Iemand op de MotorRai geweest en hoe was het Is het de moeite (en het geld) waard
Ik wil namelijk morgen daar naartoe, maar vraag me af of het echt een goede beurs is, zoals motorbeurs Utrecht.
JB W
Is er iemand op de MotorRai in Amsterdam geweest...
Moderator: ghulst
Ik ben vrijdag geweest omdat ik uitgenodigd was voor het Reistheater van TravelManiacs. Dit was volgens mij danook de leukste stand op de hele Rai.Jan Bas Walhof schreef:Iemand op de MotorRai geweest en hoe was het Is het de moeite (en het geld) waard
Ik wil namelijk morgen daar naartoe, maar vraag me af of het echt een goede beurs is, zoals motorbeurs Utrecht.
JB W
Ik was al jaren niet op de Rai geweest. Het is een presentatie van 'de nieuwe' motoren en motorspullen. Maar er staat weinig nieuws vond ik. Het meeste kan je ook in de motorzaak gaan bekijken. KTM heeft de nieuwe 990 SuperDuke staan, maar helaas op een plateautje zodat je er niet op kan zitten, bovendien HAD ik er al op gezeten bij Sommer in Dl, daar stond ie namelijk al in de winkel... De 950 supermotard ontbrak.
Kwa accessoires was er ook niet veel: weinig nieuwe kleding, helmen, banden of wat ook.
Veel kramen met verkopers die er eigenlijk alleen voor de detailhandeldag (=Woensdag) stonden en je liever niets vertellen of verkopen.
over verkopen: Geen koopjes gezien! Het enige misschien: 5 fabrikanten van gehoorbescherming die allemaal een beursaanbieding hadden, voor als je die dingen daar terplekke liet aanmeten (75-90 euro).
anderzijds: 12,50 entree is ook niet zoveel, en motorparkeren is natuurlijk gratis.
In de 'evenementenhal' zijn wat leuke stunts, demonstraties en je kan er trialmotoren uitproberen.
succes met je keuze.
Groet
Bimota?, Highland?, Italjet?, Jawa?, Laverda?, M(u)Z?, Beta?, Gilera?Noppy schreef:Ja,
Is wel leuk, aangezien álle fabrikanten er dit keer staan, incl. hun off-road/enduro machines.
Daarnaast zijn de bikes op het Reistheater zeer aanbevelenswaardig; die van mij staat er ook (hal 9)
Noppy
en vast nog veel meer wat ontbrak!
ok.. twas leuk om het Aprilla 450CC V2 blok eens echt te zien (in een crosser!!), maarja das ook al weer een jaar oud.
grts
Dus voor een extra goedkoop cross/enduro pak (helm, bescherming, broek, jas, shirt e.d) hoef ik er niet naartoe te gaan Of gereedschap e.d
Kan me zo voorstellen dat de laatste dag er wel koopjes zijn of niet
Gr JB W
Kan me zo voorstellen dat de laatste dag er wel koopjes zijn of niet
Gr JB W
ik zag trouwens ook op de site staan dat ik 2,50€ korting krijg
Omdat ik mijn motorrijbewijs in 2004 heb gehaald
Omdat ik mijn motorrijbewijs in 2004 heb gehaald
op de motorbeurs in Utrecht kon je van alles kopen vorig jaar
Utrecht is een beurs,
Rai is een tentoonstelling , dus voor koopjes moet je daar niet zijn.
Rai is een tentoonstelling , dus voor koopjes moet je daar niet zijn.
.... en oordoppen, dus Ik heb maar een setje laten aan meten, moet er 4 weken op wachten.Anonymous schreef:SINDS WANNEER KUN JE BUITEN DE DRANK EN KOEK , OP DE RAI IETS KOPEN?
Ik hoop dat ik er nog iets van hoor