ik heb gezien dat er zondag een rit is te Bastogne,Is er iemand die er al eens gereden heeft ?
Is dit de moeite ? Wie gaat er allemaal naartoe?
Rondrit Bastogne 05/09
Moderator: ghulst
Ik heb die vorig jaar gereden en het viel heel erg tegen. Er waren redelijk wat quads die opstoppingen veroorzaakten in die enkele leuke stukjes in de bossen. 's Middags was er BBQ, en na de middag was het zo mogelijk nog erger: een 50 km saaie veldwegen, dus na een uurtje stonden we weer daar. Deuh.
Ik rij er niet meer voor naar Bastogne!
Maar ja, misschien hebben ze wel geleerd van de ervaring...
Ik rij er niet meer voor naar Bastogne!
Maar ja, misschien hebben ze wel geleerd van de ervaring...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
ik ben zondag wel in Bastogne gaan rijden. ( misschien als enige Ollander ) . "t was de moeite waard dankzij de modder poelen en mooie bospassages. er was zelfs een stukje technisch op een helling van kerstbomen zonder quads.
CU in Wegimont
CU in Wegimont
Luctor @ stiletto
Blij voor jou!ktmjan schreef:ik ben zondag wel in Bastogne gaan rijden. ( misschien als enige Ollander ) . "t was de moeite waard dankzij de modder poelen en mooie bospassages. er was zelfs een stukje technisch op een helling van kerstbomen zonder quads.
Tja, wij Belgen zijn wat meer verwend op offroadgebied, in vergelijking met de Hollanders...
Ik zou doodgraag komen, maar zit dit weekend in Centerparcs. Mijn zusje uit Australië komt voor een paar weken naar België, en dan moet het motorijden even wijken!ktmjan schreef:Komt Helen ook naar Wegimont ?
Waarom vraag je dat eigenlijk? Hoop je dat ik er ben zodat jij niet de traagste bent?