Aangezien we nu toch in het cafe zitten, dan naast het topic 'werk' ook maar de vraag welke andere hobbies hebben jullie naast het crossen/ offroad en enduro's rijden??
Zal dan zelf de eerste aanzet ook maar meteen geven, naast het redelijk fanatiek zijn met m'n Husky rijd ik ook graag paard, reis ik graag en lees nogal eens...
Kijken of d'r in de hobbies ook zoveel diversiteit zit als met de verschillende banen
Andere hobbies??
Moderator: ghulst
Hallo Huskygirl,
Ik heb als hobby (buiten de motoren) reizen (Afrika met name) schieten (pistool en geweer) maar dat hoort ook bij m'n werk en m'n grootste hobby is mijn verloofde.
Ik heb als hobby (buiten de motoren) reizen (Afrika met name) schieten (pistool en geweer) maar dat hoort ook bij m'n werk en m'n grootste hobby is mijn verloofde.
-
- Contacteer:
eeh pc spellen,wielrennen, sleutelen verder miniracer
en uitgaan natuurlijk (moet wat als student )
en uitgaan natuurlijk (moet wat als student )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
hebben zelfde muziek smaak
wat voor metal hou je van?
wat voor metal hou je van?
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Dat lijkt me nou ook een fantastische hobby:
Met pistool en geweer op m'n verloofde schieten
Mijn verdere hobbies behalve de endurobike: Sleutelen aan diezelfde bike en Fotografie.
Voorlopig laat ik het hier even bij (kost bij elkaar genoeg).
Met pistool en geweer op m'n verloofde schieten
Mijn verdere hobbies behalve de endurobike: Sleutelen aan diezelfde bike en Fotografie.
Voorlopig laat ik het hier even bij (kost bij elkaar genoeg).
Hee die Hein,
Wat leuk, ik fotografeer zelf ook.
Uiteraard gezien mijn werk voornamelijk Wildlife.
Wat voor materiaal gebruik je?
Ik gebruik zelf Nikon, body F5, lenzen: 300:4 , 170/500 zoom, 80/200 zoom , 28/70 zoom en een fixed 600
Wat leuk, ik fotografeer zelf ook.
Uiteraard gezien mijn werk voornamelijk Wildlife.
Wat voor materiaal gebruik je?
Ik gebruik zelf Nikon, body F5, lenzen: 300:4 , 170/500 zoom, 80/200 zoom , 28/70 zoom en een fixed 600
-
Hoi,
Ik fotografeer met Canon EOS 1 & EOS 1 RS (met vaste spiegel).
Verder een arsenaal aan lenzen vanaf 20 mm tot aan 500 mm.
E.e.a ligt momenteel een beetje stil, ben er met vlagen heel erg mee bezig.
Met name portret en macro doe ik het liefst.
Ook echte actie vind ik erg leuk.
Heb een tijdje de trial gefotografeerd, ook nationale enduro doe ik wel eens (puur om feeling met de camera en de snelheid te houden, niet voor de commercie).
Maar dieren in het wild (wat jij dus doet) lijkt me enorm mooi. maar als je eenmaal naar Burgers Bush en naar Ouwehands bent geweest heb je het wel gezien.
Als je eens een keer een personal assitent nodig hebt daar in donker Afrika.......................
Ik fotografeer met Canon EOS 1 & EOS 1 RS (met vaste spiegel).
Verder een arsenaal aan lenzen vanaf 20 mm tot aan 500 mm.
E.e.a ligt momenteel een beetje stil, ben er met vlagen heel erg mee bezig.
Met name portret en macro doe ik het liefst.
Ook echte actie vind ik erg leuk.
Heb een tijdje de trial gefotografeerd, ook nationale enduro doe ik wel eens (puur om feeling met de camera en de snelheid te houden, niet voor de commercie).
Maar dieren in het wild (wat jij dus doet) lijkt me enorm mooi. maar als je eenmaal naar Burgers Bush en naar Ouwehands bent geweest heb je het wel gezien.
Als je eens een keer een personal assitent nodig hebt daar in donker Afrika.......................
Tja hobbies,
Naast het rijden , sleutelen en aan de gang houden van de husky moeten we toch ook fietscross erbij rekenen. Wakeboarden en waterskien.
