aanhangwagen, bestelwagen, pick-up

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Joris DW

Hallo de Noppers,
Is er op dit te gekke forum al eens een thread geweest over hoe jullie je brommers vervoeren: aanhangwagen, bestelwagen, pick-up? Ik moet een nieuwe auto (van de zaak, hèhè) en dacht, zou mijn endurootje 250 in de bak van een... Chevy Silverado kunnen, of een Ford F150, of anders achter in een lange Vito, of zo?...
Vader (42) en zoon (14) zijn weer aan het dromen.
Alle reacties welkom!
Besneeuwde groeten uit Waterloo,
Joris
erwindob

Yep, is al eens langs geweest
Joop

Joris DW schreef:Hallo de Noppers,
Is er op dit te gekke forum al eens een thread geweest over hoe jullie je brommers vervoeren: aanhangwagen, bestelwagen, pick-up? Ik moet een nieuwe auto (van de zaak, hèhè) en dacht, zou mijn endurootje 250 in de bak van een... Chevy Silverado kunnen, of een Ford F150, of anders achter in een lange Vito, of zo?...
Vader (42) en zoon (14) zijn weer aan het dromen.
Alle reacties welkom!
Besneeuwde groeten uit Waterloo,
Joris
Een lange Vito lijkt mij een goed alternatief voor een paar motoren :D , zelf moet ik het helaas met aan aanhangwagen doen. :(
JBassie
Contacteer:

Een lange Vito lijkt mij een goed alternatief voor een paar motoren :D , zelf moet ik het helaas met aan aanhangwagen doen.
ik moet het ook nog doen met een zelfbouw aanhagwagentje.

In een gewone Vito past een crossmotor, maar daar moet dan wel een stukje worden verwijderd aan de binnenkant van de schuifdeur rechts. Namelijk een gat waar een deel van het voorwiel in moet. Gaat precies :lol:
Hoe het bij een lange Vito zit weet ik niet.

[/quote]
mech

Ik heb een vito van 2001, ik krijg er 3 motoren in, 2 met de kop naar voren en 1 andersom er tussen. Ik heb alleen voor zitplaatsen, stoel en bank.
Plaats reactie