ben benieuwd naar de ervaring van 2-takt rijders met betrekking tot de smering van de benzine.
ik smeer zelf 1:50 maar vind dat m'n, verder perfect rijdende
300 exc-tje toch wel wat rookt tijdens kruipdoor sluipdoor werk. (en nee hij verbruikt geen bak-olie)
ben benieuwd naar jullie ervaringen.
(ik nml laatst het probleempje gehad dat hij achter elkaar vet sloeg)
smering???
Moderator: ghulst
1:50 is voor de meeste types olie de juiste verhouding. Als die toch nog wat rookt bij kruipdoor sluipdoor moet je misschien de naald is een standje laten zakken of een kleinere stationair sproeier monteren en/of de luchtschroef aanpassen.Refa schreef:ben benieuwd naar de ervaring van 2-takt rijders met betrekking tot de smering van de benzine. ik smeer zelf 1:50 maar vind dat m'n, verder perfect rijdende 00 exc-tje toch wel wat rookt tijdens kruipdoor sluipdoor werk. (en nee hij verbruikt geen bak-olie)
ben benieuwd naar jullie ervaringen.
(ik nml laatst het probleempje gehad dat hij achter elkaar vet sloeg)
Als de bougie steeds vet slaat kun je een iets warmere bougie monteren.
als hij geen bakolie verbruikt dan zou h et inderdaad de carb afstelling moeten zijn!
want met 1:40 zelfs rookt die niet als die warm is! (wel castrol tts, misschien belangrijk)
want met 1:40 zelfs rookt die niet als die warm is! (wel castrol tts, misschien belangrijk)
Refa, lees deze even door: http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... .php?t=286
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?