Verder met drie kids moet je echt tijd zoeken om je hobbies uit te oefenen.
Reizen en Australie reken ik tot de hobbies.
Naast het rijden , sleutelen en aan de gang houden van de husky moeten we toch ook fietscross erbij rekenen. Wakeboarden en waterskien.
Verder met drie kids moet je echt tijd zoeken om je hobbies uit te oefenen.
Reizen en Australie reken ik tot de hobbies.
-
- Contacteer:
Naast het sleutelen aan mijn quad, heb ik nog een aantal hobbies die ermee verband houden : filmen van quadritten en wedstrijden (met helmcamera oa), monteren van die film (sta nog in mijn kinderschoenen, ook weinig tijd voor en vlug uitgesteld...), organiseren van reizen in het buitenland (Roemenië, Frankrijk, Tunesië, UK en Spanje), ben ik bestuurlid van een quadclub (www.demodderberen.be), en ga binnenkort proberen importeren van onderdelen uit VS en verkoop in Europa.
Buiten alles wat met quad te maken heeft (mijn vrouw noemt mij verslaafd, en ik geef het toe...) hou ik ook nog van skiën, zoeken op internet (al blijf ik een nacht zoeken, ik zoek tot ik het vind), reizen, en natuurlijk af en toe een stapje zetten in het uitgaansleven
Natuurlijk kom ik steeds tijd te kort om dit alles gedaan te krijgen en daarnaast nog een eigen zaak uit te baten... Maar moesten er in een dag 48 u zitten, dan kom ik er waarschijnlijk nog te kort...
Buiten alles wat met quad te maken heeft (mijn vrouw noemt mij verslaafd, en ik geef het toe...) hou ik ook nog van skiën, zoeken op internet (al blijf ik een nacht zoeken, ik zoek tot ik het vind), reizen, en natuurlijk af en toe een stapje zetten in het uitgaansleven
Natuurlijk kom ik steeds tijd te kort om dit alles gedaan te krijgen en daarnaast nog een eigen zaak uit te baten... Maar moesten er in een dag 48 u zitten, dan kom ik er waarschijnlijk nog te kort...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
nou ok dan: http://members.home.nl/enduro aktueel houden; prachtig medium dat internet, vooral voor 'kleinere' sporten; verder meerdaagse bergwandelingen met vrouw, tent en rugzak; fitness en hardlopen (anders haal ik die enduro finish niet); skien, gewoon wandelen, bruine kroeg, lezen (wanneer dan?) en luieren (bijna nooit).
Tja... hobbies... Ik hoef nagenoeg niet te sleutelen aan mijn TEC-576, want met het gewone poetswerk en standaard onderhoud start die iedere keer na 1 of 2x trappen... dus ik hou wat dat betreft tijd over, vergeleken met anderen die geen Husqvarna rijden. Ik vertroetel ook nog eens mijn BMW R1150GS voor het toerwerk, hetgeen ik ook leuk vind.
Naast mijn beroep schiet ik ook in mijn vrije tijd... Zowel foto's met mijn Nikon D1X en een paar andere digitale camera's (Seychellen 2001, HuskyFotoService en wat Foto's uit Afrika), als kogels met pistool en geweer. Vervolgens ben ik begonnen met het opnieuw maken van mijn persoonlijke website en onderhoud ik de website van Ben van Erp.
Ook reis ik graag, maar laat ik iets beter specificeren: het reizen 'an sich' vind ik nooit iets aan. Dan neem ik ook graag een slaaptablet, wanneer ik opgevouwen op zo'n rottige vliegtuigstoel in de 'cattle class' zit. Maar wat mij wel aanspreekt is het onderdompelen in andere culturen.
Sinds mijn trip naar Mexico in 2000 ben ik sportduiken (zolang het maar in warm en helder water is) ook nog eens leuk gaan vinden.
Zo zie je maar: rij een Husky en je hebt een boel tijd voor andere hobbies!!!
Naast mijn beroep schiet ik ook in mijn vrije tijd... Zowel foto's met mijn Nikon D1X en een paar andere digitale camera's (Seychellen 2001, HuskyFotoService en wat Foto's uit Afrika), als kogels met pistool en geweer. Vervolgens ben ik begonnen met het opnieuw maken van mijn persoonlijke website en onderhoud ik de website van Ben van Erp.
