Zopas enduro aangeschaft en nu op zoek om wat ervaring op te doen.
Waar kan men stage of cursus volgen omtrent deze alsook omtrent rally rijden.
Zijn er mensen uit de streek van West / Oostvlaanderen die regelmatig een trip maken ? Of nieuwe routes gaan verkennen ?
Kom zelf uit de streek van Kortrijk,
Thx G;
cursus ? ervaring ?
Moderator: ghulst
Van erpe.... Hier is er een groep die nu af en toe rijdt. In de winter meer natuurlijk.
In Erembodegem is er ook één. Die mannen rijden redelijk veel (enkel winter en zéér snelle groep met enkele oudere wacko's )
In Schoonaarde zit er ook een groep, goed tempo, niet TE snel...
In erondegem rijdt er een groep quads, maar regelmatig rijden er enduro's mee (wel een tragere groep)
Ik kan je in contact brengen met iedereen... Voor jou is dit wel redelijk ver....
Wat heb je gekocht? Je kan ook een trialcursus volgen bij aktief...Is goede basis voor alles.... Of in het honda park in balen....
Ik ben vroeger alleen gaan rijden, maar das eigenlijk gevaarlijk, zelfs als je rustig rijdt....
In Erembodegem is er ook één. Die mannen rijden redelijk veel (enkel winter en zéér snelle groep met enkele oudere wacko's )
In Schoonaarde zit er ook een groep, goed tempo, niet TE snel...
In erondegem rijdt er een groep quads, maar regelmatig rijden er enduro's mee (wel een tragere groep)
Ik kan je in contact brengen met iedereen... Voor jou is dit wel redelijk ver....
Wat heb je gekocht? Je kan ook een trialcursus volgen bij aktief...Is goede basis voor alles.... Of in het honda park in balen....
Ik ben vroeger alleen gaan rijden, maar das eigenlijk gevaarlijk, zelfs als je rustig rijdt....
Misschien kan je je licht eens opsteken bij volgende club:ginelli schreef:Zijn er mensen uit de streek van West / Oostvlaanderen die regelmatig een trip maken ? Of nieuwe routes gaan verkennen ?
Thx G;
http://www.ec2m.be
Deze mannen organiseren jaarlijks de enduro des 2 monts(Kluisbergen)
Naar ik denk niet te ver van bij jou..
Heb een yamaha 2-trac gekocht. Blijkbaar zijn er niet veel mensen uit de West-Vlaanders die rijden.ginelli schreef:Zopas enduro aangeschaft en nu op zoek om wat ervaring op te doen.
Waar kan men stage of cursus volgen omtrent deze alsook omtrent rally rijden.
Zijn er mensen uit de streek van West / Oostvlaanderen die regelmatig een trip maken ? Of nieuwe routes gaan verkennen ?
Thx G;
Amai, proficiat!! Gaat ge ermee gaan grasduinen? Of is hij alleen om vuil te worden met vlaamse modder?
Tsja, ik heb er enkele jaren over gedaan om een paar groepjes te leren kennen.... Ge zout er soms van verschieten wie er allemaal crosst in jouw buurt! Ik deed het toch Su6 met je zoektocht!!
Tsja, ik heb er enkele jaren over gedaan om een paar groepjes te leren kennen.... Ge zout er soms van verschieten wie er allemaal crosst in jouw buurt! Ik deed het toch Su6 met je zoektocht!!
wel tis ne yamaha 450 2_trac , ben van plan van er overal mee te rijden. Ja , tis gewoon voor de fun, heb geen ervaring maar kwil me in de eerste plaats amuseren.
Lawaai ? Geen probleem daar ik overal en respect heb voor iedereen.
Van waar in Kortrijk ben je afkomstig ? Het zou me verwonderen dat we elkaar niet kennen ???
Lawaai ? Geen probleem daar ik overal en respect heb voor iedereen.
Van waar in Kortrijk ben je afkomstig ? Het zou me verwonderen dat we elkaar niet kennen ???