Zal dan zelf de eerste aanzet ook maar meteen geven, naast het redelijk fanatiek zijn met m'n Husky rijd ik ook graag paard, reis ik graag en lees nogal eens...
Kijken of d'r in de hobbies ook zoveel diversiteit zit als met de verschillende banen

Moderator: ghulst
als je nou eens een goedkope koop een de rest van het bedrag in nuttuge dingen inversteer (mij aan husky helpenHein van Buuren schreef:Ik heb jouw site al diverse malen bezocht, zeer de moeite waard.
Er zijn meer Huskie rijders die fotgrafie als hobby / beroep hebben.
Ik kijk al een tijdje likkebaardend naar de Canon EOS 1Ds.
Professionele digitale camera zonder brandpuntverlenging alleen de prijs he €10.000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm je muzieksmaak valt weinig buiten de mijneAd K. schreef:Ik ben een beetje een conservatief metaltype Rudy. Maar wat ik regelmatig draai (in volgorde van draaifrequentie) o.a.
Queensreiche, Metallica, Scorpions, Savatage, King Diamond, The Gathering, Rammstein, Maiden, Priest , Saxon, Overkill, Heideroosjes,Ayreon, Vengeance, Def Leppard,Motorhead, Slayer, Nevermore enz enz.
Zoals je ziet weinig Nu Metal maar van alles wat. Hardrock, Black Metal, speedmetal, Gothic, symfonisch, Heavy metal enz. Eigenlijk een allegaartje voor de insiders. Maar ja een metal fan in hart en nieren. Een belangrijkere hobby voor mij dan endurorijden. En als je weet hoeveel ik rijdt, dan kun je misschien inschatten hoeveel muziek ik draai en hoeveel concerten ik bezoek. Gelukkig geeft mijn baas me 12 weken vakantie per jaar.