Vanmorgen voor het naar school brengen van dochterlief even samen TV gekeken, en wat denk je, maken die Ernst & fucking Bobby van de rest me toch een potje anti-in-het-bos-crossende-vogelverschrikker reclame oftewel motorcrossers. Ze storen de rustende vogels, zei die Ko de boswachter.
Zo wordt het dus onze kids voorgeschoteld
Maar als ze bang worden wel de motoren jatten en er tussenuit jagen en en passant nog bezig zijnde crosswedsdtrijd winnen.
Gelukkig hadden ze er niet te veel verstand van, ze lieten de TM staan.
Wel een mooie omgeving daar trouwens.
Zo, en nu ga ik een weekje sneeuwballen gooien daar waar geen gestoorde vogels rondvliegen.
I love gestoorde vogels trouwens
Zo begint dus het gesodemieter !
Moderator: ghulst
Waar was dat dan Jack dan kunnen we daar misschien ook wel een keer gaan rijden
Prettige vakantie ( And don't break a leg )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
"Vanmorgen voor het naar school brengen van dochterlief even samen TV gekeken,"
Wat is dat nu weer voor een slap excuus. Je dochter de schuld geven van dat jij naar EBEDR zit te kijken, foei, ga je schamen..
Wat is dat nu weer voor een slap excuus. Je dochter de schuld geven van dat jij naar EBEDR zit te kijken, foei, ga je schamen..
Da's ook toevallig! Ik keek net effe naar National Geographik en daar was ook een of andere snotaap aan't foeteren over motorrijders omdat die de rust van een slang in de woestijn hadden verstoord.
Aanpakken die millieufanaten!
Aanpakken die millieufanaten!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
IK stel me dan altijd de vraag hoe die milieu-terroristen en -fanaten op vakantie gaan ? Met de fiets ?
Of hoe dat zo iemand in de woestijn op pad gaat ? Te voet ? Of met een Jeep ? Zal eerder het laatste zijn, en voor zover mij bekend zit daar ook een ontploffingsmotor in
Of hoe dat de Brusselaars die zeiken over nachtlawaai van vliegtuigen, op vakantie gaan naar bv. de States of ergens anders ver weg ? Met een trontinette ? Of met een charter die liefst 's nachts vertrekt zodat men zoveel als mogelijk van zijn vakantie kan genieten...
Conclusie : veel zeikers op deze wereld. Iedereen wil de lusten, niemand wil de lasten.
Dus : leven en laten leven ...
Jo VdB
Of hoe dat zo iemand in de woestijn op pad gaat ? Te voet ? Of met een Jeep ? Zal eerder het laatste zijn, en voor zover mij bekend zit daar ook een ontploffingsmotor in
Of hoe dat de Brusselaars die zeiken over nachtlawaai van vliegtuigen, op vakantie gaan naar bv. de States of ergens anders ver weg ? Met een trontinette ? Of met een charter die liefst 's nachts vertrekt zodat men zoveel als mogelijk van zijn vakantie kan genieten...
Conclusie : veel zeikers op deze wereld. Iedereen wil de lusten, niemand wil de lasten.
Jo VdB
HallelujaJo VdB schreef:IK stel me dan altijd de vraag hoe die milieu-terroristen en -fanaten op vakantie gaan ? Met de fiets ?
Jo VdB
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
- Contacteer:
Meestal met een lelijke eend, ze denken dat hun 3000km per jaar dan wel mee vallen ook al weet ik zeker dat ze meer uitstoot produceren dan iemand die 15000 km per jaar rijdt.Jo VdB schreef:IK stel me dan altijd de vraag hoe die milieu-terroristen en -fanaten op vakantie gaan ? Met de fiets ?
Jo VdB
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Dit was dus eigenlijk een berichtje om er achter te komen waar dat dus was. De motorrijdende sterren klonken Oost-Brabants, dus er is nog veel te ontdekken.adje schreef:Waar was dat dan Jack dan kunnen we daar misschien ook wel een keer gaan rijden
Of weet de "gast" er meer van ?
Enne niks gebroken, behalve enkele persoonlijke records
(o.a. persoonlijk record niet te gek doen in het bos)
Off pieste kost tegenwoordig ook al knaken als er iets gebeurd, verzekering zegt dan houdoe en bedankt (lijkt wel op de brommert in het bos vogels verschrikken).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Heb die uitzending ook gezien. Het wordt tijd dat Bassie (al dan niet met Adriaan) een diamant o.i.d. gaat zoeken op een dikke enduro of een strakke crosser. Dan komt het wel weer goed met de jeugd.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R