Gezocht: offroadbuddy

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
pruus
Contacteer:

Hoi, da's toevallig. Kwam je gister nog tegen op het belgisch sm-forum.
Heel verstandig om niet alleen te gaan rijden! Middenlimland is zeker te ver voor je!? Heb je de sm-wielen nog?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ger

Hallo Schmetz#56,

Ik (wij met 'n maatje van me) zitten dicht in de buurt.... (Voelender ;-)).

Off-road is inderdaad dun gezaaid in ZL. Wij rijden regelmatig een rondje, maar zijn nog nooit (ja, nog nooit...) een andere enduro-rijder tegen gekomen. Wat ook wel leuk is om in Bilstain (B) te rijden. Daar is het tenminste legaal.

Wij proberen het zo legaal mogelijk te houden (wat niet meevalt :oops: ). Aan de kant van Mestreech komen we echter niet zo vaak, wel onderlangs bij Margraten. Hebben wel eens zitten te denken om in de Voer te gaan rijden, maar ik kan de weg daar niet zo goed.

Wil wel eens wat afspreken.

Mvg,
Ger
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Gast

Ger schreef:Hebben wel eens zitten te denken om in de Voer te gaan rijden, maar ik kan de weg daar niet zo goed.
Dat zou ik persoonlijk niet willen aanraden, tenzij je motor kan varen :lol:
Eens wat afspreken kunnen we zeker doen, hier in de voerstreek weet ik de weg wel te vinden :P En de veldwegen rond margraten zijn mij ook zeker bekend! Laat maar weten wanneer jullie zuidwaarts komen... 8)
JBassie
Contacteer:

hier kan ik misschien ook nog iets zinsvols aan toevoegen,

Ik heb zelf tot een jaar geleden in Berg en Terblijt gewoont bij Sibbe vlakbij Margraten dus. Daar is ook de Riensberg waar je wel lekker kunt rijden. :D
Husky

Ben ook van in de buurt en wil ook wel eens meegaan, eventueel ook door de week want ik werk met posten. Indien in het weekend gaat mijn neef misschien ook wel mee, toen waren we al met drie!!!!!
erwindob

Twee Huskie/y's
gevaarlijk.....
huskie

:shock: Heeee wat is dat nou, een broertje :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V

Schmetz#56 schreef:Sm wielen heb ik nooit erbij gehad.
Waar rijden jullie meestal?
Hier in de voerstreek is ook erg mooi rijden :P
Wist je dat er een algemeen verbod van kracht is in de Voerstreek om met motoren op de veld-en boswegen te rijden ? Voeren is sinds het bestuurd wordt door vlamingen (+/-5jr geleden) in zijn geheel geklasseerd als "waardevol landschap". De plaatselijke motorclub heeft zijn heil moeten zoeken in een 4-uurse wedstrijd nadat ze geen vergunning meer krijgen voor hun rondrit. Een kennis van me is 3 maanden geleden aangehouden (motor in beslagname) in de voerstreek. Een andere kennis van me werkt bij de lokale politie en heeft het nog kunnen regelen. Ook is het algemeen bekend dat er 1 boswachter is die er een sport van gemaakt heeft om zoveel mogelijk "wildcrossers" te vangen. Het is dus niet erg verstandig om daar met een groep te gaan rijden. Wijzelf passeren er nog slechts sporadisch en dan nog op brede open veldwegen waar we geen hinderlagen kunnen tegenkomen. Toen de walen nog in het gemeentebestuur zaten hadden we daar een toer van 150 km, maar die tijd is dankzij de nederlanders voorbij :evil: : De nederlanders die in de voerstreek wonen(het was de eerste keer dat ze mochten meestemmen) hebben ervoor gezorgd dat de vlamingen in de meerderheid waren bij de laatste verkiezingen. Dus als jullie er toch gaan rijden en er op een patrouille botsen, denk dan even niet "stomme belgen", maar dank u wel lieve nederlanders. :wink:
huskie

Die "rijke" forenzen verpesten het voor ons allemaal. Veel macht maar weinig begrip voor het culturele gebeuren(offroad rijden met motoren) :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sjokske

huskie schreef:Die "rijke" forenzen verpesten het voor ons allemaal. Veel macht maar weinig begrip voor het culturele gebeuren(offroad rijden met motoren) :lol:
Maar die rijden dan zelf meestal ook in een dikke Duitse vierwieler :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie