Montage materiaal Acerbis handguards

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kaitey

Hoi,

Heeft er iemand toevallig nog een set montage materiaal voor Acerbis handguards liggen?? Ik heb wel de handguards maar ben blijkbaar het montagemateriaal kwijtgeraakt :oops:

Laat maar ff horen,

Grtz,

kaitey
WR400F
erwindob

Hoeft niet kwijtgemaakt te zijn, je ziet het ook vaak apart verkocht. Afhankelijk van of je een Fatbar of 22mm stuur hebt kun je dan de juiste kopen.
tekoop

voor maar € 55,- incl verzendkosten, zijn hartstikke nieuw.
zie foto.
Afbeelding
Noppy

Da's een goeie deal; ik meen dat ik er 95€ voor betaald heb!

Deze zijn zeer robuust, hebben een mooie boog in de alu strip zitten, die je handles extra beschermt.

Het kapje kan je wisselen zodra ze versleten (asfaltschurft) of je weer eens een nieuwe motor koopt met nieuwe kleurtjes :lol:

Noppy
:toost:
adde

kun je ook alu versteviging los krijgen??

kunnen niet zo heel goed tegen bomen :(
Noppy

Ik vermoed van wel, aangezien bij Acerbis nagenoeg alles los te krijgen is. Ga ff langs bij een dealer met een Acerbis-boek of check ff op hun website!

Grx,

Noppy
:toost:
Helen

Noppy schreef:Deze zijn zeer robuust, hebben een mooie boog in de alu strip zitten, die je handles extra beschermt.
Robuust, 't is allemaal relatief. Op mijn Huskie heb ik ook de alu-versie geplaatst (die zonder alu waren al in alle richtingen gebogen), maar mijn garagist heeft ze ook al meermaals moeten terugplooien.
Maar het moet gezegd, ik heb geen pink meer gebroken sinds ik die handguards heb :roll:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
adde

helen,ik weet niet of het waar is maar ik heb me laten vertellen dat je moet proberen op je wielen te rijden en niet op de handguards :roll:

ikzelf weet af en toe ook het verschil niet :shock:
Helen

adde schreef:helen,ik weet niet of het waar is maar ik heb me laten vertellen dat je moet proberen op je wielen te rijden en niet op de handguards :roll:
Is dat echt? Had ik dat maar eerder geweten! :lol: :lol:
Effe ernstig, gisteren heb ik héél goed gereden, niet gevallen, en zélfs niet omgevallen (omvallen = vallen aan minder dan 5 per uur). Misschien leer ik het ooit nog wel! :D
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Plaats reactie