Pagina 1 van 1

Nieuwe italiaanse motor WRM

Geplaatst: di jan 18, 2005 11:57
door Jan :)
Ik kom net op KTMtalk een link naar een nieuwe italiaanse fiets tegen.

Ziet er erg mooi en bijzonder uit, vooral het frame en achterbrug.


Afbeelding

En als gehele motor is het ook een plaatje.

Afbeelding

Link naar de fabrikant. http://www.wrm-motorcycles.com

Geplaatst: di jan 18, 2005 13:53
door Sjokske
Uiterst strakke Italiaanse schone 8)
Blok lijkt wel erg Japans (Honda :?: of op zijn minst een kopie van)
Nu nog wachten op de Enduro-versie (carbon achterbrug en framedeel lijkt me alleen niet zo, een keer een aanvaring met een rots en repareren maar...............)

Geplaatst: di jan 18, 2005 14:47
door Sjokske
Hee, waar is berichtje nou gebleven dat de achterbrug niet van carbon zou zijn :?:
Niet dus................
Als je even op http://www.wrm-motorcycles.com/index.asp?pag=moto had gekeken had je de spaghetti-uitdrukking "Forcellone in materiale composito" kunnen lezen :idea:

Geplaatst: di jan 18, 2005 15:24
door Jan :)
Sjokske schreef:Hee, waar is berichtje nou gebleven dat de achterbrug niet van carbon zou zijn :?:
Niet dus................
Als je even op http://www.wrm-motorcycles.com/index.asp?pag=moto had gekeken had je de spaghetti-uitdrukking "Forcellone in materiale composito" kunnen lezen :idea:
Hmm bij de engelse versie staat "Carbon/Kevlar Swingarm"
Als je dan een keer aan de late kant bent met het vervangen van je ketinggeleider, wordt je niet vrolijk van.

Geplaatst: di jan 18, 2005 16:27
door speedphreax
Ik moet al die carbon troep niet.
Superduur om te vervangen en lekker fragiel en bros.
Ik ben ooit 1 keer met mijn dure akrapovic met fijne carbon ophang beugels
gevallen en toen heb ik besloten dat ik zoiets dus nooit meer hoef te hebben.
75 euro voor een beugeltje!

Geplaatst: di jan 18, 2005 16:39
door TTT
Heeeeel mooi ding.

Over Carbon.... is heel stijf maar "bros". Goed voor circuit gebruik.

Dan is er aramide (kevlar), heel sterk maar niet zo stijf.
Goed voor kogelvesten. En ik zag op de Landsard dat die Dakar buggy zijn bodem bescherming er ook van gemaakt is.

Een carbon/aramide weefsel is "best of both".
En dan aan de buitenzijde een laagje carbon voor de mooi.
(want dat gelige aramide ziet er niet uit)

Iemand nog iets gehoord over het Aprilia 450 V2 blokje?

Geplaatst: di jan 18, 2005 19:08
door Bluto
Titanium is veel beter spul.Vooral voor dempers.
Mijn Leovince is superlicht en valbestendig.Al ervaring mee.. :wink:

Geplaatst: di jan 18, 2005 20:16
door JBassie
Zeker vette bike :wink: