ENDUROTIT 23/10/2005
Moderator: ghulst
info tel 0472/981453 loonse dabbers
0496037667 jempi hoeselt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GEEN QAUDS TOEGELATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rit 120km in d systeem
start 10uur in cultureel centrum TER KOMMEN te hoeselt
prijs 30 euro suikerwafel met koffie2 drankbonnetjes en warmeaaltijd inbegrepen
voorafinschrijven gewenst
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MEN ZEGGE HET VOORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UITNODIGING
De Loonse Dabbers vzw & De Drekbêren (M.C. Hoeselt vzw)
13de Endurowandeling voor motoren (geen quads) op zondag 23 oktober 2005
Start: 10h00 Cultureel Centrum "Ter Kommen" Europalaan Hoeselt
Rit van +/- 120 km in D-systeem ! vooraf inschrijven verplicht !!!!!
GEEN QUADS TOEGELATEN !!!!
Reglement:
1. Toegelaten voertuigen: iedereen in het bezit van een terreinmotor en een geldig rijbewijs kan deelnemen aan deze wandeling. Het is de inrichters toegelaten te weigeren indien ze niet voldoen aan de aard van de rit. Alle voertuigen moeten voldoen aan alle wettelijke vereisten om tot het verkeer toegelaten te worden. De motoren mogen niet meer dan 92 DB geluid produceren.
2. Er word gereden door middel van het D-systeem. (met voorrijder en afsluiter)
3. De deelname in de onkosten bedraagt 30 euro vooraf te storten op Spaarkrediet nr. 860-0087281-60 voor 16 oktober 2005 met vermelding van eigen naam (niet per club). Suikerwafel, koffie, twee consumpties en maaltijd zijn in de prijs inbegrepen. Een gedeelte van de opbrengst zal deels geschonken worden aan AGO projecten en deels aan "Ter Heide" voor opvang en begeleiding van volwassen mentaal gehandicapten. Bij inschrijving moet dit inschrijvingsformulier volledig ingevuld en ondertekend terug gezonden worden naar boven vermeld adres.
4. Niet volledig = geen deelname. Dit voor 16 oktober 2005.
5. Tijdschema: 09h30 briefing 10h00 start
6. Verzekering: Alle deelnemers moeten verzekerd zijn voor hun burgerlijke aansprakelijkheid. De organisatoren wijzen iedere verantwoordelijkheid af voor elk ongeval dat tijdens de rit zou kunnen gebeuren evenals schade toegebracht aan voertuigen van deelnemers of derden. Niemand van de VZW "DE LOONSE DABEERS of "M.C. HOESELT" VZW of de betrokken gemeenten kan verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele schade of ongeval.
7. Het aantal deelnemers is strikt beperkt. Daardoor dient men op voorhand in te schrijven. Tel : 0472/98.14.53 (Rika) 0496/03.76.67 (Jempi) voor info.
8. De instructies die gegeven worden op de briefing maken integraal deel uit van het reglement. Punten uit dit reglement kunnen op de briefing worden aangevuld of gewijzigd.
9. De deelnemers zijn volledig verplicht zich te gedragen naar het verkeersreglement. Ze moeten zich met de nodige hoffelijkheid gedragen tegenover andere weggebruikers: inzake voetgangers, fietsers en ruiters. Het is verplicht de motor stil te leggen indien men paarden ontmoet.
10. Voor alle problemen die mochten rijzen en die niet voorzien zijn in dit reglement nemen de organisatoren de uiteindelijke beslissing, indien nodig na overleg met de betrokkene(n).
11. Verdere informatie zie reglement dat u ontvangt op 23 oktober 2005.
12. Onderweg zal een tankpauze ingelast worden.
Verplicht inschrijven voor 16 oktober 2005.
Naam:………………………………….
Voornaam:………………………………………….
Adres:………………………………………………………………………………Tel: ………………………..
Merk & type moto:……………………………………………………….
Plaat nr:……………………….
