wat moet ik me bij bilstain voorstellen? heb op de site gekeken, maar weinig info op z'n nederlands en mijn frans is zeer slecht!
wanneer mag je er rijden?
johan
bilstain
Moderator: ghulst
Bilstain is een terrein voor trial, enduro/offroad en 4x4. en tegenwoordig is er ook en SM baan.
Het bestaat vooral uit een smal dal met stijle hellingen langs een riviertje. De grond is leemachtig en behoorlijk veel stenen erin: Stoffig en hard als het droog is, spekglad als het nat is.
Entree voor motor is 10 euro per dag. Je mag er volgens mij altijd rijden, tenzij er evenementen zijn waarbij het hele terrein wordt afgesloten.
Voor Trial is eht erg mooi, voor een lichtere enduro/offroad ook wel. Als je met zwaarder spul wilt rijden moet je toch wel behoorlijk gedreven/geoefend zijn.
Het bestaat vooral uit een smal dal met stijle hellingen langs een riviertje. De grond is leemachtig en behoorlijk veel stenen erin: Stoffig en hard als het droog is, spekglad als het nat is.
Entree voor motor is 10 euro per dag. Je mag er volgens mij altijd rijden, tenzij er evenementen zijn waarbij het hele terrein wordt afgesloten.
Voor Trial is eht erg mooi, voor een lichtere enduro/offroad ook wel. Als je met zwaarder spul wilt rijden moet je toch wel behoorlijk gedreven/geoefend zijn.
Yep, goed om de beheersing te oefenen. De eerste keer dat ik daar was heb ik voorzichtig allen (nouja, bijna allen ) heuveltjes op en neer gereden en dut lukte ook nog redelijk. Enkele weken erna weer ernaar toe en te enthousiast de berg naar beneden gereden. Resultaat: leuk begin sprongetje, geen parachute en veel pijn aan de ribbenDr_Bean schreef:Het bestaat vooral uit een smal dal met stijle hellingen langs een riviertje. De grond is leemachtig en behoorlijk veel stenen erin: Stoffig en hard als het droog is, spekglad als het nat is.
Al met al: leuk terrein, maar het blijft oppassen.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....