Hoi Rob,
Da's echt leuk oefenen. Je moet wel een beetje stressbestening zijn in het bos als je een horde van die tweetakthorsels achter je aan hebt
Nu ff zonder dollen: het zijn inderdaad series: het nieuwe KNMV enduroseizoen is begonnen en voor de recreaten wordt die route, exclusief een aantal bijzonder zware proeven, gelijktijdig of later, gereden door de recreanten; dan heet het ineens een off-road rit!
Indien je lid wordt van de KNMV (of zelfs een motorverzekering via hen afsluit), dan kan je kiezen tussen daglicenties of een doorlopende licentie, zowel voor enduro (off-road met tijdsmeting) of off-road.
Als je een jaarlicentie voor off-road hebt gekocht, dan mag je éénmaal meerijden met de enduro's.
Het zou wel een sprong in het diepe (modder) zijn maar zo kan je het off-road rijden wel 'versneld' leren.
Barkbusters (handbeschermers) zijn wel een must! Die radiatorbeschermers, waar we het al eens over gehad hebben, in jouw geval ook.
Voor meer info of zelfs foto's:
www.enduro.nl
Grx,
Noppy
P.S. Ik ben in November meegeweest met Erwin naar Lichtenvoorde (dacht ik) en dat was mijn kennismaking met de off-road ritjes. Het was vet kickuh!!