Wat lopen jullie toch te klooien met die Husky's, die van mij start super makkelijk, loopt altijd, zelfs na meerdere 'grond studies'.....
Hmmm, of zou het komen omdat die van mij al afgesteld was VOOR ik em kocht???
huskytalk
Moderator: ghulst
-
Even voor de goeie orde:
Aan een Huskie klooi je niet, daaraan sleutel je met liefde om het meest optimale rendement uit je motor te halen.
Verder speelt een rol wanneer je tevreden bent met hoe je motor draait.
Als je hem tip top in orde wilt hebben (en houden) moet je gewoon wat dingetjes persoonlijk "op maat " maken.
Als ie eenmaal loopt wil je deze ervaringen delen met andere merkgenoten (Huskie rijders zijn merkgenoten en geen lotgenoten) zodat je hun experimenten kunt besparen en zij zo aan de slag kunnen.
Ditzelfde geldt uiteraard vice versa.
Jouw juweeltje is waarschijnlijk al door de vorige liefhebber op maat gemaakt, dusdanig dat jij er alleen maar benzine hoeft in te gooien.
Lucky you !!
Aan een Huskie klooi je niet, daaraan sleutel je met liefde om het meest optimale rendement uit je motor te halen.
Verder speelt een rol wanneer je tevreden bent met hoe je motor draait.
Als je hem tip top in orde wilt hebben (en houden) moet je gewoon wat dingetjes persoonlijk "op maat " maken.
Als ie eenmaal loopt wil je deze ervaringen delen met andere merkgenoten (Huskie rijders zijn merkgenoten en geen lotgenoten) zodat je hun experimenten kunt besparen en zij zo aan de slag kunnen.
Ditzelfde geldt uiteraard vice versa.
Jouw juweeltje is waarschijnlijk al door de vorige liefhebber op maat gemaakt, dusdanig dat jij er alleen maar benzine hoeft in te gooien.
Lucky you !!
Dank je Hein,
Ik had het zelf niet mooier kunnen verwoorden.
Voor ons is het de fijn tuning van een perfecte machine.
Ik had het zelf niet mooier kunnen verwoorden.
Voor ons is het de fijn tuning van een perfecte machine.
Laatst gewijzigd door Gast op do nov 14, 2002 17:15, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Lekker puh
Maaruh trek het je niet persoonlijk aan hoor Huskie girl !!
Als jij wat wilt weten over je Huskie voor het geval je wat verandering wil aanbrengen schroom niet .....................
HUSKIE DRIVERS NEVER QUIT !!!
Maaruh trek het je niet persoonlijk aan hoor Huskie girl !!
Als jij wat wilt weten over je Huskie voor het geval je wat verandering wil aanbrengen schroom niet .....................
Zeker nog niet helemaal uitgeslapen??? Sjonge, jonge wat een felle reacties zeg
Maare, even ter uwer informatie: mijn fietsje wordt door mijzelf net zo vertroetelt en onderhouden. De lastige technische probleempjes daar heb ik Ben en Kees voor maar, geloof me, d'r is echt wel meer aan gedaan om hem voor en door mij op maat te maken...toen ik hem kocht was ie echt niet zo dat er alleen maar bezine in hoefde...
Maare, even ter uwer informatie: mijn fietsje wordt door mijzelf net zo vertroetelt en onderhouden. De lastige technische probleempjes daar heb ik Ben en Kees voor maar, geloof me, d'r is echt wel meer aan gedaan om hem voor en door mij op maat te maken...toen ik hem kocht was ie echt niet zo dat er alleen maar bezine in hoefde...
"klooien' was ook niet negatief bedoeld
Maar volgens mij zijn jullie ergens in de afgelopen nacht je gevoel voor humor verloren
Maar volgens mij zijn jullie ergens in de afgelopen nacht je gevoel voor humor verloren
-
Ah, Huskie girl toch
Je weet dat een Huskie rijder z'n gevoel voor humor nimmer verliest.
Maar zoals gezegd trek het je niet zo persoonlijk aan.
Dit is een hobby van bikkels en krasse taal hoort daar nu eenmaal bij.
En volgens mij sta jij daar in heel goed je mannetje / vrouwtje (slijm slijm).
Maar aan jouw motor is dus ook het nodige gebeurd, alleen bij onze juweeltjes wordt dat grotendeels zelf gedaan maar dat wil niet zeggen dat het minder vakkundig gebeurd dan door Ben en Kees en valt dus absoluut niet onder de catagorie klooien.
