Hallo, om wat tijd te verdrijven zat ik een tijdje geleden wat te prutsen met Wap en al die snufjes op mijn gsm en toen vond ik ergens een Husky logo wat nu als operator logo op mijn schermpje prijkt.Dit valt echter nogal klein uit en daarom vroeg ik me af of er creatieve noppenbroeders waren die deze op het net weten te vinden of die deze zelf kunnen maken met de Nokia graphics software.
Grtz Erwin
husqvarna logo for mobile phones
Moderator: ghulst
Geen idee. Maar als iemand het antwoord vindt, graag voor mij ook!
Op dit moment prijkt er een rode (Honda?) motor op mijn Nokia, en ik wil liever reclame maken voor mijn lieve Huskie, die vandaag weeraleens door verschillende jongens van de club getest en heel erg goed bevonden is!
Juist voor één ding vind ik hem niet de beste, maar prefereer ik een GasGas 125: om terug recht te zetten
Op dit moment prijkt er een rode (Honda?) motor op mijn Nokia, en ik wil liever reclame maken voor mijn lieve Huskie, die vandaag weeraleens door verschillende jongens van de club getest en heel erg goed bevonden is!
Juist voor één ding vind ik hem niet de beste, maar prefereer ik een GasGas 125: om terug recht te zetten
Beter een slecht karakter dan geen karakter