Husqvarna TE450 gestolen

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
adje

Afgelopen nacht is mijn Husqvarna TE450 ontvreemd uit mijn garage tussen 00.30 en 04.30.

Kenteken MN-FX-26 met frame nummer : ZCGH802BC5V008334.
De motor is van bj. 25-02-2005

Kenmerken:
Bibmouse binnenbanden voor en achter + automatische koppeling + pro taper stuur met renthal beschermer + zadel op verschillende plaatsen genaaid en geplakt + linker radiator kap is kapot en is met blauwe ductape aan elkaar gezet + aluminium tankdop met de naam van Ben Van Erp erin gefreesd + ik heb er een ketting geleider achter van een crossmodel op gezet.

Toen de motor werd ontvreemd was er niet mee te rijden vanwege een reparatie en daarom konden ze hem niet starten maar hebben ze hem in een busje of op een aanhanger geladen.

Als er iemand deze motor tegenkomt of ziet kan/mag je me bellen op 0655515759.

Ik loof een beloning uit van €1000.00 wie de juiste tip heeft voor het terugvinden van mijn Husqvarna.
Laatst gewijzigd door adje op wo okt 12, 2005 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

Jeez Ad,

Moet een klap voor je zijn.
Ik hoop dat je haar terugvind.
Ik neem ook de vrijheid om je msg te forwarden. (Hoe meer dat het weten hoe groter de kans...)
Sjokske

Kut inclusief peren :!: :!: :!: :evil:
Als bij mij 's nachts het alarm van de schuur een keer afgaat ligt de kruisboog in de aanslag (lekker geruisloos, maakt niet teveel slapende honden wakker en maakt toch mooie gaatjes in :evil: dieven die met hun klauwen niet van andermans met zuurverdiend geld betaalde eigendommen kunnen afblijven).
In m'n GPS staan nog wel wat waypoints waar ze mooi begraven kunnen worden (duistere bossen op routes e.d.)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
TTT

Da's inderdaad goed balen.
Ik zal sowieso in Hapert mijn ogen goed open houden.
smurf.
JBassie
Contacteer:

Ze blijven maar jatten die smerige klootzakke.
Echt minder dit, succes met zoeken !
adje

Toine , ik ben ook in Hapert dus daar zal ik zeker ook goed mijn ogen de kost geven maar ik denk niet dat ze er daar mee gaan rijden.
De husky zal waarschijnlijk wel naar het buitenland gaan of in onderdelen verkocht worden.

Jan Bas , je ziet wel dat jij niet de enige bent die dit meemaakt.
Ik heb in de bijna 30 jaar dat ik brommers en motoren heb gehad dit ook nog nooit meegemaakt.

Guy , bedankt voor het forwarden en ik hoop dat iemand wat zal zien.

Afbeelding Afbeelding

speedphreax

Klote voor je! Dit is toch altijd mijn nachtmerrie. Ik moet er niet aan denken dat dit me ooit gaat gebeuren. Had je hem nog WA+ verzekerd of alleen WA?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Jan :)

adje schreef:Toine , ik ben ook in Hapert dus daar zal ik zeker ook goed mijn ogen de kost geven maar ik denk niet dat ze er daar mee gaan rijden.
De husky zal waarschijnlijk wel naar het buitenland gaan of in onderdelen verkocht worden.

Jan Bas , je ziet wel dat jij niet de enige bent die dit meemaakt.
Ik heb in de bijna 30 jaar dat ik brommers en motoren heb gehad dit ook nog nooit meegemaakt.

Guy , bedankt voor het forwarden en ik hoop dat iemand wat zal zien.
Maar Ad nog eén geluk, ze hadden geen verstand van motoren....
Ze hebben je Honda laten staan en die is toch lichter om in een busje te tillen ;)

Maar was je ook tegen diefstal verzekerd? Of is het net als bij Jan Bas vette pech?

PS waren er nog veel mensen komen kijken na je advertentie op marktplaats?
Fox-kid
Contacteer:

Ad,

Een tijdje geleden zag ik dat je die bike op marktplaats had staan (was natuurlijk te herkennen aan de Rekluse). Wat je weleens hoort is dat men geïnteresseerd is en komt kijken. Vervolgens niet kopen en mogelijk op een ander tijdstip terug komen om het hele spulletje te klauwen.

Zou dit hier ook het geval kunnen zijn :?: :!:
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Erik V

Klote voor je, Ad. Ik zal in ieder geval mijn ogen open houden de komende weken. Een huskie 450 met automatische koppeling, die kunnen niet dik gezaaid zijn. Succes met het terugvinden van je motor.
Bluto

Hoe had je je motor afgesloten?
Ik heb nu een MEGAVET ART gekeurd kettingslot aan mijn motor hangen.
Ketting zit aan een vloeranker vast wat met 4 chemische ankers vast zit.
Daar zijn ze toch een tijdje mee bezig om die los te krijgen.
White Knuckle Tight!!!
adje

Ik had de husky op een andere plaats staan dan mijn Honda dus die hebben ze ok niet gezien.
Ik ben gelukkig nog WA EXTRA verzekerd en ik hoop dat de verzekering coulant is met uitkeren.
De motor stond op stuurslot en een schijfrem slot achter in een afgesloten garage.
Ik heb van marktplaats geen enkele reactie gekregen dus daar weet ook niemand waar ik woon.
Ook mijn advertentie met de Rekluse koppelingen kan niemand weten waar ik woon alleen degene die iets besteld hebben heb ik mijn gegevens doorgegeven maar die zijn ook bij me geweest en hebben netjes alles betaald en dat waren fatsoenlijke mensen.
De enkelingen die het zelf wilden monteren hebben netjes van te voren het geld naar mij overgemaakt en die heb ik volgens mij ook geen adres gegeven want daar hoefden ze toch niet te zijn.