En mocht je vannacht niet kunnen slapen en jezelf vervelen kom maar even op de site want heden nacht ben ik weer present tot 6:00 morgenvroeg (en MET humor maar dat merk je misschien nog wel een keer).
Hasta luego !!
Je weet dat een Huskie rijder z'n gevoel voor humor nimmer verliest.
Maar zoals gezegd trek het je niet zo persoonlijk aan.
Dit is een hobby van bikkels en krasse taal hoort daar nu eenmaal bij.
En volgens mij sta jij daar in heel goed je mannetje / vrouwtje (slijm slijm).
Maar aan jouw motor is dus ook het nodige gebeurd, alleen bij onze juweeltjes wordt dat grotendeels zelf gedaan maar dat wil niet zeggen dat het minder vakkundig gebeurd dan door Ben en Kees en valt dus absoluut niet onder de catagorie klooien.
En mocht je vannacht niet kunnen slapen en jezelf vervelen kom maar even op de site want heden nacht ben ik weer present tot 6:00 morgenvroeg (en MET humor maar dat merk je misschien nog wel een keer).
Hasta luego !!
ik moet zeggen dat die husky rijders over het algemeen gauw op hun teentjes getrapt zijn. Hebben ze een minderwaardigheidscomplex(scrabble)? omdat ze een husky rijden.
of omdat ze liever een ander hadden :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
of omdat ze liever een ander hadden :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
doe wat je niet laten kunt
John b. 'T kan ook niet anders dan dat die kreet van een niet husky rijder afkomt, je kent het gezegde toch????
Eens een Husky, altijd een Husky!
Need I say more?
Eens een Husky, altijd een Husky!
Need I say more?
-
Hee Hoo John B.
Als ik een ander merk had willen kopen had ik dat wel gedaan, maar ik koos voor klasse
Kijk Honda (is een goede motor hoor, geen commentaar) kun je op iedere straathoek kopen, en een Huskie niet.
Het is een beetje hetzelfde als een Opel en een Jaguar, de een kun je sparen bij de Albert Heijn en de ander moet je voor in de rij.
Als ik een ander merk had willen kopen had ik dat wel gedaan, maar ik koos voor klasse
Kijk Honda (is een goede motor hoor, geen commentaar) kun je op iedere straathoek kopen, en een Huskie niet.
Het is een beetje hetzelfde als een Opel en een Jaguar, de een kun je sparen bij de Albert Heijn en de ander moet je voor in de rij.
-
- Contacteer:
Dan heb ik een lexusHein van Buuren schreef:Hee Hoo John B.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Als je een Lexus wenst moet je heel goed sparen Rudy.
En als je spaart moet je eerst werken ...............
Jajajajaja
En als je spaart moet je eerst werken ...............
Jajajajaja
Een nieuwe Husky is ook geen aanschaf het is een diepte investering.
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
en dan het gebaar wat iedere Husky riijder in z'n spiegeltje ziet:
:stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
en dan het gebaar wat iedere Husky riijder in z'n spiegeltje ziet:
-
Rudy komt ook nog wel een keer zo ver dat hij in een Huskie investeert.
Zeker weten !!!
Zeker weten !!!
diepte investering bedoel je daarmee dat je jezelf de afgrond investeert dat zijn dan goede beslissingen
maar eerlijk ik weet niet hoe zo'n ding rijd en dat maakt me niet uit ook als jullie er maar gelukkig mee zijn
mijn voorliefde ligt nu eenmaal in japan en ik heb geen honda .nog niet maar mischien koop ik die er ook nog bij
houdt het thuis wat levendig en de buren blij
maar eerlijk ik weet niet hoe zo'n ding rijd en dat maakt me niet uit ook als jullie er maar gelukkig mee zijn
mijn voorliefde ligt nu eenmaal in japan en ik heb geen honda .nog niet maar mischien koop ik die er ook nog bij
houdt het thuis wat levendig en de buren blij
doe wat je niet laten kunt
-
- Contacteer:
als ik ooit enduro ga rijden misschien....Hein van Buuren schreef:Rudy komt ook nog wel een keer zo ver dat hij in een Huskie investeert.
Zeker weten !!!
maar als crosser niet, vind de 125jes niet echt geweldig lopen (zeker de wat oudere (nieuwe kan ik toch niet betalen).
250cc husqvarna crossers zie je bijna niet dus... denk dat de volgende toch echt weer je jap gaat worden . Vind husqvarna's trouwens best mooie motoren , mooie details zeker voor enduro werk. Alleen dat alu frame van honda he....... toch wel mooi dat je je haar er in kan kammen
KTM EXC300
KTM EXC300
Die 250 2-takt van Husky lopen geweldig hoor...misschien toch de grote overstap...ga anders t.z.t. eens praten met Ben van Erp...
