crossmotor in nieuwe perfecte staat van bouwjaar 2004 heeft amper een klein uurtje gedraaid enkel hobby
deze word verkocht wegens aankoop QUAD
pas nieuwe fp demper gemonteerd, prachtig geluid
voel het koppel van deze ktm450 rijd zeer goed
hij is niet van nieuw te onderscheiden
doe een mooi bod voor deze topoccasie
te bezichtigen in Dentergem(west-vlaanderen)
tel 0476/233136
nieuwprijs was 7800euro
TE KOOP TOPOCCASIE KTM450 2004
Moderator: ghulst
Snelle Eddy schreef:crossmotor in nieuwe perfecte staat van bouwjaar 2004 heeft amper een klein uurtje gedraaid enkel hobby
deze word verkocht wegens aankoop QUAD
pas nieuwe fp demper gemonteerd, prachtig geluid
voel het koppel van deze ktm450 rijd zeer goed
hij is niet van nieuw te onderscheiden
doe een mooi bod voor deze topoccasie
te bezichtigen in Dentergem(west-vlaanderen)
tel 0476/233136 email bod naar andy.ally@scarlet.be
nieuwprijs was 7800euro
kent iemand anders een handelaar die me een schoon prijsje kan geven of kan in ruilen voor een quad met evt oplegAnonymous schreef:wie dioe een bod
waarom verkoop je hem?
ik zal wel aan het slapen zijn geweeststimpie schreef:omdat hij een quad wil gaan kopen
inderdaad wegens aankoop quad
nog steeds te koop perfecte staat aan halve prijs en toch evenveel als nieuw
ik verkoop hem meest omdat ik toch enkel hobbyrijder ben en niet echt zo mee overweg kan eerlijk gezegd
beetje te wild vo me
wie bied,
nog steeds te koop perfecte staat aan halve prijs en toch evenveel als nieuw
ik verkoop hem meest omdat ik toch enkel hobbyrijder ben en niet echt zo mee overweg kan eerlijk gezegd
beetje te wild vo me
wie bied,
-
Shit, ik lees nu pas dat het een crosser is,ik had de bpm al berekend.
met hobby crosser bedoel ik het volgende
ik zit in de veeteeld en heb wat landbouwgrond waar we maar een paar keeer op gecrosst hebben
of wil je zeggen dat je dacht dat de moto voor op baan was
ik zit in de veeteeld en heb wat landbouwgrond waar we maar een paar keeer op gecrosst hebben
of wil je zeggen dat je dacht dat de moto voor op baan was
Ik heb ook nog steeds mijn 450 te koop (omgebouwde cross naar enduro). Overjaars gekocht eind 2003 (=model 2004). Papieren + elektrische starter + plastic 2005.Houten Klaas schreef:Shit, ik lees nu pas dat het een crosser is,ik had de bpm al berekend.
Sorry hoor, maar ik reageerde op Houten Klaas die het over een enduro had, en aangezien jij een crosser hebt.... Trouwens, ik heb al eerder mijn motor hier te koop aangeboden.(zie KTM 450)Anonymous schreef:open een apparte topic het gaat hier over de mijne die dringend weg moet
laatste priijsverlaging 4000euro
dit is mn laagste vaste prijs
als ik het niet kan krijgen hou ik hem,
dit is mn laagste vaste prijs
als ik het niet kan krijgen hou ik hem,
Dat is het nadeel als je hem het eerste jaar ook weer weg doet, want dan is de grootste afschrijving van de motor Bij jou dus de helft 4000euro terwijl je pas een paar uur gereden hebt.
m.a.w. als je er nu nog een dik jaar plezier van gaat hebben en hem dan verkoopt..... . (tenminste als je het geld niet nodig hebt )
m.a.w. als je er nu nog een dik jaar plezier van gaat hebben en hem dan verkoopt..... . (tenminste als je het geld niet nodig hebt )