Hi
Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt.
Ik heb een Yamaha WR400F en KTM Adventure 640 (2003). Ik merkte de laatste tijd dat de KTM meer en meer mee door het slijk ging in plaats van de WR, en heb dan ook beslist om m'n WR te verkopen en ineens alles met de KTM te doen... Ben ik nu compleet gestoord of zeggen jullie 'nice going'.
Ik ben geen hard-enduro freak, eerder offroad trips en desert-alike toestanden, dus het echt technische werk is niet meteen m'n ding.
Momenteel had ik 2 platen en 2 verzekeringen...
Is dit een goede beslissing?
Cheers,
Dominique
Byebye WR, hello KTM Adventure
Moderator: ghulst
-
Volgens mij wel..... Als je 1 motor hebt hoef je nooit te peiekeren, " wlke zou het best zijn voor dat ritje van morgen???..." en voor de tripjes die jij wilt gaan doen is die KTM zonder aanpassingen geschikt, denk ik ..
Hey Dominique,
Voor de zaken die jij graag doet, en niet doet, is dit een goede beslissing denk ik. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat de KTM adventure een hele leuke motor is, dus ik ben er zeker van dat je er veel plezier van kan hebben, zolang het dus niet te technisch wordt.
Is de WR al verkocht, of staat ie nog te koop?
Groeten
Stijn V.
Voor de zaken die jij graag doet, en niet doet, is dit een goede beslissing denk ik. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat de KTM adventure een hele leuke motor is, dus ik ben er zeker van dat je er veel plezier van kan hebben, zolang het dus niet te technisch wordt.
Is de WR al verkocht, of staat ie nog te koop?
Groeten
Stijn V.
Montesa Cota 315R
-
Staat nog steeds te koop...
Meer info op
http://moto.2dehands.be/markt/motor/yam ... amaha%20WR
Met té technisch bedoel ik echt wel het fijne werk hoor, ik ben niet bang om met m'n KTM in een bos te duiken
Als het maar gen crossparcours wordt want daarvoor is hij wel iets té zwaar. Maar het is en blijft een ongelofelijk zalige motor! Beste wat ik ooit al gehad heb!
Meer info op
http://moto.2dehands.be/markt/motor/yam ... amaha%20WR
Met té technisch bedoel ik echt wel het fijne werk hoor, ik ben niet bang om met m'n KTM in een bos te duiken
Als het maar gen crossparcours wordt want daarvoor is hij wel iets té zwaar. Maar het is en blijft een ongelofelijk zalige motor! Beste wat ik ooit al gehad heb!