Hallo de Noppers,
Is er op dit te gekke forum al eens een thread geweest over hoe jullie je brommers vervoeren: aanhangwagen, bestelwagen, pick-up? Ik moet een nieuwe auto (van de zaak, hèhè) en dacht, zou mijn endurootje 250 in de bak van een... Chevy Silverado kunnen, of een Ford F150, of anders achter in een lange Vito, of zo?...
Vader (42) en zoon (14) zijn weer aan het dromen.
Alle reacties welkom!
Besneeuwde groeten uit Waterloo,
Joris
aanhangwagen, bestelwagen, pick-up
Moderator: ghulst
Een lange Vito lijkt mij een goed alternatief voor een paar motoren , zelf moet ik het helaas met aan aanhangwagen doen.Joris DW schreef:Hallo de Noppers,
Is er op dit te gekke forum al eens een thread geweest over hoe jullie je brommers vervoeren: aanhangwagen, bestelwagen, pick-up? Ik moet een nieuwe auto (van de zaak, hèhè) en dacht, zou mijn endurootje 250 in de bak van een... Chevy Silverado kunnen, of een Ford F150, of anders achter in een lange Vito, of zo?...
Vader (42) en zoon (14) zijn weer aan het dromen.
Alle reacties welkom!
Besneeuwde groeten uit Waterloo,
Joris
ik moet het ook nog doen met een zelfbouw aanhagwagentje.Een lange Vito lijkt mij een goed alternatief voor een paar motoren , zelf moet ik het helaas met aan aanhangwagen doen.
In een gewone Vito past een crossmotor, maar daar moet dan wel een stukje worden verwijderd aan de binnenkant van de schuifdeur rechts. Namelijk een gat waar een deel van het voorwiel in moet. Gaat precies
Hoe het bij een lange Vito zit weet ik niet.
[/quote]