-
Heb de test van de nieuwe Huskie TE 450 gelezen.
Kwam goed uit de test (had niet anders verwacht) met een paar kleinigheden (mogen geen naam hebben) .
Snap ook wel waarom je in de rij moet staan voor dit juweeltje van een motor.
Deze uitvoering is in Australie ook al getest en haalde ook daar lovende kritieken (schittend mooie site trouwens, echt iets voor Huskie freaks).
Volgens TEC 576 zijn er al de nodige verkocht in Nederland (of op voorhand al) heb er verder nog geen een gezien behalve de fabrieksfiets van Braakhekke.
En nu maar uitkijken naar de 570 met electr.start, next year
Kwam goed uit de test (had niet anders verwacht) met een paar kleinigheden (mogen geen naam hebben) .
Snap ook wel waarom je in de rij moet staan voor dit juweeltje van een motor.
Deze uitvoering is in Australie ook al getest en haalde ook daar lovende kritieken (schittend mooie site trouwens, echt iets voor Huskie freaks).
Volgens TEC 576 zijn er al de nodige verkocht in Nederland (of op voorhand al) heb er verder nog geen een gezien behalve de fabrieksfiets van Braakhekke.
En nu maar uitkijken naar de 570 met electr.start, next year
-
- Contacteer:
250 van husqvarna loopt idd erg mooi, zeker voor enduro werk erg vlakke koppelgrafiek, veel vermogen onderin (wel minder topvermogen als de honda cr250 trouwens)HuskyGirl schreef:Die 250 2-takt van Husky lopen geweldig hoor...misschien toch de grote overstap...ga anders t.z.t. eens praten met Ben van Erp...
maar de husqvarna 250 zie je er weinig als crossmotor waar ik komende 3 jaar zowizo nog verplicht ben op te rijden. (geen zin om met 25 kw te crossen )
KTM EXC300
KTM EXC300
kom de husky 250 crosser met regelmaat tegen hoor, en die fietsen zijn p'cies zo af te stellen als jij het prettig vind...meer vermogen boven in? Geen enkel probleem... maar zoals gezegd dan zou je eens moeten gaan praten met Ben van Erp...
-
- Contacteer:
ach tzt maarja duurt nog ff. Nu eerst spakenHuskyGirl schreef:kom de husky 250 crosser met regelmaat tegen hoor, en die fietsen zijn p'cies zo af te stellen als jij het prettig vind...meer vermogen boven in? Geen enkel probleem... maar zoals gezegd dan zou je eens moeten gaan praten met Ben van Erp...
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Maar reed Alexander Pulzar het afgelopen jaar niet eff helemaal vooraan met een Husky 250 in het WK cross?
En Rudy zo'n twin spar frame ziet er buitengewoon gelikt uit absoluut.
Maar waarom kiezen KTM en Husqvarna nog steeds ieder jaar voor het conventionele buizen frame?
Omdat dit toch net een tikkie betrouwbaarder is dan een twin spar frame.
Als zo'n frame even betrouwbaar wordt als een gewoon wiegframe zullen KTM en Husqvarna dit zondermeer gaan toepassen.
Maar voorlopig nog niet.
Ik wil jou weleens zien in die mooie geel blauwe Huskie kleren
Maar waarom kiezen KTM en Husqvarna nog steeds ieder jaar voor het conventionele buizen frame?
Als zo'n frame even betrouwbaar wordt als een gewoon wiegframe zullen KTM en Husqvarna dit zondermeer gaan toepassen.
Maar voorlopig nog niet.
-
- Contacteer:
hahah je ben een volhouderHein van Buuren schreef:Maar reed Alexander Pulzar het afgelopen jaar niet eff helemaal vooraan met een Husky 250 in het WK cross?
Maar voorlopig nog niet.
puzar heeft trouwens in de 125 gereden dit jaar (5e geworden in eindstand)
Het alu frame heeft trouwens zo zijn voor en nadelen :het is behoorlijk duur te maken (alu is duurder dan ijzer) , ingewikkelder ( merken als ktm en husqvarna hebben zowizo weinig ervaring met alu twinspar frame's)wil overigens niet zeggen dat ze het niet kunnen maken) , je zit met een gewichtslimiet dus lichter kan(mag) het gewoon niet worden.
Het ziet er alleen moooooooooi uit
KTM EXC300
KTM EXC300