GPS steun, Garmin 60CS

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

Wat voor steun gebruiken jullie om je GPS te monteren?

Ik heb nu een RAM-mount gekocht, maar moest toch nog behoorlijk wat boren en vijlen voordat ik de adapters aangepast had aan mijn Touratech houder.

Hebben jullie positieve/negatieve ervaringen met RAM?

Grx,

Noppy
Laatst gewijzigd door Noppy op za dec 04, 2004 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
:toost:
Houten Klaas

Noppy ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Rammount.

Voor de montage van mijn 2610, etrex en voor de bevesting van mijn roadbookhouder.
DirtFreak.Q

Ik heb een Garmin GPSMAP 76S en een Touratech mount en ben daar zéér tevreden van... Oerdegelijk en nooit zever :)
Ddd

Al eens gedacht om een pc mee te nemen ?We zitten hier toch niet in de woestijn, hier zijn referentiepunten genoed om te onthouden?Sorry mannen maar da is niets voor mij. pas op!! wel ieder zijn eigen mening hoor.
Noppy

Ddd, idd,

Indien je altijd een rondje rond je huis rijdt, dan heb je referentiepunten genoeg.

Wij oefenen echter op diverse plekken in Nederland het rijden op GPS-navigatie, omdat er straks in de Sahara nagenoeg géén aanknopingspunten zijn en afwijken van de route levensgevaarlijk kan zijn.

Rijden op GPS heeft ook als voordeel dat je, zonder er veel tijd in te steken, een rit rond je huis uit kunt zetten en die digitaal delen met andere noppenrijders. Juist die home-made-routes zijn zo leuk, omdat ze erg afwisselend zijn en plekjes aandoen die je zelfstandig nimmer zult vinden, zelfs al sta je d'r voor!

Enfin, genoeg geleuterd, wie heeft er binnenkort zin om rond Utrecht eens een GPS-ritje te rijden van zo'n 300 km, 40% onverhard, met hillclimbs?

Noppy
P.S. Je hebt geen GPS? Jammer, sluit je eventueel aan bij een plukje rijders :P
:toost:
STTEVE
Contacteer:

Noppy schreef:
Enfin, genoeg geleuterd, wie heeft er binnenkort zin om rond Utrecht eens een GPS-ritje te rijden van zo'n 300 km, 40% onverhard, met hillclimbs?
Noppy
Daar heb ik wel oren naar, ik heb n eTrex Venture
( http://www.tt600r.nl/dixit/index.php?id=62 )
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
erwindob

Ha die Noppy,

Ik rij ook graag mee.

Rwin
Plaats reactie