zondag vertrekken een we met zijn tweeen naar Handel voro onze enduro-rit-vuurdoop!
Wat is een redelijke rondetijd waar we mee thuis kunnen komen??!
Rondje Handel
Moderator: ghulst
-
Ik schaam me ook voor mijn rondetijden. Wellicht dat dat het iserwindob schreef:Volgens mij is het bij zoiets vooral stoer om veel rondjes te rijden Rondetijden heb ik nog nooit iemand over gehoord bij offroad ritjes.
Ik probeer wel altijd tegelijk met de toevallige buren te vertrekken en dan eerder terug te zijn. Het mooiste is het als je de jas al uit hebt en je al een beetje opgedroogd bent. Goed verbaasd kijken als ze aankomen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Wat maakt mij het uit hoe lang ik er over doe, als ik maar lol heb.
Ik ga in ieder geval, en neem Gonnie mee.
Zie je, ze heeft nu al lol en het is nog niet eens begonnen en van een stopwatch heeft ze ook nog niet gehoord.
Ik ga in ieder geval, en neem Gonnie mee.
Zie je, ze heeft nu al lol en het is nog niet eens begonnen en van een stopwatch heeft ze ook nog niet gehoord.
Als t zaterdag allemaal heel blijft kom iik ook
De weersvooruitzichten zijn goed voor de zondag!
graadje of 20 en redelijk droog..
Vandaag twee nieuwe baanden laten monteren dus ik ben weer helemaal in mijn nopjes! De motor is er klaar voor en morgenavond vast wat moed indrinken voor 'de grote dag'
Rondetijd van een uur lijkt me een mooi streven, en lol heb ik zeker!
graadje of 20 en redelijk droog..
Vandaag twee nieuwe baanden laten monteren dus ik ben weer helemaal in mijn nopjes! De motor is er klaar voor en morgenavond vast wat moed indrinken voor 'de grote dag'
Rondetijd van een uur lijkt me een mooi streven, en lol heb ik zeker!
Martijn , wat wordt het nu ?
K of H ?
K of H ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Steve,STTEVE schreef:Als t zaterdag allemaal heel blijft kom iik ook
Mooi zo , dan kun je zondag eens met de Taludrijders meerijden , je vindt ons eenvoudig , kijk maar naar een witte Mitsubishi L300 met een heel hoog dak en de reclamer erop van USED BEFORE
Jac TTR 600
PS , hij doet het weer !!
Woestijn is fijn !!!
-
Iedereen weer terug?
Ik heb twee ronden gereden. Dat was met dat onmogelijke stuk met die knippen ook wel genoeg wat mij betreft. Echt niet normaal die gaten. Als iemand me nog eens kan uitleggen hoe ik met behoud van energie over zo'n kilometers lang wasbord heenkom dan hou ik me aanbevolen.
Voor de rest was het goed te doen. Vooral de maisvelden lagen er goed bij. Kruip door sluip door was ook goed te doen al heb ik wel een aantal bomen geraakt doordat het af en toe net wat te smal was. Ik zag dat er meerderen waren die dat probleem hadden want bij de tweede ronde miste er ineens een hele hoop bast van die bomen.
Ik heb twee ronden gereden. Dat was met dat onmogelijke stuk met die knippen ook wel genoeg wat mij betreft. Echt niet normaal die gaten. Als iemand me nog eens kan uitleggen hoe ik met behoud van energie over zo'n kilometers lang wasbord heenkom dan hou ik me aanbevolen.
Voor de rest was het goed te doen. Vooral de maisvelden lagen er goed bij. Kruip door sluip door was ook goed te doen al heb ik wel een aantal bomen geraakt doordat het af en toe net wat te smal was. Ik zag dat er meerderen waren die dat probleem hadden want bij de tweede ronde miste er ineens een hele hoop bast van die bomen.
Weer genoten van een prachtige rit met prachtig weer erbij.
Was wel jammer dat mijn Honda niet goed meewerkte waardoor ik een ronde minder heb gereden dan gepland.
Het mooiste deel van de route blijft voor mij toch wel die knippen bij De Mortel , daar kan ik me echt op uitleven.
Ook de zandafgraving was leuk opgenomen in de route.
De organisatoren hadden het in ieder geval weer mooi voor elkaar , bedankt.
Was wel jammer dat mijn Honda niet goed meewerkte waardoor ik een ronde minder heb gereden dan gepland.
Het mooiste deel van de route blijft voor mij toch wel die knippen bij De Mortel , daar kan ik me echt op uitleven.
Ook de zandafgraving was leuk opgenomen in de route.
De organisatoren hadden het in ieder geval weer mooi voor elkaar , bedankt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Ben ik dus kleurendoof, zou zweren dat het iets groens was.mech schreef:Going Orange
Mooie rit, verrekkus goei weer (type blote bast), keiharde onderarmen en een reet die er nu uitziet als een tartaartje.
Toch mooi dat zoiets in Nederland (op bepaalde plekken althans) nog gewoon kan
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Een reet die eruit ziet als een tartaartje.Ik heb daar ook steeds last van.Is daar een remedie voor of gewoon meer rijden?
Gewoon een wielren broek onder de crossbroek (met zeem natuurlijk )aan trekken en je problemen zijn overHouten Klaas schreef:Een reet die eruit ziet als een tartaartje.Ik heb daar ook steeds last van.Is daar een remedie voor of gewoon meer rijden?
-
Heb ik gekocht, maar na Ruurlo kon ik kan vandaag niet fietsen.Ik heb nog wat gelezen over broekvet. Morgen eens navragen.
Sjokske schreef:Ben ik dus kleurendoof, zou zweren dat het iets groens was.mech schreef:Going Orange
Mooie rit, verrekkus goei weer (type blote bast), keiharde onderarmen en een reet die er nu uitziet als een tartaartje.
Toch mooi dat zoiets in Nederland (op bepaalde plekken althans) nog gewoon kan
Moet je die lange onderbroek van EVS (of zoiets) met zeem in het kruis en achterkant maar eens proberen, dan kun je na de rit gewoon lekker kakken zonder janken en ziet je reet er niet uit als een platgeslagen biefstukje....
Mooi werk!!
[quote="Sjokske"][/quote]
[Ben ik dus kleurendoof, zou zweren dat het iets groens was./quote]
Haha Mooi groen is niet lelijk en al helemaal niet als je een groene kan lenen of anders niet rijden.
http://www.motofotoservice.com/imagedetails/7862.html
Was wel weer even wennen, maar de volgende keer wordt het als het goed is toch een oranje brommer.
[Ben ik dus kleurendoof, zou zweren dat het iets groens was./quote]
Haha Mooi groen is niet lelijk en al helemaal niet als je een groene kan lenen of anders niet rijden.
http://www.motofotoservice.com/imagedetails/7862.html
Was wel weer even wennen, maar de volgende keer wordt het als het goed is toch een oranje brommer.
Het was weer een mooie rit dit jaar.
Geweldig wat er weer was uitgezet.
Deze rit voor het eerst op mijn nieuwe Gasgas ec 250 gereden.
Was wel ff wennen van een 4 tackt naar een 2 tackt.
Maar hij deed niets ten onder de 4 tackt.
Geweldig wat er weer was uitgezet.
Deze rit voor het eerst op mijn nieuwe Gasgas ec 250 gereden.
Was wel ff wennen van een 4 tackt naar een 2 tackt.
Maar hij deed niets ten onder de 4 tackt.