hey jongens mijn motor is veel sneller op toeren dan vroeger zonder dat ik iets verandert heb maar hij gaat hierdoor niet meer zo snel en zo goed
kan het zijn dat mijn ambriageplaten op zijn?
en helpt het om gewoon 1 bij te steken i.p.v allemaal nieuwe??
mvg ian
ambriage op??
Moderator: ghulst
Ik neem aan dat je het hier over de koppelingsplaten hebt? Zo ja? (mits ik je uitleg goed begrijp) gewoon allemaal vervangen...
- mxrider#28
de stalen platen ook ff vervangen (verhoogt de levensduur van je nieuwe gevoerde platen) en kijk gelijk of je koppelingskorf is ingesleten is, dat zou ook de oorzaak kunnen zijn
Heb je je koppelingskabel al eens nagekeken?
Heb ooit gehad dat de kabel zelf versleten was (uitgerafeld) waardoor de koppeling niet helemaal ontspande met slippen tot gevolg.
Heb ooit gehad dat de kabel zelf versleten was (uitgerafeld) waardoor de koppeling niet helemaal ontspande met slippen tot gevolg.
Bij hydraulische koppeling is Guy zijn uitleg natuurlijk niet van toepassing, want daar is dus niets bij te stellen...
't Is maar dat de uitleg volledig is...
Jo VdB
't Is maar dat de uitleg volledig is...
Jo VdB
-
zet hem ens een keer in bijvoorbeeld de 1e of 2e versnelling en houd de achtterrem vol ingetrapt, nu de koppeling lanzaam laten opkomen zodat de ketting geen klap krijgt, nu ff wat meer gas en koppeling proberen nog wat verder op te laten komen, wanneer je platen op zijn en hij trekt hem door de platen heen dan hoor en voel je dat vanzelf wel
ja mijn koppelingskabel is pas vervangen dus dat zal het niet zijn.
kdenk wel dat het de koppelingsplaten zijn.
dus al die dingen vervangen
kdenk wel dat het de koppelingsplaten zijn.
dus al die dingen vervangen