Chassisnummer:…………………………………………..
Verzekringspolisnummer:…………………………………………………
Datum:……………….. Gelezen en goedgekeurd
Handtekening:………………………..
De Loonse Dabbers vzw & De Drekbêren (M.C. Hoeselt vzw)
13de Endurowandeling voor motoren (geen quads) op zondag 23 oktober 2005
Start: 10h00 Cultureel Centrum "Ter Kommen" Europalaan Hoeselt
Rit van +/- 120 km in D-systeem ! vooraf inschrijven verplicht !!!!!
GEEN QUADS TOEGELATEN !!!!
Reglement:
1. Toegelaten voertuigen: iedereen in het bezit van een terreinmotor en een geldig rijbewijs kan deelnemen aan deze wandeling. Het is de inrichters toegelaten te weigeren indien ze niet voldoen aan de aard van de rit. Alle voertuigen moeten voldoen aan alle wettelijke vereisten om tot het verkeer toegelaten te worden. De motoren mogen niet meer dan 92 DB geluid produceren.
2. Er word gereden door middel van het D-systeem. (met voorrijder en afsluiter)
3. De deelname in de onkosten bedraagt 30 euro vooraf te storten op Spaarkrediet nr. 860-0087281-60 voor 16 oktober 2005 met vermelding van eigen naam (niet per club). Suikerwafel, koffie, twee consumpties en maaltijd zijn in de prijs inbegrepen. Een gedeelte van de opbrengst zal deels geschonken worden aan AGO projecten en deels aan "Ter Heide" voor opvang en begeleiding van volwassen mentaal gehandicapten. Bij inschrijving moet dit inschrijvingsformulier volledig ingevuld en ondertekend terug gezonden worden naar boven vermeld adres.
4. Niet volledig = geen deelname. Dit voor 16 oktober 2005.
5. Tijdschema: 09h30 briefing 10h00 start
6. Verzekering: Alle deelnemers moeten verzekerd zijn voor hun burgerlijke aansprakelijkheid. De organisatoren wijzen iedere verantwoordelijkheid af voor elk ongeval dat tijdens de rit zou kunnen gebeuren evenals schade toegebracht aan voertuigen van deelnemers of derden. Niemand van de VZW "DE LOONSE DABEERS of "M.C. HOESELT" VZW of de betrokken gemeenten kan verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele schade of ongeval.
7. Het aantal deelnemers is strikt beperkt. Daardoor dient men op voorhand in te schrijven. Tel : 0472/98.14.53 (Rika) 0496/03.76.67 (Jempi) voor info.
8. De instructies die gegeven worden op de briefing maken integraal deel uit van het reglement. Punten uit dit reglement kunnen op de briefing worden aangevuld of gewijzigd.
9. De deelnemers zijn volledig verplicht zich te gedragen naar het verkeersreglement. Ze moeten zich met de nodige hoffelijkheid gedragen tegenover andere weggebruikers: inzake voetgangers, fietsers en ruiters. Het is verplicht de motor stil te leggen indien men paarden ontmoet.
10. Voor alle problemen die mochten rijzen en die niet voorzien zijn in dit reglement nemen de organisatoren de uiteindelijke beslissing, indien nodig na overleg met de betrokkene(n).
11. Verdere informatie zie reglement dat u ontvangt op 23 oktober 2005.
12. Onderweg zal een tankpauze ingelast worden.
Verplicht inschrijven voor 16 oktober 2005.
Naam:………………………………….
Voornaam:………………………………………….
Adres:………………………………………………………………………………Tel: ………………………..
Merk & type moto:……………………………………………………….
Plaat nr:……………………….
Chassisnummer:…………………………………………..
Verzekringspolisnummer:…………………………………………………
Datum:……………….. Gelezen en goedgekeurd
Handtekening:………………………..
