Hallo,
Ik hoop dit weekend weer te kunnen beginnen met crossen.
Vandaag even bij mijn motor gekeken en er evenop gezeten enso.
Maar nu viel mij op als de achterveer weer uitgaat dus als de motor weer omhoog gaat maakt hij een zuigend geluid dit is mij nooit echt eerder op gevallen. voor de rest veert hij volgens mij nog goed. Is er een manier hoe je dit makkelijk kunt testen.
Mvg Sipke
is mijn achterveer lek
Moderator: ghulst
Dat doet die van mij altijd... Lijkt me behoorlijk normaal, zeker als je geen olielekkage kan zien, en hij nog goed veert...
Montesa Cota 315R
Oke bedankt.
Ik heb geen olie gezien maar wat voor olie zit erin ongeveer in is het ongeveer hetzelfde als versnellingsbak olie. Want als het hele dunne olie is meer van dat spray achtige is het moeilijk te zien. En smeren jullie die zuiger stang van de achterveer ook altijd in met 1 of andere spray
Mvg Sipke
Ik heb geen olie gezien maar wat voor olie zit erin ongeveer in is het ongeveer hetzelfde als versnellingsbak olie. Want als het hele dunne olie is meer van dat spray achtige is het moeilijk te zien. En smeren jullie die zuiger stang van de achterveer ook altijd in met 1 of andere spray
Mvg Sipke
Als je vering lekt merk je dat wel hoor, dan is de stang flink vettig. De olie die erin zit is ongeveer zo dik (visceus) als motorolie maar helder van kleur. Als je veer lekt is die stang zo vettig alsof je hem net in een badje propere motorolie gedoopt hebt.
RMX250 '98