spijtig
http://www.mc80.nl
offroad ruinen gaat niet door
Moderator: ghulst
-
Tsjonge... Inderdaad jammer. Maar ik snap alleen niet echt waarom. Bij mij in de omgeving kun je nu al weer prima rijden.andre7089 schreef:spijtig
http://www.mc80.nl
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Ik snap het wel , in 2003 was het ook een grote modderbende en heeft bijna iedereeen maar 1 ronde gereden (een enkele diehard is toen nog aan de tweede ronde begonnen, met nadruk op begonnen), maar een ander gedeelte heeft de eerste ronde niet eens afgemaaktspeedphreax schreef:Tsjonge... Inderdaad jammer. Maar ik snap alleen niet echt waarom. Bij mij in de omgeving kun je nu al weer prima rijden.
Hallo noppenvreters (moddervreters).
Jammer dat we weer een weekje moeten wachten, ma geduldt is een schoone zaak. zei mijn oma altijd.
Vorig jaar mijn eerste rit gereden in ruinen. Op een xr 600 , mijn klx 250 deed het niet, het was zwaar maar ben wel 2 x rond geweest en de rest van de posse ook. Dus zie het probleem ook niet. Maar ja volgende x beter.
groet henk
Jammer dat we weer een weekje moeten wachten, ma geduldt is een schoone zaak. zei mijn oma altijd.
Vorig jaar mijn eerste rit gereden in ruinen. Op een xr 600 , mijn klx 250 deed het niet, het was zwaar maar ben wel 2 x rond geweest en de rest van de posse ook. Dus zie het probleem ook niet. Maar ja volgende x beter.
groet henk
-
Ik heb ze gemaild en in het antwoord heb ik kunnen lezen dat ze het wel aan het proberen zijn maar dat het nogal moeilijk ligt met de vergunningen etc. Ik reken er dus niet op dat het later nog doorgaat.mech schreef:Weet iemand of de rit op een andere datum wel doorgaat?
Als het wel lukt, dan zullen ze dat op de site meteen kenbaar maken.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Lambduc, wel goed lezen ik schreef 2003 en jij hebt het over 2004 en voor zover ik gehoord heb was dat een wereld van verschillambduc schreef:Hallo noppenvreters (moddervreters).Vorig jaar mijn eerste rit gereden in ruinen. Op een xr 600 , mijn klx 250 deed het niet, het was zwaar maar ben wel 2 x rond geweest en de rest van de posse ook. Dus zie het probleem ook niet. Maar ja volgende x beter.
groet henk
BMB enduro te Orp-Le-Grand ...KeTenMaar schreef:Zijn er zondag nog andere (offroad) ritten?
Of wordt er ergens nog gereden?
Heb zin om ergens anders dan voor de deur te rijden.
Jo VdB