Ik kom net op KTMtalk een link naar een nieuwe italiaanse fiets tegen.
Ziet er erg mooi en bijzonder uit, vooral het frame en achterbrug.
En als gehele motor is het ook een plaatje.
Link naar de fabrikant. http://www.wrm-motorcycles.com
Nieuwe italiaanse motor WRM
Moderator: ghulst
Uiterst strakke Italiaanse schone
Blok lijkt wel erg Japans (Honda of op zijn minst een kopie van)
Nu nog wachten op de Enduro-versie (carbon achterbrug en framedeel lijkt me alleen niet zo, een keer een aanvaring met een rots en repareren maar...............)
Blok lijkt wel erg Japans (Honda of op zijn minst een kopie van)
Nu nog wachten op de Enduro-versie (carbon achterbrug en framedeel lijkt me alleen niet zo, een keer een aanvaring met een rots en repareren maar...............)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Hee, waar is berichtje nou gebleven dat de achterbrug niet van carbon zou zijn
Niet dus................
Als je even op http://www.wrm-motorcycles.com/index.asp?pag=moto had gekeken had je de spaghetti-uitdrukking "Forcellone in materiale composito" kunnen lezen
Niet dus................
Als je even op http://www.wrm-motorcycles.com/index.asp?pag=moto had gekeken had je de spaghetti-uitdrukking "Forcellone in materiale composito" kunnen lezen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Hmm bij de engelse versie staat "Carbon/Kevlar Swingarm"Sjokske schreef:Hee, waar is berichtje nou gebleven dat de achterbrug niet van carbon zou zijn
Niet dus................
Als je even op http://www.wrm-motorcycles.com/index.asp?pag=moto had gekeken had je de spaghetti-uitdrukking "Forcellone in materiale composito" kunnen lezen
Als je dan een keer aan de late kant bent met het vervangen van je ketinggeleider, wordt je niet vrolijk van.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik moet al die carbon troep niet.
Superduur om te vervangen en lekker fragiel en bros.
Ik ben ooit 1 keer met mijn dure akrapovic met fijne carbon ophang beugels
gevallen en toen heb ik besloten dat ik zoiets dus nooit meer hoef te hebben.
75 euro voor een beugeltje!
Superduur om te vervangen en lekker fragiel en bros.
Ik ben ooit 1 keer met mijn dure akrapovic met fijne carbon ophang beugels
gevallen en toen heb ik besloten dat ik zoiets dus nooit meer hoef te hebben.
75 euro voor een beugeltje!
Heeeeel mooi ding.
Over Carbon.... is heel stijf maar "bros". Goed voor circuit gebruik.
Dan is er aramide (kevlar), heel sterk maar niet zo stijf.
Goed voor kogelvesten. En ik zag op de Landsard dat die Dakar buggy zijn bodem bescherming er ook van gemaakt is.
Een carbon/aramide weefsel is "best of both".
En dan aan de buitenzijde een laagje carbon voor de mooi.
(want dat gelige aramide ziet er niet uit)
Iemand nog iets gehoord over het Aprilia 450 V2 blokje?
Over Carbon.... is heel stijf maar "bros". Goed voor circuit gebruik.
Dan is er aramide (kevlar), heel sterk maar niet zo stijf.
Goed voor kogelvesten. En ik zag op de Landsard dat die Dakar buggy zijn bodem bescherming er ook van gemaakt is.
Een carbon/aramide weefsel is "best of both".
En dan aan de buitenzijde een laagje carbon voor de mooi.
(want dat gelige aramide ziet er niet uit)
Iemand nog iets gehoord over het Aprilia 450 V2 blokje?
smurf.
Zeker vette bike