Personen die graag een inschrijfformulier wensen te bekomen kunnen mij steeds een e-mailtje sturen (jempi.wo@skynet.be) dan stuur ik hen een mailtje terug met een word-versie van dit formulier. We werken enkel met voorinschrijving en enkel motoren die voldoen aan de wegcode en geluidsnormen (word gecontroleerd) worden toegelaten. GEEN QUADS. De inschrijvingen zijn beperkt. Vol is vol.
KTM simply the best
Of downloaden het HIER69 schreef:Personen die graag een inschrijfformulier wensen te bekomen kunnen mij steeds een e-mailtje sturen (jempi.wo@skynet.be)
Na getwijfel tussen KTM-days in Veldhoven en de rit in Hoeselt hebben we voor de laatste gekozen. Het geld is vandaag overgemaakt.Wij komen met 5 man en hopen op....veel regen (de dagen voor de rit ) . Gaat het richting Borgloon en terug ?
Hallo erik ,
fijn dat jullie der ookbij zullen zijn
we gaan inderdaad richting borgloon
en hopelijk dat het nog veel gaat regenen
want nu is het alleen maar stof slikken
heb niet de tijd gehad om aan u of guy uit te nodigen
wat ik wel beloofd had aan guy begin dit jaar
enzo samen der eeen te drinken na de goede afloop
VAN HARTE WELKOM
ARmand
fijn dat jullie der ookbij zullen zijn
we gaan inderdaad richting borgloon
en hopelijk dat het nog veel gaat regenen
want nu is het alleen maar stof slikken
heb niet de tijd gehad om aan u of guy uit te nodigen
wat ik wel beloofd had aan guy begin dit jaar
enzo samen der eeen te drinken na de goede afloop
VAN HARTE WELKOM
ARmand
Ha! Die Armand die nog achter mijn afgebroken spatbord-met-nummerplaat is gaan zoeken vorige keer in februari?
Ik heb me ook al ingeschreven (samen met nog enkele anderen van de club)
Ik ben nu wijzer geworden en steek mijn echte nummerplaat veilig in mijn zak, in plaats van hem op de motor te hangen!
Ik heb me ook al ingeschreven (samen met nog enkele anderen van de club)
Ik ben nu wijzer geworden en steek mijn echte nummerplaat veilig in mijn zak, in plaats van hem op de motor te hangen!
suzuki01 schreef:Hallo erik ,
fijn dat jullie der ookbij zullen zijn
we gaan inderdaad richting borgloon
en hopelijk dat het nog veel gaat regenen
want nu is het alleen maar stof slikken
heb niet de tijd gehad om aan u of guy uit te nodigen
wat ik wel beloofd had aan guy begin dit jaar
enzo samen der eeen te drinken na de goede afloop
VAN HARTE WELKOM
ARmand
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Heel de club doet het zo bij ons. Iedereen heeft zijn eigen creatieve manier om ze na te maken: lettertjes plakken, gewoon met alcoolstift schrijven, ... Tegenwoordig zijn de kleurencopies (al dan niet verkleind) meer en meer in trek.
En nonkel polies? Die kijkt soms boos en zegt dan dat je de plaat er moet ophangen, niet meehebben. Of hij zegt alleen dat je de (namaak)plaat moet schoonmaken als je uit de blub komt.
Nog niet geweten dat iemand daar een boete voor kreeg.
Helen
P.S. en ik heb écht wel een tijdje mijn best gedaan om met de originele plaat te rijden. Met mijn eerste motor heb ik dat gedaan tot ze na het vele vallen in twee gebroken was. Sindsdien stak ik ze in mijn zak. Met de nieuwe motor wou ik "braaf" met de originele plaat rijden. Ze hing toch "veilig" op het spatbord. Het moet gezegd, de plaat is niet van het spatbord gekomen. Helaas bleek ik het spatbord ook kwijt te zijn na een val onderweg.
En nonkel polies? Die kijkt soms boos en zegt dan dat je de plaat er moet ophangen, niet meehebben. Of hij zegt alleen dat je de (namaak)plaat moet schoonmaken als je uit de blub komt.
Nog niet geweten dat iemand daar een boete voor kreeg.
