KTM 250 EXC
Moderator: ghulst
asl je een fot naar timmeke72@hotmail.com stuurt dan zet ik hem voor jouw hier op
heeft ie veel gelopen en ik neem aan dat hij geschikt is voor licht rijbewijs
de km stand bedraagt 6000 en de moter staat ingeschreven als 13kw.
de zuiger zit er ongeveer 1500km in samen met de as wele uit de versnellingsbak komt daar waar het tandwiel (nieuw)op zit.
kickstarter is juist vervangen + wiellagers en bussen en keerringen,versnellingspook is ook ong 300km oud samen met de lagers van de rempedaal.
de zuiger zit er ongeveer 1500km in samen met de as wele uit de versnellingsbak komt daar waar het tandwiel (nieuw)op zit.
kickstarter is juist vervangen + wiellagers en bussen en keerringen,versnellingspook is ook ong 300km oud samen met de lagers van de rempedaal.
Stefaan is uit Belgie, meen ik. Dus ga ik ervan uit dat je m eerst op nederlands kenteken moet zetten voor je er op kan rijden, en dat kost je ook nog een paar duiten Jan BasJan Bas Walhof schreef:heeft ie veel gelopen en ik neem aan dat hij geschikt is voor licht rijbewijs
goe dat je dat zegt want dan heb ik geen interesse
maar moet gezegd, leuke motor
maar moet gezegd, leuke motor

wat kost dat eigenlijk dat kenteken omzett
en

Hoi JB .... die gast ben ik.
Je betaald BPM, een percentage van de nieuwprijs van de motor. en evt ook BTW als de motor minder als 6000 km op de teller heeft (wat wel op te lossen is ...)
Voor mijn TT600R uit 2001 die ik in 2003 importeerde betaald ik 490 euro BPM, maar geen BTW. De motor had ten tijde van de keuring 6250 kilometers op de teller ...
De BTW kan je wel weer terugkrijgen (omdat het belgische BTW is, 21 pct geloof ik) maar dat kost een hoop geduld en papierwerk, en je moet bij aankoop de juiste papieren kunnen overleggen, wat niet altijd lukt bij particuliere verkoop...
Je betaald BPM, een percentage van de nieuwprijs van de motor. en evt ook BTW als de motor minder als 6000 km op de teller heeft (wat wel op te lossen is ...)
Voor mijn TT600R uit 2001 die ik in 2003 importeerde betaald ik 490 euro BPM, maar geen BTW. De motor had ten tijde van de keuring 6250 kilometers op de teller ...
De BTW kan je wel weer terugkrijgen (omdat het belgische BTW is, 21 pct geloof ik) maar dat kost een hoop geduld en papierwerk, en je moet bij aankoop de juiste papieren kunnen overleggen, wat niet altijd lukt bij particuliere verkoop...
In Nederland ook niet.
In dit geval moet de motor op een nederlands kenteken komen te staan en is er sprake van import. bij import moet de importeur van het voertuig de buitenlandse btw aan de nederlandse fiscus betalen. die buitenlandse btw kan de importeur dan weer bij de buitenlandse fiscus terugkrijgen.
Ik ga er nu wel vanuit dat de motor ook al een Belgisch kenteken heeft .
In dit geval moet de motor op een nederlands kenteken komen te staan en is er sprake van import. bij import moet de importeur van het voertuig de buitenlandse btw aan de nederlandse fiscus betalen. die buitenlandse btw kan de importeur dan weer bij de buitenlandse fiscus terugkrijgen.
Ik ga er nu wel vanuit dat de motor ook al een Belgisch kenteken heeft .
voor 3000 ben ik mss wel geinteresseerd als mijne verkocht is.
en vermits die al ff te koop staat kan da nog wel ff duren denk ik.
kvind het zo kl*te he
dat die maar snel verkocht is.
en vermits die al ff te koop staat kan da nog wel ff duren denk ik.
kvind het zo kl*te he

dat die maar snel verkocht is.
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
vraag als je je moto bij dam te koop mag zetten
lang zal hij er niet staan volgens mij...
groeten
lang zal hij er niet staan volgens mij...
groeten
dam??
Don't let your fears stand in the way of your dreams.