hallo allemaal,
zou heel graag 22feb. de enduro in borculo willen rijden. heb tot nu toe drie offroad-ritten gedaan. verder weinig benul en ook geen groep om me heen.vraag me dus af of je er wel alleen aan kunt beginnen.sta open voor
goede adviezen......
eerste enduro
Moderator: ghulst
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
he pruus, lees eerst het beginners-verhaal op mijn site even en als je dan nog vragen over hebt hoor ik die graag hier op het forum of via email.
henk bedankt voor de tip.
je verhaal is heel verhelderend. zal proberen met de organisatie in kontakt te komen voor een handje hulp bij het onderweg tanken.
zou voorlopig maar nog geen grote sommen geld op mij zetten,
maar misschien leert een oude aap toch noch wat kunstjes!
prettige jaarwisseling allemaal.
je verhaal is heel verhelderend. zal proberen met de organisatie in kontakt te komen voor een handje hulp bij het onderweg tanken.
zou voorlopig maar nog geen grote sommen geld op mij zetten,
maar misschien leert een oude aap toch noch wat kunstjes!
prettige jaarwisseling allemaal.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
hoi pruus, borculo telde in 2003 drie rondjes van 60 km; kun je zelfs met een 2-tact rondkomen en eventueel zelf tanken bij start/finish; denk aan een milieumatje (ter plaatse verkrijgbaar) en alleen tanken op de voorgeschreven plek (dus niet bij de bus of auto). Waar is de voorgeschreven plek? Tussen de witte en de gele vlag, maar je ziet de rest van de jerrycans/teams wel staan. Er is bij alle gewone enduro's altijd 1 extra tankstop onderweg; maar in 2003 was er geen langer dan 70 km. Succes.
Mijn eerste enduro gaat er ook aan komen, zeker weten. Alleen die verrekte verzekering ff regelen. Ze zouden die wel incl bij de eendags licentie kunnen maken ipv extra verzekering.
Ik zou mijn eerste enduro graag niet over maisvelden beginnen. Van al die sporen heb ik nu al schrik. Welke enduro heeft geen maisvelden??? haha
Vast geen een, en o ja, ook geen tankbanen svp, die heb ik al genoeg gezien.
Blijft er nog wat over??
Ik zou mijn eerste enduro graag niet over maisvelden beginnen. Van al die sporen heb ik nu al schrik. Welke enduro heeft geen maisvelden??? haha
Vast geen een, en o ja, ook geen tankbanen svp, die heb ik al genoeg gezien.
Blijft er nog wat over??
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ja, en ook nog graag een beetje droog. gaan we toch de spaanse competitie rijden bij huertecila thuis!!