Helen
P.S. en ik heb écht wel een tijdje mijn best gedaan om met de originele plaat te rijden. Met mijn eerste motor heb ik dat gedaan tot ze na het vele vallen in twee gebroken was. Sindsdien stak ik ze in mijn zak. Met de nieuwe motor wou ik "braaf" met de originele plaat rijden. Ze hing toch "veilig" op het spatbord. Het moet gezegd, de plaat is niet van het spatbord gekomen. Helaas bleek ik het spatbord ook kwijt te zijn na een val onderweg.
69 schreef:
Nummerplaat op zak en een namaak op de motor , wat zou nonk polies hiervan zeggen als ze je tegenhouden Heeft iemand hier ervaring mee ???
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Indien er nog mensen wensen deel te nemen aan onze endurowandeling komende zondag, wel er zijn nog plaatsen vrij Maar dan moet je wel snel zijn. Stuur een mailtje naar mij (jempi.wo@skynet.be) en ik stuur u een inschrijf formulier in words per kerende mail terug.
Groetjes Jempi
KTM simply the best
De moddergevechten zijn er geweest (en ze waren leuk!), helaas niet tussen vrouwen in bikini, gezien er geen andere vrouwen waren dan ikzelf.suzuki01 schreef:MODDERGEVECHTEN TUSSEN VROUWEN IN BIKINI
MOOI MOOI
TOT MORGEN
't Was weer even wennen, het eerste geglibber van het najaar.
Vervelend aan al die rondvliegende modder was dat het tutje van mijn camelbak helemaal onder zat. Helaas niemand gevonden die zo lief wou zijn om het slijk er te komen afzabberen voor me
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Hallo Helen
Onze auto's stonden achter elkaar ( 2x Yam. Geel & Blauw).
De volgende keer zulen wij ons netjes komen voorstellen.
Ik heb jou niet zien rijden (te druk met mezelf...), maar m'n maat wel. Die wil het tutje van je camelbak komen schoonmaken, maar je was te snel voor hem !
Je hebt trouwens een mooie motor !
Onze auto's stonden achter elkaar ( 2x Yam. Geel & Blauw).
De volgende keer zulen wij ons netjes komen voorstellen.
Ik heb jou niet zien rijden (te druk met mezelf...), maar m'n maat wel. Die wil het tutje van je camelbak komen schoonmaken, maar je was te snel voor hem !
Je hebt trouwens een mooie motor !
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Ha! Dan waren het jullie blote benen die ik gezien had!Ger schreef:Onze auto's stonden achter elkaar ( 2x Yam. Geel & Blauw).
De volgende keer zulen wij ons netjes komen voorstellen.
Groetjes aan je maat, en zeg dat hij zich maar eens moet komen presenteren als we nog eens onder de modder zitten!Ger schreef:Ik heb jou niet zien rijden (te druk met mezelf...), maar m'n maat wel. Die wil het tutje van je camelbak komen schoonmaken, maar je was te snel voor hem !
Dank je. Vind ik ook!Ger schreef:Je hebt trouwens een mooie motor !
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Inderdaad, modder genoeg, 1 maal stevig op m'n bek gegaan. En dit nog op de baan waar een modderlaagje in de bocht lag.
Maar met alle respect voor de quadrijders, deze editie was toch een van de betere. De jaren hiervoor was het meer aanschuiven dan rijden, nu was dit beperkt tot de iets technischere stukkken en het hergroeperen.
Aan de organisatie nogmaals een dikke merci.
Nu nog zien dat de motor proper geraakt en dan staat ze weeral klaar voor de volgende..
Maar met alle respect voor de quadrijders, deze editie was toch een van de betere. De jaren hiervoor was het meer aanschuiven dan rijden, nu was dit beperkt tot de iets technischere stukkken en het hergroeperen.
Aan de organisatie nogmaals een dikke merci.
Nu nog zien dat de motor proper geraakt en dan staat ze weeral klaar voor de volgende..