Gaten dichten
Moderator: ghulst
Volgens mij heb ik er ergens al eens iets over gelezen, maar hoe brei ik verschillende tracks aan elkaar in Mapsource als er een gaatje is gevallen wegens te veel dichtgegroeide bomen (en ja, programma EasyGPS track van ASAAC is al besteld) 

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ene track openen, alle punten selecteren (op eentje klikken en dan CTRL-A) en kopieren (CTRL-C). Dan andere track openen aan goeie eind gaan staan (begin of eind afhankelijk van of je net het stuk ervoor of erna gekopieerd hebt) en plakken (CTRL-V)
En waar laat ik die externe antenne ?
Gelogde track was een experimentje, moeders had de GPS bij tijdens de avondvierdaagse
Plak ik dan die antenne het best boven op haar voorhoofd of moet dochterlief hem als een soort van paraplu vasthouden
En dan nu serieus (ik ?) : waar laat je in het geval van gebruik op de tweewieler dat ding, op het achterspatbord, of ergens bij de koplampunit (= dus gevoelig voor kaaien e.d.)
Gelogde track was een experimentje, moeders had de GPS bij tijdens de avondvierdaagse

Plak ik dan die antenne het best boven op haar voorhoofd of moet dochterlief hem als een soort van paraplu vasthouden

En dan nu serieus (ik ?) : waar laat je in het geval van gebruik op de tweewieler dat ding, op het achterspatbord, of ergens bij de koplampunit (= dus gevoelig voor kaaien e.d.)

En ja hoor, ook dit grote kind kan weer de was doenerwindob schreef:ene track openen, alle punten selecteren (op eentje klikken en dan CTRL-A) en kopieren (CTRL-C). Dan andere track openen aan goeie eind gaan staan (begin of eind afhankelijk van of je net het stuk ervoor of erna gekopieerd hebt) en plakken (CTRL-V)

Bedankt Rwin (of moet ik je Huskie #2 noemen ?)

Wat is er nog mooier dan een GPSTM

Op het achterspatbord, maar niet om de 'kaaien'. Je antenne bij de cockpit laat normaal maar zicht toe van een graad of 90 naar de hemel, omdat je, mits je altijd in de goede positie rijdt met je hoofd boven je stuur, het zicht naar de hemel blokkeerd.Sjokske schreef:En waar laat ik die externe antenne ?
Plak ik dan die antenne het best boven op haar voorhoofd of moet dochterlief hem als een soort van paraplu vasthouden![]()
Op het achterspatbord pakt hij over je rug wel 140 graden en dat scheelt absoluut. Ik laat voor de midsummernight mijn tracklog meelopen (aangezien ik op direct routes ga rijden) en het zal mij niets verbazen indien ik op de hele rit maar 2 of 3 maal een onderbreking heb (meestal bij tankstation

Noppy

De klep van mijn butsmuts ziet er nu al niet zo ongeschonden meer uit door veelvuldig en soms ook te laat bukken voor overstekende takken (ikke lang bovenlijf, net als vriend aapmans)

Zelfs de afzuig (?)openingen aan de boven-/achterzijde hebben hier onder te lijden