Transwallonie

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Louise

Ad, bedankt voor de organisatie. Was top, ook al hebben we maar de halve rit gedaan. Volgend jaar komen we voor de andere helft.

En dan beloven we ook op tijd te bellen :wink:

Louise
huskie

Louise, begrijp ik dat nou goed, een halve rit. Terwijl je voor die prijs makkelijk een hele kunt doen!
Ad Ketelaars

bedankt voor je reactie Louise.
Laat Huskie maar praten, hij durfde het dit jaar zelfs niet aan om een halve te komen rijden. Laat staan een hele.
Louise

Wij hebben dan ook het geweldige gemiddelde gehaald van 13 km/uur :D (incl. pauzes en 100 keer een XR aantrappen).

Ik heb trouwens niet begrepen waar die mensen bleven die na ons starten, zoals de XT-club en het stel met dezelfde KTM als ik. Wij zijn niet van de route afgeweken. En nog langzamer als wij kunnen ze niet geweest zijn. Waren er alternatieve routes?
huskie

Allereerst mijn excuses aan Louise, ik was niet op de hoogte van dat aantrappen. :oops:
En Ad is hard doch rechtvaardig in zijn opmerking dat ik er niet eens was. :twisted:
Maar ik heb geweend als een kleine jongen dat ik er niet bij kon zijn. Klote frankrijk!!!!! :x
Ad Ketelaars

Nee Louise er waren geen alternatieve routes. De XT 500 club heeft een gemiddelde snelheid gehaald van 3 km per uur, dus die kunnen jullie niet gepasseerd zijn. De snelle rally en enduroboys zie je misschien niet zo goed, omdat ze met snelheden van over de 100km/u voorbijvliegen.
Het is wel zo dat de snelle jongens meestal "plantrekkers" zijn en proberen als eerste te vertrekken. De snelste (alweer Wim ten B.) heeft 185 km in een dikke vier uur gedaan. Hij moest wel wat gas terug nemen vanwege de veradelijke spoortjes en het hoge gras, meldde hij. Gewoon een endurogemiddelde. Daaruit blijkt maar weer eens, dat met een roadbook ook hoge gemiddelden gehaald kunnen worden.
Louise

Huskie: excuus aanvaard, maar was niet echt nodig hoor, ik vond de opmerking wel leuk.

Ik kan die snelle jongens geen ongelijk geven dat ze op tijd vertrekken. De meeste groepen hebben we trouwens ontmoet op de "stippellijntjes". Het was opmerkelijk hoe deze lijntjes zorgen voor het sociale aspect tijdens zo'n rit (lekker met zijn allen in de modder vast staan) :wink:
Plaats reactie