verhuizen

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
peewee

Mensen het is zover. Ik ga verhuizen naar de grote zandbak. Dubai.

Nou kom ik voor een dilemma te staan mijn nieuwe Husky 450TE meenemen in de wetenschap dat er geen dealer is daar en dat een motor met kenteken niet nodig is, of deze verkopen en daar iets nieuws kopen (let wel het is daar goedkoper) 6800 euro voor een KTM525 enduro nieuw.

En ja er wordt daar ontzettend veel gereden. Dus voor de woestijn ratten die willen oefenen heb ik straks wel contacten.

ps. Ik ga in juni pas weg.

groetjes peewee

kom maar op met die suggesties 8)
JBassie
Contacteer:

Ik heb gehoord dat Huskies heeel betrouwbaar zijn en dat je geen dealer nodig hebt :lol:

Je hebt dus nog zo'n 3 maanden tijd om je motor te verkopen indien je dat gaat doen. Ik zou hem iig verkopen als je nu al weet dat je daar ''problemen'' krijgt qua onderdelen. En ondertussen nog even lekker genieten van je machine. 8)
Het vervoeren van je motor naar het buitenland is ook niet echt goedkoop, geloof ik.
De afschrijving van je nieuwe Husky is eigelijk het grootste nadeel lijkt me ?! Maar ja, aangezien je daar een nieuwe KTM 525 kan kopen voor € 6800, lijkt me dat ook wel te overzien. :)

succes ermee :wink:
Plaats reactie