maasvlakte roterdam

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
honda cr power
Berichten: 47
Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
Locatie: zoetermeer

ik ben benieuwt of jullie weleens op de maasvlakte gaan rijden
ik wil er zelf ook een keer naar toe gaan binnenkort
maar hebben jullie nog tips /meningen/ervaringen enz
en meschien hebben jullie ook wel een paar fotos van het terrein
als dat zou is zou wel leuk zijn

oja weten jullie ook de routebeschrijving ongeveer in woon zelf in berkel dat is naast bleiswijk/zoetermeer

alvast bedankt
dennis
HONDA CR POWER
KKX
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 11, 2004 21:36
Locatie: Rijswijk (ZH)

De maasvlakte is helemaal super Dennis.
Ik kom er al en jaar. Het is een uitgestrekt gebied waar voor een deel 4wd's mogen rijden. Er wordt af en toe door enkele enthousiasten enkele parcours aangelegd. Ook het weer verandert het terrein continu daar het meestal waait.
Het is zo ruim dat je er van alles uit kan proberen, van harde ondergrond tot mul zand en heuvels.
De weg er naartoe is heel simpel: richting Rotterdam dan beneluxtunnel richting europoort de A15, die volg je helemaal rechtdoor. De A15 gaat over in de N15 richting Oostvoorne, je neemt op de N15 de afslag Slufter/distripark, en onderaan die afslag Distripark. De hele grote blauwe loods van reebok ligt dan rechts van je. Deze korte weg, Malakka straat, loopt dood en daar is het dus.
Als je de 10e of 17e gaat kan je achter me aanrijden, of zelfs mee in de bestelbus als je geen vervoer hebt. Ik haal de 10e iemand uit Berkel op dus....
Je moet het gewoon een keer doen want ik weet zeker dat je er nooit meer weg wil.
KX250
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

Als je echte banen gewent bent, is er niet veel aan om op de maasvlakte te rijden.

Er zit wel een klein baantje wat leuk te rijden is, met een wasbord ertussen (zo kun je het ondertussen wel noemen).
Zaterdag toen we van de terminal afkwamen zijn we nog even langs de maasvlakte gereden en hebben er gekeken en het lag er redelijk bij.

De grote baan is gewoon slecht tot niet te berijden.

Er rijden helaas genoeg gekken waar je voor op moet passen...

Maar boven dat kun jeje er best goed vermaken :D
KKX
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 11, 2004 21:36
Locatie: Rijswijk (ZH)

Je hebt voor een deel gelijk mxrider.
Het is vaak erg druk en is het erg oppassen geblazen vooral voor de onder 16 jarigen en quads. Het baantje is slechts een klein deel van de totale ruimte die daar tot je beschikking is. Het "rondjes rijden" op een echte baan is natuurlijk heel mooi maar hier kan je vooral oeffenen. Alleen maar bochtenwerk of wasbord of mul zand rijden is daar perfect mogelijk.En het grote voordeel is dat je er altijd op kan en dus niet van vaste trainingstijden van een baan afhankelijk bent.
Er wordt veel getraind door wedstrijd jongens en ook dat is fantastisch om naar te kijken( en te leren).
KX250
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

Ik weet hoe het er op de maasvlakte aan toe gaat... ben er vaak genoeg geweest.
4 weken geleden voor het laatst, toen ik mijn pols brak...
Gebruikersavatar
honda cr power
Berichten: 47
Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
Locatie: zoetermeer

ik kom net terug van de maasvlakte samen ben ik met klaas geweest kkx
het was echt de moeite waard mooi weer leuk rijden ,echt gewoon super was het :D

klaas nogmaals bedankt :D
HONDA CR POWER
Gebruikersavatar
honda cr power
Berichten: 47
Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
Locatie: zoetermeer

ey mannen
ik wil zondag weer naar de maasvlakte met me vader maar ik weet de route niet precies meer vanuit roterdam

ik weet wel dat je langs mamoet komt maar voor de rest weet ik het niet precies meer

alvast bedankt

dennos
HONDA CR POWER
Plaats reactie