Start: Camping Kennedypark. De inters en nationalen rijden 3 ronden, de daglicenties 2 van ca 69km met daarin opgenomen 3 proeven. De eerste is gesitueerd rondom en in de bekende zaand koele, de andere twee bevinden zich op enkele mais akkers. De eerste start is om 9.00 uur.
Ook dit jaar is er geen offroadrit na afloop van deze enduro.
Echter alle off-road rijders worden in de gelegenheid gesteld om deel
te nemen aan bovengenoemde enduro met een daglicentie, men start dan om circa 9.30 uur.
De route kan dan 2x in wedstrijdverband verreden worden.
Inschrijving voor 1-dagslicenties vanaf 8.00 uur.
Ik ben er en het zal wel weer druk worden bij de Zandkuil
29 oktober: ONK Enduro Hellendoorn
Moderator: ghulst
-
De tijden zijn enigszins aangepast:
De eerste 1-dagslicenties kunnen om circa 9:45 uur starten (4 per minuut).
De keuring van de 1-dagslicenties is vanaf 8:45 (in plaats van eerder opgegeven 8:00). Hierna kun je je inschrijven, krijg je je starttijd en stickers met startnummer om op je motor te plakken.
Offroadlicentiehouders hoeven geen daglicentie aan te schaffen (1-malig)
Er is een tijdcontrole op ca. 40 km (ongeveer 2 km van start/finish) en bij start/finish, bij beide tijdcontroles kan getankt worden.
De eerste 1-dagslicenties kunnen om circa 9:45 uur starten (4 per minuut).
De keuring van de 1-dagslicenties is vanaf 8:45 (in plaats van eerder opgegeven 8:00). Hierna kun je je inschrijven, krijg je je starttijd en stickers met startnummer om op je motor te plakken.
Offroadlicentiehouders hoeven geen daglicentie aan te schaffen (1-malig)
Er is een tijdcontrole op ca. 40 km (ongeveer 2 km van start/finish) en bij start/finish, bij beide tijdcontroles kan getankt worden.
Als je nu mailt naar inf@mcnh.nl dan kun je nog inschrijven voor deze prachtige enduro en het wordt nog mooi weer ook. Daglicenties gewoon ter plaatse.
dwz dat je daar zelf een jerrycan en matje mag achterlaten om dan te tanken.August Habers schreef:
't was weer een hele fijne rit. Lekker gereden en ook nog een 34e plek gehaald.
Vorige jaren mochten we toch 3 rondjes in Hellendoorn? Het is ook "anders" dat de inters en nationalen evenveel rijden. Nou ja, morgen Handel voor het laatste restje energie
Vorige jaren mochten we toch 3 rondjes in Hellendoorn? Het is ook "anders" dat de inters en nationalen evenveel rijden. Nou ja, morgen Handel voor het laatste restje energie
Vorig jaar reden de daglicenties ook 2 ronden. Was mijn vuurdoop in de endurowereld dus kan het me nog goed herinneren.
Die kuil heeft me wel wat kopzorgen opgeleverd deze week omdat die vorig jaar nou niet echt fantastisch ging. Als je bijna boven bent en weer terug moet voor een aanloop dan is de energie er wel uit als je bovenkomt. Vandaag alle 3 de keren in een keer bovengekomen. Zal morgen wel de spieren voelen van al die diepe knippen. Sommige stukken kruip-door-sluip-door was een wasbord
Die kuil heeft me wel wat kopzorgen opgeleverd deze week omdat die vorig jaar nou niet echt fantastisch ging. Als je bijna boven bent en weer terug moet voor een aanloop dan is de energie er wel uit als je bovenkomt. Vandaag alle 3 de keren in een keer bovengekomen. Zal morgen wel de spieren voelen van al die diepe knippen. Sommige stukken kruip-door-sluip-door was een wasbord
ja kerels, ongelooflijk diepe knippen hebben ze daar maar verder wel super route en fraaie proeven. De Kuil stelde dit jaar weinig voor; mooi, hoef ik er volgend jaar niet van te dromen.
Die eerste proef met wortels, hellingen en zandkuil heeft me toch teveel tijd gekost. dobbelaar, je was die laatste proef wel erg snel!!
Die eerste proef met wortels, hellingen en zandkuil heeft me toch teveel tijd gekost. dobbelaar, je was die laatste proef wel erg snel!!