Hmmm, of zou het komen omdat die van mij al afgesteld was VOOR ik em kocht???

Moderator: ghulst
Dan heb ik een lexusHein van Buuren schreef:Hee Hoo John B.
Als ik een ander merk had willen kopen had ik dat wel gedaan, maar ik koos voor klasse![]()
Kijk Honda (is een goede motor hoor, geen commentaar) kun je op iedere straathoek kopen, en een Huskie niet.
Het is een beetje hetzelfde als een Opel en een Jaguar, de een kun je sparen bij de Albert Heijn en de ander moet je voor in de rij.
HUSKIE DRIVERS NEVER QUIT !!!
als ik ooit enduro ga rijden misschien....Hein van Buuren schreef:Rudy komt ook nog wel een keer zo ver dat hij in een Huskie investeert.
Zeker weten !!!
250 van husqvarna loopt idd erg mooi, zeker voor enduro werk erg vlakke koppelgrafiek, veel vermogen onderin (wel minder topvermogen als de honda cr250 trouwens)HuskyGirl schreef:Die 250 2-takt van Husky lopen geweldig hoor...misschien toch de grote overstap...ga anders t.z.t. eens praten met Ben van Erp...
ach tzt maarja duurt nog ff. Nu eerst spakenHuskyGirl schreef:kom de husky 250 crosser met regelmaat tegen hoor, en die fietsen zijn p'cies zo af te stellen als jij het prettig vind...meer vermogen boven in? Geen enkel probleem... maar zoals gezegd dan zou je eens moeten gaan praten met Ben van Erp...
hahah je ben een volhouderHein van Buuren schreef:Maar reed Alexander Pulzar het afgelopen jaar niet eff helemaal vooraan met een Husky 250 in het WK cross?
En Rudy zo'n twin spar frame ziet er buitengewoon gelikt uit absoluut.
Maar waarom kiezen KTM en Husqvarna nog steeds ieder jaar voor het conventionele buizen frame?
Omdat dit toch net een tikkie betrouwbaarder is dan een twin spar frame.
Als zo'n frame even betrouwbaar wordt als een gewoon wiegframe zullen KTM en Husqvarna dit zondermeer gaan toepassen.
Maar voorlopig nog niet.
Ik wil jou weleens zien in die mooie geel blauwe Huskie kleren![]()