hallo,
ik heb een suzuki rm 250cc uit '84.
laatst heb ik de versnellingsbak uitelkaar gehaald om te kijke wat de staat van de tandwielen is. via via heb ik op internet plaatjes gevonden van hoe de versnellingsbak weer inelkaar moest.
dit heb ik allemaal op de juiste manier gedaan. maar later bleek dat ik helemaal geen vrij meer heb, ofja als ik heb in z'n 1 zet en druk met de voet de versnellingpookje iets naarboven staat hij in de vrij maar als je iets te ver gaat is hij in de 2, kortom ik moet het pookje met de voet vasthouden om hem vrij te houden.
waar kan dit aan liggen en wie kan mij hierbij helpen?
alvast bedank.
geen vrij
Moderator: ghulst
ringetje vergeten ?
krijg je hem als de motor niet draaid beter in zijn vrij ?
of al rijdende ?
zoja, niets van aan trekken
krijg je hem als de motor niet draaid beter in zijn vrij ?
of al rijdende ?
zoja, niets van aan trekken
onderaan het motorblok zit een dikke stop met een veer en een kogel ...
je bent 99/100 vergeten deze veer of kogel te monteren
de veer zit erin, maar was wel een beetje 'langer' geworden, kan dit er ook iets mee te maken hebben?husky#4 schreef:onderaan het motorblok zit een dikke stop met een veer en een kogel ...
de vlinder is dat dat ding wat bovenop in de wals zit, of is het heel iets anders?Anonymous schreef:Zie boven , of je vlinder zit verkeerd ,Of je wals zit er verkeerd om in
ik denk dat de veer die erin zit (die is 'langer' geworden) dat die vervangen moet worden, zou dit ook goed mogelijk kunnen zijn?