ervaringen wat betreft crf 450 enduro

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
offroadfreak

Hallo allemaal ik ben nu in het bezit van een honda cr 250 enduro compleet met extra a.wiel met band en schijf en grote teank 12.5 ltr en reserve stand, super machine van bouwjaar 93 met origineel kenteken, deze wil ik graag inruilen op een crf 450 maar zou graag weten of hier al mensen aanwezig zijn die ervaring hebben met zo'n ding en of er "kwaaltjes" of andere informatie over is en of dit een aan te bevelen motor is. alvast bedankt
adje

Mak maar eens gebruik van de zoekfuntie en dan zul je wel het een en ander er over lezen.
Ik rij ook op zo'n crf450 en vind het echt een super motor.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
offroadfreak

hey bedankt voor de tip! heb zo links en rechts ook nog even gevraagd,
maar alleen goede berichten alleen wou ik een ding nog zien uit te vinden of je er regelmatig een andere zuiger moet monteren en of er ook al problemen zijn geweest omtend big-end lager enz.
verder zij er volgens mij ook crf modellen die "geknepen"zijn maar dat zijn naar mijn zin duitse modellen. jos van vugt had er ook nog een paar van die dingen staan geloof ik.
peewee

De nieuwe CRF450X heeft eigelijk een ander blok als je honda moet geloven, alleen de zuiger is gelijk., krukas en krukas lagers zijn groter, nokken-as is anders (tammer), karters zijn anders (lees breder) Frame is zelfs anders, radiateurs groter en dieper, versnellingsbak langer, en zo een berg met details. En het is niet te vergelijken met een husky of ktm 450, want die hebben toch iets luxere (ja ook duurder) spulletjes aanboord, brembo ho-ijzers, hydraulische koppeling, standaard beter ketting en ga zo door.

Maar goed, voor mij is het een Honda geworden en als me fiets niet verkocht wordt (HUsky450TE 2005) voor het ruim 3000 euro onder nieuw dan houd ik dat ding voor als ik op vakantie kom in Nederland.

Maar voor hier in de woestijn is het een Honda geworden. Meer onderdelen en de echte uitslag, service by de dealer. Dus vanaf 15 aug, lekker 3 x week rijden.

groetjes peewee
Plaats reactie