Als het een beetje wil in Handel ga ik de zaterdag erop naar de achterhoek en wel bij de eendagslicenties. Nog liefhebbers hier...?
Otr is maar een ronde van 60 km dus da's wat minnetjes voor drie uur in de auto heen en weer.
Zelhem 5-11-05
Moderator: ghulst
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Deze liefhebber is er ook Start op 5 km van mijn huis en dan hele stukken route die normaal het hele jaar voor motoren zijn afgesloten. Tel daarbij de mooiste proef van het jaar ('t Zand) dusik zou zeggen;
Komt allen
Komt allen
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Erwin de proef in Hellendoorn is zonder meer fantastisch. Die afdaling de kuil in en er vol weer uit is geweldig. De proef op 't Zand is naar mijn beleving iets sneller en langer. Hier liggen de boomwortels niet zo hoog op het pad. Meer bochten waar een wal in komt en lange paden.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
Die proef t'zand was toch vorig jaar met de off-road rit in Hengelo ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
adje, ik weet niet of die proef toen in de offroad rit zat, maar hij zat wel in de -toen- driedaagse kampioensrit en het blijft een hele mooie, al hebben ze hem dit jaar iets veranderd vanwege de veiligheid. Het is namelijk een proef waar geen publiek bij mag en waar de hulptroepen soms wat moeilijk bij konden.
Ook is er dit jaar een nieuwe startlokatie nl bij het ZAMC clubhuis en daar kun je dan welk weer na afloop een biertje kopen voor bij d esterke verhalen. Degenen die 1 offroad ronde te weinig vinden, kunnen natuurlijk een daglicentie nemen, goed voor drie ronden en eenmalig gratis met je offroad licentie (althans qua licentiekosten, inschrijfgeld betaal je natuurlijk altijd).
Ook is er dit jaar een nieuwe startlokatie nl bij het ZAMC clubhuis en daar kun je dan welk weer na afloop een biertje kopen voor bij d esterke verhalen. Degenen die 1 offroad ronde te weinig vinden, kunnen natuurlijk een daglicentie nemen, goed voor drie ronden en eenmalig gratis met je offroad licentie (althans qua licentiekosten, inschrijfgeld betaal je natuurlijk altijd).
Hellendoorn ken ik niet maar t' Zand vondt ik echt geweldig vorig jaar! Volgas over die gaten en knippen met veel snelle en enkele langzame bochten, in het bos. Hoop alleen dat mijn oude kadaver meespeelt want dat blijft spannend...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent