crf (afgesplitst onderwerp)

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
korhorn

hallo ad hoe is het ermee ik heb een andere crf gekocht met een 490 kit met kenteken groetjes bert honda crf power
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Hee Bert , dan heb je zeker genoeg POWERRR met die 490cc.
Heb ik ook gehad op mijn 2003 CRF maar dan vindt ik hem toch een beetje te bruut voor enduro/off-road maar voor de motocross was die perfect.
Ik heb nu mijn 2004 nog die ik dit jaar nog blijf rijden en volgend jaar ga ik ( denk ik ) voor de nieuwe X versie van de CRF.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

adje schreef:Hee Bert , dan heb je zeker genoeg POWERRR met die 490cc.
Heb ik ook gehad op mijn 2003 CRF maar dan vindt ik hem toch een beetje te bruut voor enduro/off-road maar voor de motocross was die perfect.
Ik heb nu mijn 2004 nog die ik dit jaar nog blijf rijden en volgend jaar ga ik ( denk ik ) voor de nieuwe X versie van de CRF.
Die 490 was idd vrij bruut :lol: 8)
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

korhorn schreef:hallo ad hoe is het ermee ik heb een andere crf gekocht met een 490 kit met kenteken groetjes bert honda crf power
He Bert ga je die 490 nog uitproberen in De Wijk 6 Maart?

Mzl, Jan
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Wat voor een overbrenging rijden jullie met de CRF voor offroad ritten. Ik zit zelf altijd te stoeien met acceptabele topsnelheid zonder de toeren begrenzer eruit te jagen en toch nog genoeg vermogen onderin dat ie lekker wegzet uit de bocht? Ik rijd nu met 14-49 op een 2003 CRF
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik heb ook lang met een 14 tands voor gereden en achter 50 tands maar ik hou ervan om meer trekkracht van onderuit te hebben zodat ik nu met 13 / 49 rijd.
Mijn topsnelheid is daarmee drastisch omlaag gegaan maar dat kan me niet schelen want als ik hard op een rechte pad wil rijden dan koop ik wel een wegmotor.
Ik rijdt het liefst zoveel mogelijk kruipdoor/sluipdoor werk en/of zoveel mogelijk technisch terrein waar je helemaal geen topsnelheid nodig hebt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
korhorn

hier een berichtje van bert jazeker ga ik 6 maart naar de wijk lekker gassen met het hele groepje dus misschien zie ik jullie daar wel ik rij nu met vertanding 14voor 46achter voor het proberen ik reed eerst 14voor 48achter aan deze motor is echt alles gebeurd complete akropovic titanium uitlaat ,cilinderkop geflowd en bewerkt ,carburateur vergroot powerblade gemonteerd, vergrote radiateurs zitten erop hij rijdt echt super groetjes bert honda crf power :twisted: :shock:
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Adje jij hebt kibblewhite kleppen in jouw crf of niet, scheelt dit met origineel of wat was de reden dat je die erin hebt?
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

mech schreef:Adje jij hebt kibblewhite kleppen in jouw crf of niet, scheelt dit met origineel of wat was de reden dat je die erin hebt?
Hehe eindelijk reageer je eens op het feit dat je mijn posts op Thumpertalk ook hebt gelezen ( of heb je het ergens anders gelezen ?)

De reden dat ik er die kibblewhite erin heb gezet is dat ik in mijn 2003 en mijn 2004 CRF binnen de korste keren de titanium inlaatkleppen compleet versleten ( ingeslagen ) heb binnen zo'n 4 maanden.
Nu met deze RVS kleppen rij ik nu al weer zo'n 8 maanden mee en ik heb ze zelfs niet meer hoeven stellen.
Qua vermogen merk ik helemaal geen verschil dus het is alleen maar beter geworden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Ik zag foto's van jouw motor hier op de site en toen dacht ik die heb ik eerder gezien. Ziet er serieus mooi uit. Zo heb ik jouw posts op TT ook gevonden. Ik rijd nu een jaar met originele kleppen en 1 keer moeten stellen.
Nog een vraag, hoeveel km haal jij uit de standaard tank, bij normaal off-road rijden haal ik 70km wel maar tijdens een uitgezette rit met maisvelden denk ik niet dat ik dat haal. Weinig zin om Holten te rijden en dan de laatste paar km te moeten duwen....
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Het is bij mij ook altijd verschillend hoever ik kan komen met een volle tank.
Als het echt zwaar is dan denk ik dat het bij zo'n 60 km wel op is.
Ik heb laatst de enduro in harfsen meegereden en daar kwam ik net met een volle tank rond en dat had echt geen 10 km langer moeten zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
korhorn

hallo ad we gaan weer naar polen in juni met een grote groep met een paar andere jongens honda crf powertjeeeeee uut winschoten
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

korhorn schreef:hallo ad we gaan weer naar polen in juni met een grote groep met een paar andere jongens honda crf powertjeeeeee uut winschoten
Jan B had me laatst een DVD laten zien van Polen. Zag er vet uit 8)
Plaats reactie