Morgen (maandag 2e Pinksterdag) is er op het circuit van Ommen een clubwedstrijd, ''pinkstercross''.
Iemand van dit forum die er gaat rijden morgen?
Ben zelf van plan ook te gaan, maar dan is het wel erg vroeg opstaan dus ..........
En tevens heb ik gehoord dat in Boxmeer een DMX wedstrijd is. Gaan daar misschien nog mensen rijden?
Jan Bas #8
Pinkstercross
Moderator: ghulst
Dat klopt Freek!
Ik heb vanavond nog even gebeld en de klasse 250/500 B was al vol met 25 man dus ik mocht alleen meerijden met de A 250/500.
Dus plannen zijn gewijzigd en ik ga morgenvroeg om 7:30 op pad naar de DMX in Boxmeer.
Groeten
Ik heb vanavond nog even gebeld en de klasse 250/500 B was al vol met 25 man dus ik mocht alleen meerijden met de A 250/500.
Dus plannen zijn gewijzigd en ik ga morgenvroeg om 7:30 op pad naar de DMX in Boxmeer.
Groeten
Goede keuze Jan Bas om in Boxmeer te gaan rijden want dat is een mooie baan.
Succes morgen.
Succes morgen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Het was me het dagje wel zeg
Ben dus naar Boxmeer geweest om daar mijn 2e wedstrijd te rijden, een DMX wedstrijd.
Leuke baan met veel rechte stukken maar ook korte bochtjes en jumps en maar 40 min van huis .
Mijn eerste manche ging pas rond 14:30 uur van start terwijl ik al was ingeschreven om 8:30.
Ben de eerste manche 20 van de 23 geworden, maar er waren er 3 uitgevallen dus laatste, maar wel uitgereden! Heb met verschillende rijders een praatje gemaakt en veel rijders uit mijn klasse (250/500) waren ex inters van vorig jaar, dus groot verschil met ervaring en dus niks om voor te schamen.
2e manche was voor mij onverwachts een uur eerder waardoor het startveld een min eerder weg was dan ik. Heb 5 ronden gereden die ik overigens heel goed gingen!!
Mijn eerste 2 wedstrijden zijn me dus goed bevallen, ik vind het wel heel moeilijk, maar wil er graag meer gaan rijden.
Dus weer wat wedstrijd ervaring erbij en motor liep weer bloedsnel!!
JB
Ben dus naar Boxmeer geweest om daar mijn 2e wedstrijd te rijden, een DMX wedstrijd.
Leuke baan met veel rechte stukken maar ook korte bochtjes en jumps en maar 40 min van huis .
Mijn eerste manche ging pas rond 14:30 uur van start terwijl ik al was ingeschreven om 8:30.
Ben de eerste manche 20 van de 23 geworden, maar er waren er 3 uitgevallen dus laatste, maar wel uitgereden! Heb met verschillende rijders een praatje gemaakt en veel rijders uit mijn klasse (250/500) waren ex inters van vorig jaar, dus groot verschil met ervaring en dus niks om voor te schamen.
2e manche was voor mij onverwachts een uur eerder waardoor het startveld een min eerder weg was dan ik. Heb 5 ronden gereden die ik overigens heel goed gingen!!
Mijn eerste 2 wedstrijden zijn me dus goed bevallen, ik vind het wel heel moeilijk, maar wil er graag meer gaan rijden.
Dus weer wat wedstrijd ervaring erbij en motor liep weer bloedsnel!!
JB
Ik heb eerst denk zo'n 6 min mogen trainen, daarna eerste manche 17 min en 2e manche 10 min denk ik zo. Dus ongeveer een half uurhuskie schreef:Dus je hebt ongeveer 20 minuten gereden?
Dan zijn de trainingsdagen toch wel leuker toch?
En nee, ik vind wedstrijden veel leuker Als het haalbaar was met vervoer zou ik elke 2 weken wel een wedstrijd willen rijden. Leer ik veel meer van dan van een training.