Wat is er van huskie gekomen ?
Moderator: ghulst
Is gestopt op dit forum, omdat hij tegenwoordig meer aan het trialen en windsurfen is..
Ook zijn moderator funktie is stopgezet.
Ook zijn moderator funktie is stopgezet.
Hoi Jongens, blij dat jullie me missen, maar no worries. I am still alive and kicking.
Het is slechts dat ik mijn tijd wat meer ben gaan steken in windsurfen en trialen, waardoor ik mijn taken als moderator ging verwaarlozen...... hoewel ik nog steeds niet precies begrijp wat moderaten precies inhoudt.
Om jullie helemaal gerust te stellen hierbij een leuk piccie van mij, in bilstain, tijdens de afgelopen week.
Het is slechts dat ik mijn tijd wat meer ben gaan steken in windsurfen en trialen, waardoor ik mijn taken als moderator ging verwaarlozen...... hoewel ik nog steeds niet precies begrijp wat moderaten precies inhoudt.
Om jullie helemaal gerust te stellen hierbij een leuk piccie van mij, in bilstain, tijdens de afgelopen week.
Laatst gewijzigd door huskie op vr okt 28, 2005 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Blij dat je nog rondloopt, maar jammer dat we nu niet kunnen volgen of je nou ook echt vooruitgang maakt....Heb je niet ns een clubwedstrijdje??
Hee Stteve,
jawel hoor, clubwedstrijdjes zat.
Een paar weken geleden haalde ik, bij de nationale, dat is de "rode nonstop" het podium.
En dan vertel ik dus niet dat er slechts drie mededen in mijn klasse
Een paar weken geleden haalde ik, bij de nationale, dat is de "rode nonstop" het podium.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
hahahuskie schreef:Hee Stteve,
Pfoe. Ik heb dit jaar ook al twee keer goud en twee keer zilver gehaald in het Belgisch kampioenschap enduro!!!huskie schreef:Hee Stteve,
Heu, dat goud was als Delphine haar dagje niet had
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Jan, wat weet jij nou van windsurfen, als je elk weekend op je GG zit.
Heb je wel door dat dit ook een GG is.
Ik merkte vandaag dat ik een lekke achterband heb, kijkend naar die foto vraag ik me af....
was die daar nou nog goed of???
Freek, thx voor je reaktie.
Ik heb Freek gevraagd om me niet langer een moderator functie te geven omdat ik zo weinig op het forum was/ben. Daardoor kon ik de topics niet volgen en dus niet moderaten wanneer dat nodig zou zijn.
Dus pas op he. Niet gaan roddelen want ik ben er nog steeds
Ik merkte vandaag dat ik een lekke achterband heb, kijkend naar die foto vraag ik me af....
Ik heb Freek gevraagd om me niet langer een moderator functie te geven omdat ik zo weinig op het forum was/ben. Daardoor kon ik de topics niet volgen en dus niet moderaten wanneer dat nodig zou zijn.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wat ik van windsurfen weet, das inderdaad niet veel, ja je wordt nat als je valt Maar dat kan met Gas Gas ook vraag maar aan de Taluud rijders....huskie schreef:Jan, wat weet jij nou van windsurfen, als je elk weekend op je GG zit.
Maar is je Gas Gas nog een keer te bewonderen op de trailproeven bij de crossbaan te Arnhem ?
Jan, ik zal in arnhem zeker een keer een clubwedstrijdje rijden. Heb ik direct kans om Hein weer eens te zien.
Gassen, het verbaast hoe weinig noppenrijders van trial weten incluisief mijn eigen persoontje
Niet alles is met veel gas te overwinnen, hoor Dat is wat ik nu reeds weet.
Gassen, het verbaast hoe weinig noppenrijders van trial weten incluisief mijn eigen persoontje
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Tja, er zijn ook andere plekken om te gaan liggen in het bos i.p.v. midden in een plas (geen bad thuis toevallig )Jan :) schreef:Wat ik van windsurfen weet, das inderdaad niet veel, ja je wordt nat als je valt Maar dat kan met Gas Gas ook vraag maar aan de Taluud rijders....
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Hey George, long time no see !!huskie schreef:Jan, ik zal in arnhem zeker een keer een clubwedstrijdje rijden. Heb ik direct kans om Hein weer eens te zien.
Er komen weer 2 leuke clubtrials aan op korte termijn.
Clubtrial MC Arnhem op 12 november, echter deze wordt verreden in Nunspeet bij de club aldaar (om voor afwisseling te zorgen), je bent welkom, aanvang 11 uur.
En de dag daarna 13 november de clubtrial in Apeldoorn, aanvang 13 uur.
Ik rijd beide wedstrijden dus wellicht zien we elkaar dan daar.
Mooie actiefoto trouwens in Bilstain, zo te zien ben je behoorlijk vooruit gegaan.
Oefening loont dus !