Ook reis ik graag, maar laat ik iets beter specificeren: het reizen 'an sich' vind ik nooit iets aan. Dan neem ik ook graag een slaaptablet, wanneer ik opgevouwen op zo'n rottige vliegtuigstoel in de 'cattle class' zit. Maar wat mij wel aanspreekt is het onderdompelen in andere culturen.
Sinds mijn trip naar Mexico in 2000 ben ik sportduiken (zolang het maar in warm en helder water is) ook nog eens leuk gaan vinden.
Zo zie je maar: rij een Husky en je hebt een boel tijd voor andere hobbies!!!
-
Ik heb jouw site al diverse malen bezocht, zeer de moeite waard.
Er zijn meer Huskie rijders die fotgrafie als hobby / beroep hebben.
Ik kijk al een tijdje likkebaardend naar de Canon EOS 1Ds.
Professionele digitale camera zonder brandpuntverlenging alleen de prijs he €10.000
Professionele digitale camera zonder brandpuntverlenging alleen de prijs he €10.000
Het meeste werk wat ik doe, is toch closeup of (middel)lange afstand... Echt groothoek heb ik niet nodig... Dat heb je wel kunnen zien in mijn foto's op de URL's die ik in mijn vorige posting gaf. Dus de verlengde brandpuntsafstand van 1.5x neem ik voor lief met een 28mm lens.
Wist je trouwens dat de D1X eigenlijk een 10 MegaPixel camera is? Intern downscaled die de foto's tot 5.47 MegaPixels, maar met de juiste software kun je de originele raw capture eruit halen... Werkt ook voor Canon, b.t.w. (zie: Bibble)
Ook voor fotograferen op de crossbaan werk ik meer met tele, dan met groothoek... Het minimale wat ik daar gebruik als ik relatief dichtbij een schans of zo sta, is 50mm (netto), ofwel 75mm met de D1X
P.S. Ik had de keuze tussen een nieuwe auto, of die camera... Als ik je vertel dat ik nog op de motor rijd, wat denk je dat ik toen heb gekocht???
Wist je trouwens dat de D1X eigenlijk een 10 MegaPixel camera is? Intern downscaled die de foto's tot 5.47 MegaPixels, maar met de juiste software kun je de originele raw capture eruit halen... Werkt ook voor Canon, b.t.w. (zie: Bibble)
Ook voor fotograferen op de crossbaan werk ik meer met tele, dan met groothoek... Het minimale wat ik daar gebruik als ik relatief dichtbij een schans of zo sta, is 50mm (netto), ofwel 75mm met de D1X
P.S. Ik had de keuze tussen een nieuwe auto, of die camera... Als ik je vertel dat ik nog op de motor rijd, wat denk je dat ik toen heb gekocht???
-
- Contacteer:
als je nou eens een goedkope koop een de rest van het bedrag in nuttuge dingen inversteer (mij aan husky helpen ).Hein van Buuren schreef:Ik heb jouw site al diverse malen bezocht, zeer de moeite waard.
krijg met kerst als het goed is digitale video camera (krijg je ook beter cross video's als dat filmpje wat nu op mijn site staat van 5 seconden )
KTM EXC300
KTM EXC300
ff inhaken op de camera trend.
Nee , ik ben absoluut geen camera freak, puur digitale camera voor werk en plezier. Maar mijn kleine canon IXUS V is ideaal voor de ritjes e.d. Kan een stootje hebben en kan zo mee in je heuptasje.
(Hein, die foto's in Italie zijn er ook mee gemaakt).
Betaalbare aanrader voor de leek.
Nee , ik ben absoluut geen camera freak, puur digitale camera voor werk en plezier. Maar mijn kleine canon IXUS V is ideaal voor de ritjes e.d. Kan een stootje hebben en kan zo mee in je heuptasje.
(Hein, die foto's in Italie zijn er ook mee gemaakt).
Betaalbare aanrader voor de leek.
-
De IXUS is een zeer goede digitale compacte camera van Canon (ik volg deze wereld een beetje vanwege de 2e grote liefde).
