Met een aanhanger naar Italië is geen optie.Wat zou het kosten om je motor naar het Gardameer te laten brengen?
Weet iemand daar een adres om een motor te huren?
Vakantie motor huren of laten transsporteren ?
Moderator: ghulst
-
Ik weet dat het met de trein kan maar wat het kost zou ik zo niet durven zeggen. Ik weet wel dat ik er een keer naar gekeken heb maar dat het harstikke duur was.Houten Klaas schreef:Met een aanhanger naar Italië is geen optie.Wat zou het kosten om je motor naar het Gardameer te laten brengen?
Weet iemand daar een adres om een motor te huren?
Overigens: Omgeving Gardameer is erg tof met veel steile bergen maar naar mijn idee veel leuker op een SM dan een offroad.
-
- Contacteer:
kijk eens op www.motortransport.nl
Rond het Gardameer moet je wel weten waar je wel en niet kunt rijden. Doordat het gebied al jaren geleden compleet plat gereden werd door hordes (vooral duitse) offroadrijders staan er al een hele tijd veel verbodsborden . Een offroad huren valt niet mee. Een allroad daarentegen wel. Ook best leuk. Wel hadden we aan elkaar (TTR Jac) vooraf plechtig beloofd om niet extreem te gaan rijden. Dat hebben we een half uurtje vol gehouden, daarna ging het echt mis. Gevolg: een Dominator die op een konijnspoor met rechts de afgrond omgegooid moest worden . Daarna door de tuin van een gigantisch landhuis gelukkig weer de harde weg weten te bereiken.
info: Moto Jolly- Peschiera del Garda of in Garda.
Rond het Gardameer moet je wel weten waar je wel en niet kunt rijden. Doordat het gebied al jaren geleden compleet plat gereden werd door hordes (vooral duitse) offroadrijders staan er al een hele tijd veel verbodsborden . Een offroad huren valt niet mee. Een allroad daarentegen wel. Ook best leuk. Wel hadden we aan elkaar (TTR Jac) vooraf plechtig beloofd om niet extreem te gaan rijden. Dat hebben we een half uurtje vol gehouden, daarna ging het echt mis. Gevolg: een Dominator die op een konijnspoor met rechts de afgrond omgegooid moest worden . Daarna door de tuin van een gigantisch landhuis gelukkig weer de harde weg weten te bereiken.
info: Moto Jolly- Peschiera del Garda of in Garda.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com