crf (afgesplitst onderwerp)
Moderator: ghulst
hallo ad hoe is het ermee ik heb een andere crf gekocht met een 490 kit met kenteken groetjes bert honda crf power
Hee Bert , dan heb je zeker genoeg POWERRR met die 490cc.
Heb ik ook gehad op mijn 2003 CRF maar dan vindt ik hem toch een beetje te bruut voor enduro/off-road maar voor de motocross was die perfect.
Ik heb nu mijn 2004 nog die ik dit jaar nog blijf rijden en volgend jaar ga ik ( denk ik ) voor de nieuwe X versie van de CRF.
Heb ik ook gehad op mijn 2003 CRF maar dan vindt ik hem toch een beetje te bruut voor enduro/off-road maar voor de motocross was die perfect.
Ik heb nu mijn 2004 nog die ik dit jaar nog blijf rijden en volgend jaar ga ik ( denk ik ) voor de nieuwe X versie van de CRF.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Die 490 was idd vrij bruutadje schreef:Hee Bert , dan heb je zeker genoeg POWERRR met die 490cc.
Heb ik ook gehad op mijn 2003 CRF maar dan vindt ik hem toch een beetje te bruut voor enduro/off-road maar voor de motocross was die perfect.
Ik heb nu mijn 2004 nog die ik dit jaar nog blijf rijden en volgend jaar ga ik ( denk ik ) voor de nieuwe X versie van de CRF.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Wat voor een overbrenging rijden jullie met de CRF voor offroad ritten. Ik zit zelf altijd te stoeien met acceptabele topsnelheid zonder de toeren begrenzer eruit te jagen en toch nog genoeg vermogen onderin dat ie lekker wegzet uit de bocht? Ik rijd nu met 14-49 op een 2003 CRF
Ik heb ook lang met een 14 tands voor gereden en achter 50 tands maar ik hou ervan om meer trekkracht van onderuit te hebben zodat ik nu met 13 / 49 rijd.
Mijn topsnelheid is daarmee drastisch omlaag gegaan maar dat kan me niet schelen want als ik hard op een rechte pad wil rijden dan koop ik wel een wegmotor.
Ik rijdt het liefst zoveel mogelijk kruipdoor/sluipdoor werk en/of zoveel mogelijk technisch terrein waar je helemaal geen topsnelheid nodig hebt.
Mijn topsnelheid is daarmee drastisch omlaag gegaan maar dat kan me niet schelen want als ik hard op een rechte pad wil rijden dan koop ik wel een wegmotor.
Ik rijdt het liefst zoveel mogelijk kruipdoor/sluipdoor werk en/of zoveel mogelijk technisch terrein waar je helemaal geen topsnelheid nodig hebt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
hier een berichtje van bert jazeker ga ik 6 maart naar de wijk lekker gassen met het hele groepje dus misschien zie ik jullie daar wel ik rij nu met vertanding 14voor 46achter voor het proberen ik reed eerst 14voor 48achter aan deze motor is echt alles gebeurd complete akropovic titanium uitlaat ,cilinderkop geflowd en bewerkt ,carburateur vergroot powerblade gemonteerd, vergrote radiateurs zitten erop hij rijdt echt super groetjes bert honda crf power
Hehe eindelijk reageer je eens op het feit dat je mijn posts op Thumpertalk ook hebt gelezen ( of heb je het ergens anders gelezen ?)mech schreef:Adje jij hebt kibblewhite kleppen in jouw crf of niet, scheelt dit met origineel of wat was de reden dat je die erin hebt?
De reden dat ik er die kibblewhite erin heb gezet is dat ik in mijn 2003 en mijn 2004 CRF binnen de korste keren de titanium inlaatkleppen compleet versleten ( ingeslagen ) heb binnen zo'n 4 maanden.
Nu met deze RVS kleppen rij ik nu al weer zo'n 8 maanden mee en ik heb ze zelfs niet meer hoeven stellen.
Qua vermogen merk ik helemaal geen verschil dus het is alleen maar beter geworden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik zag foto's van jouw motor hier op de site en toen dacht ik die heb ik eerder gezien. Ziet er serieus mooi uit. Zo heb ik jouw posts op TT ook gevonden. Ik rijd nu een jaar met originele kleppen en 1 keer moeten stellen.
Nog een vraag, hoeveel km haal jij uit de standaard tank, bij normaal off-road rijden haal ik 70km wel maar tijdens een uitgezette rit met maisvelden denk ik niet dat ik dat haal. Weinig zin om Holten te rijden en dan de laatste paar km te moeten duwen....
Nog een vraag, hoeveel km haal jij uit de standaard tank, bij normaal off-road rijden haal ik 70km wel maar tijdens een uitgezette rit met maisvelden denk ik niet dat ik dat haal. Weinig zin om Holten te rijden en dan de laatste paar km te moeten duwen....
Het is bij mij ook altijd verschillend hoever ik kan komen met een volle tank.
Als het echt zwaar is dan denk ik dat het bij zo'n 60 km wel op is.
Ik heb laatst de enduro in harfsen meegereden en daar kwam ik net met een volle tank rond en dat had echt geen 10 km langer moeten zijn.
Als het echt zwaar is dan denk ik dat het bij zo'n 60 km wel op is.
Ik heb laatst de enduro in harfsen meegereden en daar kwam ik net met een volle tank rond en dat had echt geen 10 km langer moeten zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
hallo ad we gaan weer naar polen in juni met een grote groep met een paar andere jongens honda crf powertjeeeeee uut winschoten
Jan B had me laatst een DVD laten zien van Polen. Zag er vet uitkorhorn schreef:hallo ad we gaan weer naar polen in juni met een grote groep met een paar andere jongens honda crf powertjeeeeee uut winschoten