Dus na aanschaf van een WR 360 heb je wederom een goeie keus gemaakt Paul.
Groeten vanuit een zonovergoten Arnhem.
Dus na aanschaf van een WR 360 heb je wederom een goeie keus gemaakt Paul.
Groeten vanuit een zonovergoten Arnhem.
Ik ben een beetje een conservatief metaltype Rudy. Maar wat ik regelmatig draai (in volgorde van draaifrequentie) o.a.
Queensreiche, Metallica, Scorpions, Savatage, King Diamond, The Gathering, Rammstein, Maiden, Priest , Saxon, Overkill, Heideroosjes,Ayreon, Vengeance, Def Leppard,Motorhead, Slayer, Nevermore enz enz.
Zoals je ziet weinig Nu Metal maar van alles wat. Hardrock, Black Metal, speedmetal, Gothic, symfonisch, Heavy metal enz. Eigenlijk een allegaartje voor de insiders. Maar ja een metal fan in hart en nieren. Een belangrijkere hobby voor mij dan endurorijden. En als je weet hoeveel ik rijdt, dan kun je misschien inschatten hoeveel muziek ik draai en hoeveel concerten ik bezoek. Gelukkig geeft mijn baas me 12 weken vakantie per jaar.
Queensreiche, Metallica, Scorpions, Savatage, King Diamond, The Gathering, Rammstein, Maiden, Priest , Saxon, Overkill, Heideroosjes,Ayreon, Vengeance, Def Leppard,Motorhead, Slayer, Nevermore enz enz.
Zoals je ziet weinig Nu Metal maar van alles wat. Hardrock, Black Metal, speedmetal, Gothic, symfonisch, Heavy metal enz. Eigenlijk een allegaartje voor de insiders. Maar ja een metal fan in hart en nieren. Een belangrijkere hobby voor mij dan endurorijden. En als je weet hoeveel ik rijdt, dan kun je misschien inschatten hoeveel muziek ik draai en hoeveel concerten ik bezoek. Gelukkig geeft mijn baas me 12 weken vakantie per jaar.
-
- Contacteer:
mmm je muzieksmaak valt weinig buiten de mijneAd K. schreef:Ik ben een beetje een conservatief metaltype Rudy. Maar wat ik regelmatig draai (in volgorde van draaifrequentie) o.a.
metallica,ook de scorpions,iron maiden,rammstein,linkin park enz enz zal wel keertje mijn winamp playlist posten(alle nummer die ik op pc heb) (als ik op nieuwe pc zit )
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja ja ja,
those were the good old days .....
AC/DC, Scorpions, Iron Maiden, Judas Priest , Saxon, Def Leppard, Motorhead, Krokus, Rose Tattoo, Black Sabbath, Deep Purple, Ritchie Blackmore's Rainbow, Baron Roja (Spaanse hard-rock !!!),Van Halen, Ted Nugent, enzovoort enzovoort
Ik kan hier nog steeds van genieten !
Alhoewel Tori Amos ook wel knap is
Jo VdB
Nieuwe hard-rock (of heet dat tegenwoordig "metal" ???) zegt me absoluut niets !
those were the good old days .....
AC/DC, Scorpions, Iron Maiden, Judas Priest , Saxon, Def Leppard, Motorhead, Krokus, Rose Tattoo, Black Sabbath, Deep Purple, Ritchie Blackmore's Rainbow, Baron Roja (Spaanse hard-rock !!!),Van Halen, Ted Nugent, enzovoort enzovoort
Ik kan hier nog steeds van genieten !
Alhoewel Tori Amos ook wel knap is
Jo VdB
Nieuwe hard-rock (of heet dat tegenwoordig "metal" ???) zegt me absoluut niets !
Laatst gewijzigd door Jo VdB op zo nov 17, 2002 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
http://members.lycos.nl/motorcross3/rudy/rock.htm
dat zijn al mijn rock mp3's ongeveer die op mijn pc staan
(heb er totaal ongeveer 2300)
dat zijn al mijn rock mp3's ongeveer die op mijn pc staan
(heb er totaal ongeveer 2300)
KTM EXC300
KTM EXC300