Offroad rijden in Frankrijk

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Joop

Na in 2004 door mijn gezondsheid problemen geen offroad in het buitenland gereden te hebben :( heb ik dit jaar de stoute cross schoenen maar weer aangetrokken en heb 3 dagen offroad gereden in de Franse Ardennen met Appie Wagenaar als gids. In totaal in deze 3 dagen 492 km (192, 160 en 140) gereden en zijn we woensdag middag 15.00 uur weer naar Nederland vertrokken. Na in de voorgaande jaren geen enkele lekke band opgelopen te hebben binnen onze groep waren er u op dinsdag helaas 2 lekke banden (gelukkig niet bij mij :D ), maar zoals het hoort heb je op deze tochten natuurlijk binnenbanden etc. bij je in je heup of rug tas. Ik was er op mijn KTM EXC 450 samen met een viertal Suzuki DRZ 400 coureurs. Appie had de routes ook u weer super voor elkaar en het was dus 3 dagen echt genieten :D :D , een echte aanrader.
Noppy

Joop,

Geweldig leuk :!:

Heb je al wat piccies beschikbaar :?:

Noppy
:toost:
Freek
Site Admin
Contacteer:

Serveert Appie nog steeds koffie in z'n ochtendjas :?: :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Joop

Freek schreef:Serveert Appie nog steeds koffie in z'n ochtendjas :?: :wink:
Appie kwam 's morgens bij ons hotel in Le Chesne.
Joop

Noppy schreef:Joop, Heb je al wat piccies beschikbaar :?: Noppy
Nog niet, als ik ze heb zal ik proberen er wat te plaatsen.
BaGGeR
Contacteer:

Wij gaan volgende week (30-31 mei en 1 juni) met Appie rijden. Ben wel benieuwd of het te doen is, "wij" zijn namelijk 4 Africa Twins en 1 660-Rallye. Bij de introductie avond kregen we de indruk dat Appie niet echt wist wat een Africa Twin was :? en anders moet hij de routes maar wat aanpassen, voor hem ook wel leuk, weer eens wat andere paadjes opzoeken :roll:
Joop

BaGGeR schreef:Wij gaan volgende week (30-31 mei en 1 juni) met Appie rijden. Ben wel benieuwd of het te doen is, "wij" zijn namelijk 4 Africa Twins en 1 660-Rallye. Bij de introductie avond kregen we de indruk dat Appie niet echt wist wat een Africa Twin was :? en anders moet hij de routes maar wat aanpassen, voor hem ook wel leuk, weer eens wat andere paadjes opzoeken :roll:
Ik denk dat het voor Appie geen probleem is om de route aan te passen :) , want ik denk dat diverse routes niet echt leuk zijn met een Africa Twin, vooral niet als het nog spiegelglad is van de regen :( .
BaGGeR
Contacteer:

Glad?? Regen?? Wij gaan wel voor mooi weer hoor! Lekker met het tentje op de camping :D
Plaats reactie