Kan iemand bevestigen of er inderdaad een crossterrein is ten oosten van de A27 ter hoogte van Restaurant de Witte Bergen?
Is het een legaal terrein of gewoon wildcrossen?
Vanaf de snelweg zag ik wat witte zandduinen waar men paardreed.
Noppy
Crossterrein de Witte Bergen?
Moderator: ghulst
paarden en motoren gaan niet echt samen. Dus reken er maar niet op.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Daar hebben wij er meer van. En het mooie is, dat als je er niet mee rijdt ze ook niets vreten!gassen schreef:Behalve in pk dan.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
20 jaar geleden kon je inderdaad bij Anna's Hoeve crossen, was er zelfs een club, maar het Goois Natuurreservaat heeft veel donateurs en heeft al die bospercelen opgekocht.
Legaal rijden?? Vergeet t maar, ik woon al 40 jaar in het Gooi en ken wel 2 paden (bij elkaar zo'n 7 km) waar je legaal off-road over kan, en dan moet je heel erg rekening houden met wandelaars, honden, ruiters, etc etc.
Legaal rijden?? Vergeet t maar, ik woon al 40 jaar in het Gooi en ken wel 2 paden (bij elkaar zo'n 7 km) waar je legaal off-road over kan, en dan moet je heel erg rekening houden met wandelaars, honden, ruiters, etc etc.
Dat weet ik zo net nog niet, ik fiets al 2,3 pk bijelkaar (kortstondig dan)Fox-kid schreef:Daar hebben wij er meer van.gassen schreef:Behalve in pk dan.
PK's komen uit engeland en is afgeleid van de hoeveelheid kolen die een paard over de dag uit de mijn naar boven kan halen. Als een paard van stilstand naar z'n topsnelheid accelereert levert ie veel meer dan 1 pk en misschien ook wel meer dan een TE450
Kent iemand acceleratiecijfers en 't gewicht van een paard?
Waar zijn deze legale paden dan? Ik woon zelf in Huizen....20 jaar geleden kon je inderdaad bij Anna's Hoeve crossen, was er zelfs een club, maar het Goois Natuurreservaat heeft veel donateurs en heeft al die bospercelen opgekocht.
Keep the Rubber side down.
Parallel aan de A27, vanaf de halfpipe bij de bijvanck tot aan Laren, ja komt dan bij de Larense Golfbaan uit
Vanaf Oud Valkeveen richting de skibaan ..... of andersom
Dat was t wel, eigenlijk. Deze paadjes moet je als mountainbiker eigenlijk wel kennen...
Misschien iets voor een roadbookritje, heb je aan een A5-je genoeg
@ Ralph Uit je avatar haal ik dat je crosser bent, geen enduro/off-road rijder, of heb ik dat mis???
Vanaf Oud Valkeveen richting de skibaan ..... of andersom
Dat was t wel, eigenlijk. Deze paadjes moet je als mountainbiker eigenlijk wel kennen...
Misschien iets voor een roadbookritje, heb je aan een A5-je genoeg
@ Ralph Uit je avatar haal ik dat je crosser bent, geen enduro/off-road rijder, of heb ik dat mis???