Afbeelding Afbeelding

speedphreax

Bluto schreef:Hoe had je je motor afgesloten?
Door mijn verzekering worden er helemaal geen eisen aan het afsluitmateriaal gesteld. Wel zo makkelijk. Stuurslot is voldoende.
Jacdesert
Contacteer:

Adje , wat een pech , echt shit , ze kunnen tegenwoordig nergens meer vanaf blijven , ik ga morgen in ieder geval een alarm installatie op mijn schuur monteren en een vloeranker .
Woestijn is fijn !!!
Noppy

Bluto schreef:Hoe had je je motor afgesloten?
Heb je ook een slijptol in je schuur liggen?

Ik wel, ik bedacht me laatst dat ik die meer beter ff op een ander plekje kan leggen; anders stelt m'n verzekeringsmaatschappij me weer aansprakelijk voor onbetamelijk beheer van mijn objecten, want het is heel onlogisch dat je gereedschap in je garage hebt liggen :D

Verzekeraars zijn zelf ook niet te vertrouwen; het zijn dieven die elke maand stelen met jouw instemming en willen jouw eigendommen niet teruggeven als het er op aankomt!

Noppy
:toost:
Sjokske

En die gebruiken de polisvoorwaarden als slijptol of snijbrander :twisted:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Houten Klaas

Pff ik zie deze topic nu pas, een ongelofelijke k*tstreek. Hij stonds zelf op slot?.Die van mij staat helemaal niet opslot.Sterkte met de afwikkeling.Hopen dat de verzekering wil uitkeren.
ktmjan

Hey Ad, mooi K*t voor je, ik weet hoe het voelt 10 jaar geleden hebben ze bij mij m'n xt600 en een CR125 s'nachts geleend en tot op de dag van vandaag nooit teruggebracht.
Vandaag was ik in Veldhoven bij de Husky testdag en hoorde zo'n zelfde verhaal : eerst advertentie op marktplaats gehad daarna TE450 foetsie.
Deze criminelen moeten we eigenlijk is een lesje leren !!!!!!!
Ik heb wel een plan maar dat mag niet via een forum lopen :twisted:
Luctor @ stiletto
Klx300R

ktmjan schreef:Hey Ad, mooi K*t voor je, ik weet hoe het voelt 10 jaar geleden hebben ze bij mij m'n xt600 en een CR125 s'nachts geleend en tot op de dag van vandaag nooit teruggebracht.
Vandaag was ik in Veldhoven bij de Husky testdag en hoorde zo'n zelfde verhaal : eerst advertentie op marktplaats gehad daarna TE450 foetsie.

Ik heb anders ook wel een plannetje...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
speedphreax

ktmjan schreef:Hey Ad, mooi K*t voor je, ik weet hoe het voelt 10 jaar geleden hebben ze bij mij m'n xt600 en een CR125 s'nachts geleend en tot op de dag van vandaag nooit teruggebracht.
Ik ben toch wel blij dat ik zo paranoia als de neten ben. Ik spreek om die reden NOOIT thuis af. Ik spreek altijd ergens anders af en zeg er ook altijd bij dat ik daar niet woon maar dat ik daar toevallig op dat moment ben.
Klx300R

doe ik ook,nooit in de garage afspreek,altijd op een openbare plek
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
adje

He' ktmjan , heb je misschien met mij staan praten daar in veldhoven ?
Ik heb mijn verhaal daar namelijk vanmiddag ook vertelt.

Voor al degene die denken dat ik mijn adres heb gegeven aan een mogelijke koper , ik heb dus aan NIEMAND mijn adres gegeven maar toch is mijn Husky weg :?

Afbeelding Afbeelding

Noppy

adje schreef: De motor stond op stuurslot en een schijfrem slot achter in een afgesloten garage.
Ik heb zo'n RVS Xena schijfremslot met ingebouwd alarm.

Afbeelding

Zodra je mijn motor rechtopzet of met je vinger het schijfremslot aanraakt, dan gaat het alarm gedurende één minuut af.

Ik heb als gewoonte ontwikkeld hem altijd op slot te zetten zodra ik de garage uitga, ook al ga ik even pissen.

Ik slaap schuin boven mijn garage en de deur is gelukkig niet goed geisoleerd, dus ik hoor alles.

Uit mijn ijshockeytijd heb ik altijd nog een goede stick liggen en ik vind het altijd leuk om ff met iemand te gaan 'hockyen' die mijn fiets had willen lenen :o

Noppy
:toost:
Rudy
Contacteer:

$%^&*()*&^%$^&*()*&^%^&*()*&^%&*(

wat een eikels :cry:
Plaats reactie